Fitness

Mental Game: Τα οφέλη της αθλητικής ψυχολογίας

Mental Game: Τα οφέλη της αθλητικής ψυχολογίας

Mental Game: Τα οφέλη της αθλητικής ψυχολογίας. Το Mental Game είναι το τμήμα της αθλητικής ψυχολογίας που επικεντρώνεται ειδικά στο να βοηθήσει τους αθλητές να ξεφύγουν από τους ψυχικούς φραγμούς που τους εμποδίζουν να αποδώσουν έως τις μέγιστες δυνατότητές τους.

Εστιάζοντας στις πνευματικές δεξιότητες που απαιτούνται για την επιτυχία σε κάθε αθλητικό διαγωνισμό, η προπονητική των πνευματικών παιχνιδιών επιδιώκει την επίτευξη του γενικού στόχου της βελτίωσης της απόδοσης. Η Αθλητική Ψυχολογία έχει να κάνει με τη βελτίωση της νοοτροπίας σας και των ικανοτήτων σας στο πνευματικό παιχνίδι.

Παρακάτω βρίσκεται μια λίστα με τους καλύτερους τρόπους που μπορείς να επωφεληθείς από την αθλητική ψυχολογία:

  • Βελτίωση της εστίασης και αντιμετώπιση των περισπασμών. Πολλοί αθλητές έχουν την ικανότητα να συγκεντρώνονται, αλλά συχνά η εστίασή τους εκτοπίζεται σε λάθος τομείς, όπως όταν ένας παίκτης σκέφτεται “Πρέπει να πετύχω κάτι”, ενώ είναι στο κουτί του παίκτη, το οποίο εστιάζει σε αποτελέσματα.
  • Αυξάνεται η εμπιστοσύνη στους αθλητές που έχουν αμφιβολίες. Η αμφιβολία είναι το αντίθετο της εμπιστοσύνης. Εάν διατηρείτε πολλές αμφιβολίες πριν ή κατά τη διάρκεια της απόδοσής σας, αυτό υποδεικνύει χαμηλή αυτοπεποίθηση ή τουλάχιστον υπονομεύετε την εμπιστοσύνη που είχατε κατά την έναρξη του διαγωνισμού. Η αυτοπεποίθηση είναι αυτό που ονομάζεται βασική ικανότητα ψυχικού παιχνιδιού λόγω της σπουδαιότητάς της και της σχέσης της με άλλες ψυχικές δεξιότητες.

  • Εύρεση για τη σωστή ζώνη έντασης για το άθλημα. Η λέξη ένταση χρησιμοποιείται με την ευρεία έννοια για να προσδιοριστεί το επίπεδο διέγερσης ή νοητικής ενεργοποίησης που είναι απαραίτητο για κάθε άτομο να κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί. Αυτό ποικίλλει από άτομο σε άτομο και από αθλητισμό σε αθλητισμό. Το να νιώθεις “ψηλά” και να είσαι θετικά φορτισμένος είναι σημαντικό, αλλά το να μην είσαι υπερβολικά ενθουσιασμένος είναι επίσης σημαντικό. Πρέπει να ακολουθείς μια λεπτή γραμμή ανάμεσα στα δύο.
  •  Ένα σημαντικό μέρος της αθλητικής ψυχολογίας και της ψυχικής κατάρτισης βοηθά τις ομάδες να βελτιώσουν τη συνοχή και την επικοινωνία. Όσο περισσότερο μια ομάδα εργάζεται ως μονάδα, τόσο καλύτερα είναι τα αποτελέσματα για όλους τους συμμετέχοντες.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Τα ομαδικά αθλήματα αυξάνουν τη μακροχρόνια ευτυχία

Κάποια από τα πιο παράξενα αθλήματα που έχεις δει

Μύθος ότι το κολύμπι κάνει καλό στο άσθμα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τα Οφέλη του Αθλητισμού στην Παιδική Ηλικία

Αθλητισμός Παιδιά: Η συμμετοχή σε μια αθλητική ομάδα κι εν γένει ο αθλητισμός, βοηθά το παιδί σας να παραμείνει ενεργό, να εξασκείται και να μαθαίνει, να βελτιώνει τις κοινωνικές δεξιότητες και τη συγκέντρωσή του και να αναπτύσσει ένα χόμπι που μπορεί να απολαμβάνει για μια ζωή.

Ο ρόλος των επιπέδων γλυκόζης στην σκελετική αποκατάσταση

Ερευνητές από το Μητροπολιτικό Πανεπιστήμιο του Τόκιο έδειξαν ότι τα δορυφορικά κύτταρα των σκελετικών μυών, που είναι βασικοί παράγοντες στην επιδιόρθωση των μυών, πολλαπλασιάζονται καλύτερα σε περιβάλλον χαμηλής γλυκόζης.

Το ποδήλατο είναι το καλύτερο μεταφορικό μέσο για το σώμα σου

Ποδήλατο: Μετά τη δεκαετία του ’60 σιγά σιγά έγινε μια στροφή των ανθρώπων σε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής που είχε να κάνει με τη σωματική άσκηση αλλά και το σωστό τρόπο διατροφής. Μέσα σε αυτό τον τρόπο, το ποδήλατο έπαιξε αλλά και εξακολουθεί να παίζει ολοένα και πιο πολύ σημαντικό, ενδεχομένως και πρωτεύοντα ρόλο.

Πώς θα αντισταθμίσετε την αδράνεια της καραντίνας

Μόλις 5' σωματικής κίνησης ανά μία ώρα αρκούν για να αντισταθμίσουν τις συνέπειες της αδράνειας που επιφέρουν οι περιορισμοί της καραντίνας, υποστηρίζουν οι επιστήμονες σε νέα τους μελέτη