Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Μνημόνιο Συνεργασίας DELTA FOODS & Πανελλήνιου Συλλόγου Διαιτολόγων-Διατροφολόγων

Μνημόνιο Συνεργασίας DELTA FOODS & Πανελλήνιου Συλλόγου Διαιτολόγων-Διατροφολόγων

Delta Foods Greece και Πανελλήνιος Σύλλογος Διαιτολόγων-Διατροφολόγων Ελλάδας υπέγραψαν τριετές μνημόνιο συνεργασίας, στο πλαίσιο του 9oυ Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών.

Τριετές μνημόνιο συνεργασίας για την προώθηση της καλής διατροφής υπεγράφη μεταξύ της Delta Foods Greece και του Πανελλήνιου Συλλόγου Διαιτολόγων-Διατροφολόγων Ελλάδας, στο πλαίσιο του 9oυ Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, που πραγματοποιείται στους Δελφούς 10-13 Απριλίου και τελεί υπό την Αιγίδα της Α.Ε. της Προέδρου της Δημοκρατίας, κας Κατερίνας Σακελλαροπούλου.

Το μνημόνιο βασίζεται σε τρεις πυλώνες: εφαρμοσμένη έρευνα, εκπαίδευση και ευρύτερη ενημέρωση του κόσμου για το τι σημαίνει καλή διατροφή, ανέφερε ο Χρήστος Τσόλκας, Διευθύνων Σύμβουλος της Delta Foods, ανοίγοντας την συζήτηση με τίτλο “Leveraging Partnerships to amplify the benefits of good nutrition in public health”. Στόχος, όπως εξήγησε, είναι η καλή διατροφή να γίνει ένας εύκολος και ρεαλιστικός τρόπος ζωής. “Η βιομηχανία οφείλει να κάνει την διατροφή προσβάσιμη, απολαυστική, υγιεινή, ρεαλιστική. Για εμάς αυτό δεν είναι απλά στόχος αλλά αποστολή”, ανέφερε ο κ. Τσόλκας, επισημαίνοντας παράλληλα την σημασία που έχουν οι συνεργασίες με φορείς που έχουν το ίδιο όραμα, όπως πανεπιστήμια, σούπερ μάρκετ και ΜΚΟ.

Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Τσόλκας ανέφερε πως η ΔΕΛΤΑ έχει επαναλανσάρει την σειρά Advance και την σειρά Smart που απευθύνονται σε βρέφη και παιδιά, ενώ πέρυσι λάνσαρε μια πολύ επιτυχημένη σειρά πουτίγκας που αποτελεί ένα εύγευστο και υγιεινό σνακ για ενήλικες, όπως αθλητές και άτομα με προβλήματα υγείας, που ακολουθούν μια συγκεκριμένη διατροφή.

Καλή διατροφή δεν είναι εκείνη που προσφέρει οφέλη για την υγεία μας αλλά εκείνη που μπορούμε να την υποστηρίξουμε, ανέφερε από την πλευρά της η Φανή Πρεβέντη, Πρόεδρος της Ελληνικής Διαιτολογικής Εταιρείας, τονίζοντας την σημασία οι διατροφολόγοι να συνεργάζονται και να επικοινωνούν με το άτομο για να σχεδιάζουν το διατροφικό του πλάνο με γνώμονα την κάλυψη των εξατομικευμένων αναγκών του. “Κάνοντας την γνώση προσιτή και βρίσκοντας λύσεις γι’ αυτό το άτομο, θα το κάνουμε να επιθυμεί το ίδιο να ακολουθήσει την διατροφή που του δίνουμε κι αυτό να γίνει τελικά ατομική του επιλογή”, σημείωσε χαρακτηριστικά, επισημαίνοντας πως η βιομηχανία είναι ανάγκη να αφουγκραστεί τις ανάγκες του καταναλωτή, ώστε το άτομο να βρει προσιτά τρόφιμα, σε τιμές που να μπορεί να υποστηρίξει.

“Στον 21ο αιώνα δεν μπορείς να είσαι επιτυχημένος, ούτε μακροπρόθεσμα ούτε μεσοπρόθεσμα, εάν η εμπορική επιτυχία της επιχείρησής σου δεν συμβαδίζει με θετικά αποτελέσματα”, τόνισε παίρνοντας τον λόγο ο Adam Ulrich, Γενικός Διευθυντής της spiritsEUROPE, εξηγώντας πως στην περίπτωση της Ελλάδας η προσέγγιση αυτή συμβαδίζει με την κατανάλωση των αλκοολούχων ποτών με μέτρο. “Έχει σημασία πώς προωθούμε και πώς βάζουμε στα ράφια αυτά τα προϊόντα, είναι σημαντικό να μην τα προωθούμε σε ανηλίκους, να δίνουμε οδηγίες στους καταναλωτές για υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ”, πρόσθεσε ο κ. Ulrich, επισημαίνοντας πως ο μετριασμός των επιπτώσεων από την κατανάλωση του αλκοόλ απαιτεί συνεργασίες. Στην Ελλάδα συνεργαζόμαστε με φορείς, με την κυβέρνηση, με ΜΚΟ σε μια σειρά τομείς για να πετύχουμε αυτό τον στόχο, κατέληξε.

Την συζήτηση συντόνισε ο Νεκτάριος Νώτης, Founder-CEO, Notice Content and Services, ESGreece – Co-Founder, Made in Greece expro.

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Διατροφή και γονιμότητα: Πώς συνδέονται;

Εντοπίζοντας τα σημάδια της διαταραγμένης διατροφής στη νεολαία: Συμβουλές για γονείς και φροντιστές

Αποφασίζω γιατί Γνωρίζω 2024: Δωρεάν εκπαιδευτικά webinars για γυναίκες με καρκίνο μαστού

Ποια είναι τα φαγητά που οι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας πρέπει να τρώνε;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Εκλογές ΣΕΒ 18ης Ιουνίου 2024, με φυσική παρουσία

ΣΕΒ: Οι συνεδριάσεις, μεταξύ άλλων, όλων των αποφασιστικών οργάνων του ΣΕΒ συμπεριλαμβανομένης της Γενικής Συνέλευσης μπορούν να διενεργούνται εξ ολοκλήρου ή συνδυαστικά και με τηλεδιάσκεψη ή με άλλο τρόπο πρόσφορο για τη συμμετοχή εκείνων ή όλων των μελών του οργάνου που δεν θα έχουν φυσική παρουσία κατά τη συνεδρίαση.

NEO almora PLUS® ENERGY για ενέργεια και ενυδάτωση

Ένα νέο σκεύασμα για τη διατήρηση υψηλών επιπέδων ενέργειας και τη σωστή ενυδάτωση του οργανισμού κυκλοφόρησε πρόσφατα η ΕLPEN, εμπλουτίζοντας την ήδη επιτυχημένη σειρά προϊόντων almora PLUS®. 

Για 7η συνεχή χρονιά η Servier Hellas ρωγός στην  ευαισθητοποίηση των πολιτών για τον τακτικό έλεγχο της αρτηριακής πίεσης

Με στόχο να ευαισθητοποιήσει και να ενημερώσει το ευρύ κοινό για την καίρια σημασία της έγκαιρης διάγνωσης της υπέρτασης μέσω του τακτικού ελέγχου της αρτηριακής πίεσης και με αφορμή τη 17η Μαΐου, η οποία έχει ορισθεί ως Παγκόσμια Ημέρα Υπέρτασης, η Servier Hellas στηρίζει για ακόμη μία χρονιά την εκστρατεία #BecauseIsayso του Ομίλου Servier.

Vodafone Business και Osmos Hellas εγκαθιστούν έξυπνες εφαρμογές για την προληπτική συντήρηση 250 γεφυρών

Το Vodafone Business και η Osmos Hellas ανέλαβαν την υλοποίηση του έργου “Έξυπνες Γέφυρες” που προκηρύχθηκε από το ΤΕΕ και χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης – Ελλάδα 2.0 με συνολική αξία 95,3 εκατ. ευρώ, 24μηνη διάρκεια σύμβασης και αντικείμενο την προμήθεια και εγκατάσταση έξυπνων συστημάτων για την παρακολούθηση των υποδομών σε 150 γέφυρες του οδικού […]

Πες το ΔΥΝΑΤΑ – Μίλα για τον Πόνο της Αξονικής Σπονδυλοαρθρίτιδας

ΠΕΣ ΤΟ ΔΥΝΑΤΑ. Μίλα για την Αξονική Σπονδυλοαρθρίτιδα». Η AbbVie, η παγκόσμια βιοφαρμακευτική εταιρεία, μέσω της εκστρατείας ενημέρωσης προτρέπει τους ασθενείς, να κάνουν το πρώτο βήμα, να μιλήσουν για τη νόσο, για τα συμπτώματα και πώς αυτά επιβαρύνουν την ποιότητα της ζωής τους, εξαιτίας της δυσκαμψίας, του πόνου, της κόπωσης, του ελλιπούς ύπνου.

2η Εκπαιδευτική Ημερίδα Market Access for non «Σύγχρονες Προκλήσεις και Εξελίξεις στην Πρόσβαση των Ασθενών στις Θεραπείες τους»

H Ελληνική Ένωση Market Access (ΕΛ.Ε.Μ.Α.) διοργανώνει τη 2η Εκπαιδευτική Ημερίδα Market Access for non - Market Access, με τίτλο «Σύγχρονες Προκλήσεις και Εξελίξεις στην Πρόσβαση των Ασθενών στις Θεραπείες τους» που θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο CROWNE PLAZA, την Πέμπτη 16 Μαΐου 2024

Close Icon