Greek English French German Italian
Pin It

Για να χάσεις μερικά κιλά δεν είναι πάντα απαραίτητο να ξεκινήσεις αυστηρή δίαιτα ή εντατικό πρόγραμμα γυμναστικής.

Αρκούν ορισμένες αλλαγές στην καθημερινότητά σου που θα γίνουν τρόπος ζωής.

Ποιες είναι αυτές;

Νερό

Το νερό ενυδατώνει τον οργανισμό και παράλληλα αποβάλει τις τοξίνες. Οπότε πρέπει να πίνεις άφθονο νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας. Επίσης, 2 ποτήρια νερό με λεμόνι κάθε πρωί ενισχύει τον μεταβολισμό σου.

Αυγά

Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση αυγών για πρωινό βοηθά στην ταχύτερη απώλεια βάρους. Έχουν λίγες θερμίδες και είναι χορταστικά.

Φαγητό

Πρέπει να μάθεις να τρως αργά και να μασάς καλά το φαγητό. Με αυτό τον τρόπο καταναλώνεις λιγότερη ποσότητα και χορταίνεις περισσότερο.

Προπονείσαι νηστική

Είναι πολύ πιθανό να υπολογίζεις τις θερμίδες που θα χάσεις από την προπόνηση σε συνδυασμό με τις θερμίδες που δε θα πάρεις επειδή γυμνάζεσαι νηστική. Εκτός του ότι δεν έχεις την απαιτούμενη ενέργεια που χρειάζεσαι για να βγάλεις το πρόγραμμα, πετυχαίνεις ακριβώς το αντίθετο. Πολυάριθμες έρευνες δείχνουν ότι η κατανάλωση γεύματος πλούσιο σε πρωτεΐνη, πριν από μία μέτριας έντασης άσκηση 30 λεπτών, μπορεί να σε βοηθήσει να κάψεις περισσότερες θερμίδες.

Επικεντρώνεσαι μόνο στην αερόβια άσκηση

Οι cardio ή καρδιοαναπνευστικές ασκήσεις, μόνο, δεν αρκούν για να κάψεις λίπος. Σύμφωνα με τους ειδικούς οι προπονήσεις με βάρη, εκτός από τη μυϊκή ενδυνάμωση που σου προσφέρουν, κρατούν ενεργό το μεταβολισμό σου και μετά το τέλος της άσκησης, πράγμα που σημαίνει ότι συνεχίζεις να καις θερμίδες και περιττό λίπος. Αν μάλιστα, κάνεις λιγότερες επαναλήψεις χρησιμοποιείς πιο βαριά βαράκια, μπορείς να αυξήσεις περισσότερο τον αριθμό θερμίδων που καις.

Έχεις εμμονή με τη ζυγαριά

Αν μάθεις πόσο μπορεί να σε μπλοκάρει η εμμονή με τη ζυγαριά, θα αλλάξεις γνώμη και στάση απέναντί της. Το βάρος αυξομειώνεται από ώρα σε ώρα και μέρα σε μέρα, αν υπολογίσεις, κατακρατήσεις, φούσκωμα από άγχος ή έμμηνο ρύση και άλλους λόγους που ανεβάζουν τη ζυγαριά. Είναι πιο αποτελεσματικό να μετράς το σωματικό λίπος που χάνεις, γιατί αυτό σε ενδιαφέρει και είναι πιο σημαντικό από την απώλεια κιλών.

Κόβεις συγκεκριμένες τροφές χωρίς λόγο

Πρέπει να θυμάσαι ότι όλα τα θρεπτικά συστατικά είναι απαραίτητα για να είσαι υγιής, να έχεις ενέργεια και να χάνεις βάρος. Οι ακραίες δίαιτες που απαγορεύουν συγκεκριμένες τροφές ή επιβάλλουν μονοφαγία δε λειτουργούν μακροπρόθεσμα και βλάπτουν τον οργανισμό και το μεταβολισμό σου. Η ισορροπημένη διατροφή θέλει λιπαρά, πρωτεΐνη και υδατάνθρακες.

Αυξομειωμένες μερίδες

Το μέτρημα των θερμίδων είναι βαρετό, κουραστικό και ίσως εκνευριστικό, παρόλα αυτά είναι απαραίτητο και θα το καταλάβεις με τα αποτελέσματα που θα δεις. Ο λόγος είναι πολύ απλός: όταν οι θερμίδες που καις είναι περισσότερες από αυτές που παίρνεις από τα γεύματα αδυνατίζεις, αντίθετα, όταν οι θερμίδες που λαμβάνεις είναι περισσότερες από αυτές που καις, παίρνεις βάρος. Είναι το λεγόμενο ενεργειακό ισοζύγιο. Ο έλεγχος, λοιπόν, των θερμίδων μας οδηγεί στην απώλεια βάρους.

Πεινάω, άρα αδυνατίζω

Αν ήταν έτσι, θα κάναμε υπομονή, θα πεινάγαμε δύο-τρεις μέρες και θα αδυνατίζαμε. Η πείνα φέρνει μείωση έως και απώλεια ενέργειας, άρα δεν μπορείς να αποδώσεις στην προπόνησή σου, ο οργανισμός σου δεν εφοδιάζεται με τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για να λειτουργεί σωστά και ο μεταβολισμός σου ατονεί. Τρία βασικά γεύματα και υγιεινά σνακ ενδιάμεσα, ιδανικά κάθε 3 ώρες θα σε φέρουν πιο κοντά στο στόχο σου!

Πίνεις light αναψυκτικά

Η ψευδαίσθηση των θερμίδων. Τι σημαίνει αυτό; Αν μπορείς να το κρατήσεις στο ένα αναψυκτικό την ημέρα, είναι η ιδανική ισορροπία. Όμως, σύμφωνα με έρευνες άτομα που επιλέγουν διαιτητικά ποτά, συνήθως φτάνουν τον αριθμό θερμίδων των κανονικών αναψυκτικών λόγω υπερκατανάλωσης.

Pin It

Cook name small