Επιστημονικά Νέα

Γυμναστική: Πόσες ώρες την εβδομάδα πρέπει να αθλούμαστε

Γυμναστική: Πόσες ώρες την εβδομάδα πρέπει να αθλούμαστε

Γυμναστική: Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, οι ενήλικες πρέπει να ασχολούνται για τουλάχιστον 150-300 λεπτά την εβδομάδα με μια μέτρια έως έντονη αερόβια δραστηριότητα. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κάνετε κάτι που ανεβάζει τους παλμούς της καρδιάς σας για τουλάχιστον 40 λεπτά την ημέρα. Ωστόσο, οι λέξεις-κλειδιά στη συγκεκριμένη προτροπή του ΠΟΥ είναι οι "μέτρια έως έντονη".

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η σωματική άσκηση είναι απαραίτητη για τη σωματική και την ψυχική μας υγεία, για τη διατήρηση ενός φυσιολογικού βάρους και για την αποφυγή μιας σειράς δυσάρεστων καταστάσεων, όπως είναι η οστεοπόρωση, οι μυοσκελετικοί πόνοι κ.λπ., καθώς περνούν τα χρόνια. Αρκεί μια βόλτα με το ποδήλατο ή να βγάλουμε έξω το σκύλο μας και μπορούμε να εξασφαλίσουμε τη φυσική δραστηριότητα που έχουμε ανάγκη. Όμως τα εύκολα τελειώνουν εδώ. Γιατί αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς, μια βόλτα γύρω από το τετράγωνο ή ένα online μάθημα zumba μία στο τόσο δεν αρκούν προκειμένου να διατηρηθούμε σε φόρμα.

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, οι ενήλικες πρέπει να ασχολούνται για τουλάχιστον 150-300 λεπτά την εβδομάδα με μια μέτρια έως έντονη αερόβια δραστηριότητα. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κάνετε κάτι που ανεβάζει τους παλμούς της καρδιάς σας για τουλάχιστον 40 λεπτά την ημέρα. Ωστόσο, οι λέξεις-κλειδιά στη συγκεκριμένη προτροπή του ΠΟΥ είναι οι “μέτρια έως έντονη”. Όταν μιλάμε για άσκηση μέτριας έντασης αναφερόμαστε σε οποιαδήποτε σωματική δραστηριότητα που γίνεται στο 40-50% του μέγιστου καρδιακού ρυθμού –οτιδήποτε πάνω από 60% θεωρείται έντονη άσκηση.

Μέτριας έντασης ασκήσεις είναι το γρήγορο περπάτημα, η κολύμβηση και η ποδηλασία, ενώ έντονες δραστηριότητες είναι ο χορός, το τζόκινγκ, το ποδόσφαιρο, το βόλεϊ κ.λπ. Για να γίνουμε περισσότερο σαφείς, ξέρεις ότι κάνεις μέτρια έως έντονη άσκηση όταν κατά τη διάρκειά της μπορείς να αρθρώσεις δυο λέξεις ανάμεσα στις αναπνοές σου, όχι όμως και να πιάσεις κουβέντα –αντιλαμβάνεσαι λοιπόν ότι μια ήσυχη βόλτα με το σκύλο δεν μετράει!

Τέλος, έρευνα έδειξε ότι οι περισσότεροι από εμάς υπερεκτιμάμε το πόσο αλλά και το πόσο έντονα γυμναζόμαστε. Έτσι, ενώ περιμένουμε ότι θα δούμε αποτελέσματα στη φυσική κατάσταση και στην εικόνα του σώματος δεν τα βλέπουμε και απογοητευόμαστε. Αν λοιπόν θέλεις να πάρεις στα σοβαρά το θέμα άσκηση, τσέκαρε όχι μόνο πόσο αλλά και σε ποια ένταση γυμνάζεσαι –και έχε υπόψη ότι ακόμα πιο αποτελεσματική είναι η εναλλαγή ανάμεσα στη μέτρια και την έντονη άσκηση.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Φυσικό αντικαταθλιπτικό η συχνή πεζοπορία

Zumba: Ασκηθείτε μετά μουσικής και τονώστε την υγεία σας

Ποια είναι τα οφέλη του personal training

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Μπορεί το CBD να βοηθήσει στον περιορισμό της COVID

CBD: Το CBD ανέστειλε την ικανότητα του κορωνοϊού να εξαπλώνεται σε δείγματα ανθρώπινων πνευμονικών κυττάρων και επίσης κατέστειλε τη μόλυνση από COVID-19 στους πνεύμονες και τις ρινικές διόδους ποντικιών εργαστηρίου, σύμφωνα με νέα μελέτη.

Ασθενείς και πάροχοι σε σύγχυση ως προς τα ιατρικά αρχεία

Ιατρικά αρχεία: Το 75% των ασθενών θεώρησε ότι ο πάροχος θα έπρεπε να επικοινωνήσει μαζί τους εντός 24 ωρών από την έκδοση των μη φυσιολογικών αποτελεσμάτων, ενώ το 9% των κλινικών γιατρών συμφώνησε με αυτό το χρονικό πλαίσιο.

Προκλήσεις για γυναίκες με νόσο Πάρκινσον

Νόσος Πάρκινσον γυναίκες: Τα ευρήματα υποδεικνύουν ότι η αντιμετώπιση των ανισοτήτων στην υγειονομική περίθαλψη πρέπει να περιλαμβάνει τα γυναικεία ζητήματα στη Νόσο Πάρκινσον.