Fitness

Γυμναστική προθέρμανση μυς: Η αποδοτικότερη άσκηση για προθέρμανση των μυών [vid]

Γυμναστική προθέρμανση μυς: Η αποδοτικότερη άσκηση για προθέρμανση των μυών [vid]

Η προθέρμανση (warm up) είναι μια ευρέως αποδεκτή πρακτική η οποία προηγείται οποιασδήποτε μορφής άσκησης - γυμναστικής και θεωρείται απαραίτητη για την επίτευξη βέλτιστης απόδοσης και μείωσης του κίνδυνου τραυματισμού.

Γυμναστική προθέρμανση μυς:  Η προθέρμανση πριν από κάθε πρόγραμμα γυμναστικής είναι πραγματικά ένα σημαντικό κομμάτι της ρουτίνας σου. Βελτιώνει το εύρος των κινήσεων των μυών και των αρθρώσεων, μειώνει τον κίνδυνο τραυματισμού και προετοιμάζει το σώμα σου να αποδώσει σε κάθε άσκηση με απόλυτη επιτυχία. Συνήθως, το ζέσταμα μυών και αρθρώσεων απαιτεί μια σειρά από κινήσεις, ξεχωριστές για κάθε μυϊκή ομάδα. Και αυτό παίρνει λίγο χρόνο –γι’ αυτό ίσως και οι περισσότεροι το προσπερνούν, μπαίνοντας κατευθείαν στο πρόγραμμά τους. Αλλά εδώ, ο B.J. Gaddour, fitness director του περιοδικού Men’s Health, σου δείχνει τη μία και μόνο κίνηση προθέρμανσης, η οποία προσφέρει όλα τα οφέλη μέσα σε 2 λεπτά.

Παρακολούθησε το βίντεο και συνέχισε να διαβάζεις τις εξηγήσεις του ειδικού:

“Η συγκεκριμένη σειρά κινήσεων στοχεύει σε όλα τα σημεία του σώματος που καταπονούνται περισσότερο κατά τη διάρκεια της προπόνησης, από τους αστραγάλους και τα γόνατα έως τα ισχία και από τους ώμους μέχρι και το σύνολο της σπονδυλικής στήλης έως τους γοφούς, ενεργοποιώντας τους μυς και “ξεκλειδώνοντας” ήπια τις αρθρώσεις”, λέει ο Gaddour και συνεχίζει: “Δουλεύοντας συγκεντρωμένος τη συγκεκριμένη κίνηση πριν κάθε πρόγραμμα δύναμης, ενεργοποιείς ακόμη και τους πιο μικρούς -κρυφούς- μυς που βρίσκονται στον πυρήνα, στους ώμους και τα ισχία, οι οποίοι είναι οι λεγόμενοι σταθεροποιητές όλων των βασικών κινήσεων που εκτελούν οι μύες και οι αρθρώσεις σου”.   Εκτέλεσε την κίνηση για 2 λεπτά πριν την βασική σου προπόνηση. Αν η ένταση που θα ακολουθήσεις στο πρόγραμμά σου είναι σε υψηλά επίπεδα, αύξησε το χρόνο προθέρμανσης στα 5 λεπτά.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς η γυμναστική θα αποδώσει περισσότερους καρπούς

Συμβουλές διαχείρισης του στρες

Με ποιες ασκήσεις θα καταπολεμήσετε το σπλαχνικό λίπος

Εύκολοι τρόποι για να ξεκινήσετε να γυμνάζεστε αν έχετε αυξημένο βάρος

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ποιά τα οφέλη στην υγεια της γρήγορης δίαιτας του μοναχού

Οι γιατροί συμβουλεύουν τους ανθρώπους να στοχεύουν σε ένα μέτριο βάρος, επειδή η παχυσαρκία αποτελεί παράγοντα κινδύνου για μεταβολικές ασθένειες, όπως ο διαβήτης και οι καρδιαγγειακές παθήσεις, οι οποίες είναι καταστάσεις της καρδιάς και των αιμοφόρων αγγείων

Ο ρόλος των επιπέδων γλυκόζης στην σκελετική αποκατάσταση

Ερευνητές από το Μητροπολιτικό Πανεπιστήμιο του Τόκιο έδειξαν ότι τα δορυφορικά κύτταρα των σκελετικών μυών, που είναι βασικοί παράγοντες στην επιδιόρθωση των μυών, πολλαπλασιάζονται καλύτερα σε περιβάλλον χαμηλής γλυκόζης.

Βάλτε στην προπόνησή σας μια μπάλα γυμναστικής για επιπλέον challenge και οφέλη

Αθλητισμός: Οι μπάλες γυμναστικής είναι συνήθως μεγάλες μπάλες βινυλίου που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δυναμώσετε και να τεντώσετε το σώμα σας, βελτιώνοντας τη σταθερότητα και την ισορροπία του πυρήνα.

Οι αθλητές διατρέχουν κίνδυνο για ακανόνιστο καρδιακό ρυθμό

Ερευνητές του Ηνωμένου Βασιλείου με επικεφαλής το Πανεπιστήμιο Canterbury Christ Church στο Canterbury ξεκίνησαν να επανεξετάσουν τις υπάρχουσες μελέτες σχετικά με το θέμα και να διερευνήσουν τον αντίκτυπο του είδος του αθλητισμού στον κίνδυνο κολπικής μαρμαρυγής για να καταλήξουν σε μια πιο αποφασιστική εικόνα.

Ποια άσκηση θα βελτιώσει την καρδιαγγειακή σας υγεία

Θέλετε να ζήσετε περισσότερο; Τότε σύμφωνα με τους ερευνητές θα πρέπει να περπατάτε περισσότερο! Ανακαλύψτε τα ευρήματα μακροχρόνιας έρευνας που συνδέει το περπάτημα με την χαμηλότερη πιθανότητα πρόωρου θανάτου