Fitness

Καρπός Ασκήσεις: Όταν ο πόνος μας “παραλύει”

Καρπός Ασκήσεις: Όταν ο πόνος μας “παραλύει”

Ακόμα κι αν η εργασία σας δεν είναι σε γραφείο, υπάρχουν πολλά επαγγέλματα που αντιμετωπίζουν παρόμοιο πρόβλημα

Καρπός Ασκήσεις: Ο πόνος στον καρπό μπορεί να εμφανιστεί ξαφνικά, να υποχωρήσει το ίδιο ξαφνικά, αλλά πάντα θα επιστρέφει ακάλεστος. Και το χειρότερο είναι ότι πολλές φορές είναι τόσο οξύς, που μας παραλύει τη στιγμή που εμφανίζεται. Ακόμα κι αν η εργασία σας δεν είναι σε γραφείο, υπάρχουν πολλά επαγγέλματα που αντιμετωπίζουν παρόμοιο πρόβλημα, όπως οι baristas, οι κομμωτές, οι υπάλληλοι των σούπερ μάρκετ κ.ά. Ο πόνος συχνά δημιουργείται μετά από επαναληπτική χρήση ή μετά από πολύωρο κράτημα ενός βάρους στην ίδια θέση. Όπως και κάθε άλλο μέρος του σώματος, οι καρποί μας χρειάζονται ξεκούραση και φροντίδα.

4 σημαντικές ασκήσεις για τον επίμονο πόνο στον καρπό

  1. Διάταση καρπού σε θέση προσευχής

Στάση του σώματος: Ξεκινήστε με τα χέρια σας σε θέση προσευχής μπροστά από το στήθος σας. Μπορείτε να κάθεστε ή να είστε όρθιοι, αλλά βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν μπράτσα πολυθρόνας ή καρέκλας στο ύψος των αγκώνων σε εκείνη τη θέση.

– Τα δάχτυλά σας πρέπει να δείχνουν προς τα πάνω και οι παλάμες σας να ακουμπούν η μία την άλλη.

– Απαλά και αργά χαμηλώστε τα χέρια σας ώστε να γίνει η διάταση με ασφάλεια.

– Μείνετε εκεί για 20-30 δευτερόλεπτα.

– Αφήστε τα χέρια σας και μετά επαναλάβετε, αν νιώθετε καλά.

  1. Σφίξιμο με μπαλάκι του τένις

Θέση σώματος: Όρθιοι ή καθιστοί με τα χέρια σας ελεύθερα εμποδίων.

– Κρατήστε ένα μπαλάκι του τένις στο χέρι σας.

– Ζουλήξτε απαλά το μπαλάκι.

– Κρατήστε για 5-10 δευτερόλεπτα.

– Αφήστε και επαναλάβετε για 8 φορές.

– Όταν τελειώσετε, τεντώστε εντελώς τα δάχτυλά σας.

  1. Έκταση

Στάση σώματος: Ξεκινήστε σε καθιστή θέση με τα χέρια σας πάνω στο γραφείο ώστε να μην κάνουν γωνία.

– Ξεκινήστε με την παλάμη σας προς τα κάτω.

– Κρατήστε ένα μικρό βάρος ή ένα μπουκαλάκι νερό στο χέρι.

– Απαλά και αργά σηκώστε το χέρι προς εσάς.

– Κάντε μία παύση και ύστερα επαναφέρετε.

– Επαναλάβετε 10 φορές στο κάθε χέρι.

  1. Κύκλοι με τους καρπούς

Στάση σώματος: Όρθιοι ή καθιστοί με χώρο για να κρατάτε τα χέρια τεντωμένα μπροστά σας.

– Κρατήστε τους καρπούς τεντωμένους μπροστά σας.

– Κάντε απαλά κύκλους από τη μία πλευρά με τον καρπό σας και μετά με τον άλλο.

– Επαναλάβετε τουλάχιστον 10 φορές.

– Στοχεύστε να κάνετε αυτή τη διάταση 2-3 φορές την ημέρα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς αντιμετωπίζονται οι κακώσεις στον καρπό;

Τροφές επιδείνωσης του χρόνιου πόνου

Χέρια: Ο καθρέπτης της υγείας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Μυστικά για να βελτιώσετε εύκολα τη φυσική σας κατάσταση - Τρέξιμο με διαλείμματα

Αν αποφασίσατε να ξεκινήσετε τρέξιμο για να βελτιώσετε τη φυσική σας κατάσταση, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι θα δείτε άμεσα αποτελέσματα, αρκεί να ακολουθήσετε τις πολύτιμες συμβουλές που δίνουν οι ειδικοί και θα σας βοηθήσουν να τα καταφέρετε

Ο ιδανικός τρόπος προθέρμανσης για να μην τραυματίζονται οι μυς

Η προθέρμανση (warm up) είναι μια ευρέως αποδεκτή πρακτική η οποία προηγείται οποιασδήποτε μορφής άσκησης - γυμναστικής και θεωρείται απαραίτητη για την επίτευξη βέλτιστης απόδοσης και μείωσης του κίνδυνου τραυματισμού.

Ποιά τα οφέλη στην υγεια της γρήγορης δίαιτας του μοναχού

Οι γιατροί συμβουλεύουν τους ανθρώπους να στοχεύουν σε ένα μέτριο βάρος, επειδή η παχυσαρκία αποτελεί παράγοντα κινδύνου για μεταβολικές ασθένειες, όπως ο διαβήτης και οι καρδιαγγειακές παθήσεις, οι οποίες είναι καταστάσεις της καρδιάς και των αιμοφόρων αγγείων

Πώς η γυμναστική θα αποδώσει περισσότερους καρπούς

Αν είστε από εκείνους που ξεκινούν γυμναστήριο και σε λιγότερο από ένα μήνα έχουν εγκαταλείψει την προσπάθεια επειδή βλέπουν ότι δε μπορούν να πετύχουν τους στόχους της προπόνησης, μην απογοητεύεστε - Υπάρχει τρόπος να τα καταφέρετε και, μάλιστα, εξαρτάται απόλυτα από εσάς!

Ο ρόλος των επιπέδων γλυκόζης στην σκελετική αποκατάσταση

Ερευνητές από το Μητροπολιτικό Πανεπιστήμιο του Τόκιο έδειξαν ότι τα δορυφορικά κύτταρα των σκελετικών μυών, που είναι βασικοί παράγοντες στην επιδιόρθωση των μυών, πολλαπλασιάζονται καλύτερα σε περιβάλλον χαμηλής γλυκόζης.

Βάλτε στην προπόνησή σας μια μπάλα γυμναστικής για επιπλέον challenge και οφέλη

Αθλητισμός: Οι μπάλες γυμναστικής είναι συνήθως μεγάλες μπάλες βινυλίου που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δυναμώσετε και να τεντώσετε το σώμα σας, βελτιώνοντας τη σταθερότητα και την ισορροπία του πυρήνα.