Fitness

Personal training: Γιατί να το επιλέξεις

Personal training: Γιατί να το επιλέξεις

Personal training: Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους ο κόσμος επιλέγει να γυμνάζεται με τη βοήθεια ενός personal trainer όπως είναι η απώλεια βάρους και λίπους, η βελτίωση της φυσικής κατάστασης και η αποκατάσταση μυοσκελετικών τραυματισμών. Πλέον, όλο και περισσότερος κόσμος επιλέγει να γυμναστεί με την βοήθεια ενός προσωπικού γυμναστή πολύ νωρίς το πρωί πριν ξεκινήσει δουλειά ή ακόμα πολύ αργά το βράδυ, αφού έχει τελειώσει από όλες τις υποχρεώσεις.

Συχνά ένας διαπιστευμένος personal trainer μας βοηθά και μας καθοδηγεί. Αν ταιριάξουμε μαζί του, θα έχουμε καλύτερα αποτελέσματα στο σώμα και τη διάθεσή μας, ενώ θα είμαστε σίγουροι ότι γυμναζόμαστε κάτω από επίβλεψη.

Αυτοί είναι μερικοί από τους πιο δημοφιλείς λόγους για τους οποίους ξεκινά κάποιος γυμναστική μαζί με personal:

  1. Δε βλέπει αποτελέσματα

Ένας personal trainer θα μελετήσει το καθημερινό σας πρόγραμμα και θα ψάξει τρόπους να αλλάξει τις προπονήσεις σας για να είναι πιο αποτελεσματικές.

Μερικές φορές ο κόσμος δε βλέπει αποτελέσματα, γιατί ενώ πιστεύει ότι γυμνάζεται σκληρά, στην πραγματικότητα δε δίνει την ένταση που χρειάζεται. Εάν είστε μόνοι στο σπίτι είναι εύκολο να “ξεγλιστρήσετε”  και να παραλείψετε  μια προπόνηση ή να την κάνετε πρόχειρα.

  1. Δεν ξέρει από πού να ξεκινήσει

Ο καλός personal trainer θα δώσει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για το πώς θα ξεκινήσει κάποιος που το έχει πάρει στ’ αλήθεια απόφαση. Θα καταγράψει τα βιομετρικά του χαρακτηριστικά, θα μετρήσει τις επιδόσεις του και θα χτίσει ένα πλάνο άσκησης με διάφορα είδη γυμναστικής.

Βοηθά επίσης στο να γυμναστεί ο πελάτης του και μόνος στο σπίτι, σε μικρότερους χρόνους και καταφέρνοντας να ξεκλειδώσει το σώμα του. Διδάσκει την αξία της προθέρμανσης και των διατάσεων μετά τη γυμναστική. Και πολλά άλλα.

  1. Έχει βαρεθεί τις ίδιες ασκήσεις

Ο γυμναστής θα σας δείχνει συνεχώς άλλες κινήσεις, θα σχεδιάζετε μαζί πλάνο εναλλαγής ασκήσεων για να μη βαριέστε σχεδόν ποτέ. Έτσι, η γυμναστική θα γίνει πολύ πιο ενδιαφέρουσα και δε θα θέλετε να την παραλείπετε, αλλά, από ένα σημείο και μετά, θα ανυπομονείτε να γυμναστείτε.

Φυσικά, υπάρχουν κι άλλοι λόγοι να απευθυνθεί κανείς σε έναν personal trainer: έχει βελτιωθεί πολύ η φυσική του κατάσταση και το σώμα του έχει δυναμώσει αρκετά, όμως δε βλέπει στον καθρέφτη την επιθυμητή εικόνα ακόμα.

Ακόμα, είναι ορισμένοι που θέλουν να μάθουν πώς να γυμνάζονται σωστά μόνοι τους, οπότε συναντιούνται για λίγο μόνο διάστημα με τη γυμνάστρια και ανακαλύπτουν σωστούς τρόπους εκγύμνασης.

Μερικά από τα θέματα υγείας στα οποία μπορεί να βοηθήσει ο γυμναστής είναι:

  • Η αποκατάσταση χρόνιων τραυματισμών
  • Πόνοι στη μέση και στον αυχένα
  • Αρθρίτιδα
  • Διαβήτης
  • Καρδιακές παθήσεις
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πέντε σημάδια ότι η προπόνησή σας είναι αποτελεσματική

Τα απίστευτα οφέλη του καφέ

Συνηθισμένα λάθη που επιβραδύνουν τον μεταβολισμό μας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ο ιδανικός τρόπος προθέρμανσης για να μην τραυματίζονται οι μυς

Η προθέρμανση (warm up) είναι μια ευρέως αποδεκτή πρακτική η οποία προηγείται οποιασδήποτε μορφής άσκησης - γυμναστικής και θεωρείται απαραίτητη για την επίτευξη βέλτιστης απόδοσης και μείωσης του κίνδυνου τραυματισμού.

Ποιά τα οφέλη στην υγεια της γρήγορης δίαιτας του μοναχού

Οι γιατροί συμβουλεύουν τους ανθρώπους να στοχεύουν σε ένα μέτριο βάρος, επειδή η παχυσαρκία αποτελεί παράγοντα κινδύνου για μεταβολικές ασθένειες, όπως ο διαβήτης και οι καρδιαγγειακές παθήσεις, οι οποίες είναι καταστάσεις της καρδιάς και των αιμοφόρων αγγείων

Πώς η γυμναστική θα αποδώσει περισσότερους καρπούς

Αν είστε από εκείνους που ξεκινούν γυμναστήριο και σε λιγότερο από ένα μήνα έχουν εγκαταλείψει την προσπάθεια επειδή βλέπουν ότι δε μπορούν να πετύχουν τους στόχους της προπόνησης, μην απογοητεύεστε - Υπάρχει τρόπος να τα καταφέρετε και, μάλιστα, εξαρτάται απόλυτα από εσάς!

Ο ρόλος των επιπέδων γλυκόζης στην σκελετική αποκατάσταση

Ερευνητές από το Μητροπολιτικό Πανεπιστήμιο του Τόκιο έδειξαν ότι τα δορυφορικά κύτταρα των σκελετικών μυών, που είναι βασικοί παράγοντες στην επιδιόρθωση των μυών, πολλαπλασιάζονται καλύτερα σε περιβάλλον χαμηλής γλυκόζης.

Βάλτε στην προπόνησή σας μια μπάλα γυμναστικής για επιπλέον challenge και οφέλη

Αθλητισμός: Οι μπάλες γυμναστικής είναι συνήθως μεγάλες μπάλες βινυλίου που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δυναμώσετε και να τεντώσετε το σώμα σας, βελτιώνοντας τη σταθερότητα και την ισορροπία του πυρήνα.

Οι αθλητές διατρέχουν κίνδυνο για ακανόνιστο καρδιακό ρυθμό

Ερευνητές του Ηνωμένου Βασιλείου με επικεφαλής το Πανεπιστήμιο Canterbury Christ Church στο Canterbury ξεκίνησαν να επανεξετάσουν τις υπάρχουσες μελέτες σχετικά με το θέμα και να διερευνήσουν τον αντίκτυπο του είδος του αθλητισμού στον κίνδυνο κολπικής μαρμαρυγής για να καταλήξουν σε μια πιο αποφασιστική εικόνα.