Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Αυτοφροντίδα

Ερεθισμένο έντερο: Πώς μπορούμε να χαλαρώσουμε το παχύ έντερο μας;

Ερεθισμένο έντερο: Πώς μπορούμε να χαλαρώσουμε το παχύ έντερο μας;

Ευερέθιστο έντερο: Με απλές αλλαγές διατροφής, διαχείριση του στρες και τακτική άσκηση, μπορείτε να χαλαρώσετε το ευερέθιστο έντερο και να βελτιώσετε τη συνολική υγεία του πεπτικού συστήματος.

Η δυσκοιλιότητα και το φούσκωμα είναι συχνά προβλήματα που επηρεάζουν την καλή μας λειτουργία της πέψης. Ευτυχώς, υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να χαλαρώσετε το έντερο και να επαναφέρετε την ισορροπία στο πεπτικό σας σύστημα. Αυτό που τρώμε παίζει σημαντικό ρόλο στην υγεία του εντέρου μας. Εστιάστε στην κατανάλωση τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, οι οποίες βοηθούν στη μετακίνηση των τροφών μέσω του πεπτικού συστήματος. Καλές πηγές φυτικών ινών περιλαμβάνουν τα φρούτα, τα λαχανικά, τα δημητριακά ολικής αλέσεως και τους ξηρούς καρπούς. Επίσης, ο επαρκής ενυδάτωση είναι ζωτικής σημασίας. Πίνετε άφθονο νερό καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας για να διατηρήσετε τα κόπρανα μαλακά και να αποφύγετε τη δυσκοιλιότητα. Αντιθέτως, περιορίστε την κατανάλωση επεξεργασμένων τροφών, λιπαρών φαγητών, ζάχαρης και αλκοόλ, καθώς αυτά μπορούν να επιδεινώσουν την δυσφορία στο έντερο.

Διατροφικές αλλαγές για χαλαρό έντερο

Συστάσεις για χαλάρωση και άσκηση

Το στρες μπορεί να επιδεινώσει τα πεπτικά προβλήματα. Βρείτε τρόπους να χαλαρώσετε και να διαχειριστείτε το στρες στην καθημερινότητά σας. Δραστηριότητες όπως η γιόγκα, ο διαλογισμός και οι βαθιές αναπνοές μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του στρες και στη βελτίωση της λειτουργίας του εντέρου. Επίσης, η τακτική σωματική άσκηση είναι σημαντική για την υγεία του εντέρου. Ακόμη και ένας ήπιος περίπατος καθημερινά μπορεί να βοηθήσει στη διέγερση της κινητικότητας του εντέρου και στην πρόληψη της δυσκοιλιότητας.

Συστάσεις για χαλάρωση και άσκηση

Με μικρές αλλαγές στη διατροφή, τη διαχείριση του στρες και την τακτική σωματική άσκηση, μπορείτε να χαλαρώσετε το ευερέθιστο έντερο σας και να βελτιώσετε την συνολική σας πεπτική υγεία. Εάν τα συμπτώματά σας επιμένουν ή είναι σοβαρά, συμβουλευτείτε τον γιατρό σας για να αποκλείσετε τυχόν υποκείμενες ιατρικές παθήσεις.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς το ρόδι ωφελεί το πεπτικό μας σύστημα;

Η διαιτητική θεραπεία βρέθηκε ότι είναι πιο αποτελεσματική από τα φάρμακα στο σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου

Ντομάτες: Σύμμαχος της πεπτικής σας υγείας

Τα σφαιρίδια άνθρακα βοηθούν στην αποκατάσταση του υγιούς μικροβιώματος του εντέρου

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Συμβουλές άσκησης για ηλικιωμένους που οδηγούν σε μια υγιέστερη και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής

Ηλικιωμένοι: Εκτός από δραστηριότητες μέτριας ή έντονης έντασης, είναι επίσης ζωτικής σημασίας για τους ηλικιωμένους να ενσωματώνουν ασκήσεις ενδυνάμωσης και ασκήσεις ισορροπίας τουλάχιστον δύο ημέρες την εβδομάδα.

Λιγότερο προφανείς λόγοι για τους οποίους δεν μπορείτε να χάσετε βάρος

Απώλεια βάρους: Οι ανεπάρκειες της βιταμίνης D, του σιδήρου και των βιταμινών Β, η αντίσταση στην ινσουλίνη και τέλος το σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών (PCOS) μπορούν να οδηγήσουν σε ευαισθησία στην ινσουλίνη και να συμβάλουν στην αύξηση βάρους.

Πώς να κάθεστε λιγότερο και να κινείστε περισσότερο

Κίνηση: Η καθιστική συμπεριφορά σχετίζεται με μια σειρά κινδύνων για την υγεία, από αυξημένες πιθανότητες για χρόνιες ασθένειες όπως καρδιακές παθήσεις, διαβήτη τύπου 2 και καρκίνο έως δυνητικά μικρότερη διάρκεια ζωής, λέει κάθε μελέτη.

Χρειάζεστε περισσότερο αντηλιακό όταν κάνει ζέστη έξω;

Αντηλιακό θερμοκρασία: Όταν κάνει ζέστη, γίνεται προφανές ότι χρειάζεστε αντηλιακό γιατί νιώθετε ζεστασιά και αισθάνεστε ότι ο ήλιος καίει πάνω στο δέρμα σας. Αλλά η θερμότητα δεν είναι το ίδιο πράγμα με την υπεριώδη ακτινοβολία.

Close Icon