Fitness

Απώλεια Βάρος: Τι να ξέρετε για τη γρήγορη δίαιτα του μοναχού

Απώλεια Βάρος: Τι να ξέρετε για τη γρήγορη δίαιτα του μοναχού

Οι γιατροί συμβουλεύουν τους ανθρώπους να στοχεύουν σε ένα μέτριο βάρος, επειδή η παχυσαρκία αποτελεί παράγοντα κινδύνου για μεταβολικές ασθένειες, όπως ο διαβήτης και οι καρδιαγγειακές παθήσεις, οι οποίες είναι καταστάσεις της καρδιάς και των αιμοφόρων αγγείων

Απώλεια Βάρος: Οι άνθρωποι που ακολουθούν τη γρήγορη διατροφή του μοναχού απέχουν από το φαγητό για 36 ώρες κάθε εβδομάδα. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ο προγραμματιστής του προγράμματος, WeFa.st, συνιστά να πίνετε άφθονο νερό και ποτά μηδενικών θερμίδων. Αν και κανένας επιστήμονας δεν έχει μελετήσει τη γρήγορη δίαιτα του μοναχού η έρευνα σε παρόμοιες μεθόδους νηστείας υποδηλώνει ότι μπορεί να προσφέρει οφέλη για την υγεία. Αυτά τα οφέλη περιλαμβάνουν την προώθηση της απώλειας βάρους, την αύξηση της μακροζωίας και τη μείωση του κινδύνου διαβήτη και καρδιακών παθήσεων. Τα στοιχεία δείχνουν ότι λιγότερο από το 15% ατόμων σε ορισμένα προγράμματα νηστείας παρουσιάζουν παρενέργειες, όπως ευερεθιστότητα και αίσθημα κρύου. Οι ερευνητές δεν γνωρίζουν μακροπρόθεσμους κινδύνους ασφάλειας που σχετίζονται με τη νηστεία, αλλά οι μελέτες έχουν εντοπίσει ορισμένους τομείς ανησυχίας.

Τι είναι η γρήγορη δίαιτα του μοναχού;

Η μοναχική νηστεία είναι μία από τις διάφορες μεθόδους διακοπτόμενης νηστείας. Όταν οι άνθρωποι συμμετέχουν σε τέτοιες νηστείες, είτε δεν τρώνε καθόλου, είτε περιορίζουν σοβαρά την πρόσληψη τροφής σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας, της εβδομάδας ή του μήνα. Αυτή η διαιτητική μέθοδος απαιτεί από τα άτομα να απέχουν από το φαγητό για 36 ώρες κάθε εβδομάδα. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, πίνουν πολύ νερό και άλλα ποτά μηδενικών θερμίδων, όπως τσάι ή μαύρο καφέ, για να αποφύγουν την αφυδάτωση. Ο προγραμματιστής WeFa.st της γρήγορης διατροφής μοναχών, συνιστά να κάνετε τη νηστεία νωρίς την εβδομάδα για να αποφύγετε την πιθανή παρέμβαση των κοινωνικών υποχρεώσεων που συνήθως προκύπτουν αργότερα την εβδομάδα και τα Σαββατοκύριακα. Ο WeFa.st συμβουλεύει: • έναρξη της νηστείας μετά το βραδινό γεύμα τη Δευτέρα • νηστεία όλη μέρα Τρίτη • να τελειώσετε τη νηστεία όταν ξυπνήσετε την Τετάρτη με ένα ελαφρύ, εύπεπτο πρωινό

Λειτουργεί;

Δεν υπάρχουν μελέτες που να επικεντρώνονται ιδιαίτερα στη γρήγορη δίαιτα του μοναχού, αλλά στοιχεία προτείνουν ότι άλλες μέθοδοι διαλείπουσας νηστείας μπορεί να προωθήσουν την απώλεια βάρους και να προσφέρουν άλλα οφέλη ευεξίας. Ωστόσο, η έρευνα δεν έχει εξετάσει εάν τα οφέλη είναι μακροπρόθεσμα. Επιπλέον, δεν υπάρχουν επαρκή δεδομένα για την ασφάλεια της πρακτικής και οι ειδικοί το προτείνουν σε όλους. Ένα άτομο που ενδιαφέρεται να ακολουθήσει τη γρήγορη δίαιτα του μοναχού θα πρέπει να μιλήσει πρώτα με έναν γιατρό. Πιθανά οφέλη για την υγεία

Μελέτες υποδεικνύουν ότι η διαλείπουσα νηστεία, όπως η μοναχική νηστεία, μπορεί να προωθήσει την απώλεια βάρους, να αυξήσει τη μακροζωία και να μειώσει τον κίνδυνο διαβήτη και καρδιακών παθήσεων.

Προωθεί την απώλεια βάρους

Σύμφωνα με τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC), το 42,4% των ανθρώπων στις Ηνωμένες Πολιτείες είχε παχυσαρκία το 2017–2018. Οι γιατροί συμβουλεύουν τους ανθρώπους να στοχεύουν σε ένα μέτριο βάρος, επειδή η παχυσαρκία αποτελεί παράγοντα κινδύνου για μεταβολικές ασθένειες, όπως ο διαβήτης και οι καρδιαγγειακές παθήσεις, οι οποίες είναι καταστάσεις της καρδιάς και των αιμοφόρων αγγείων. Μια αξιολόγηση του 2020 ανέλυσε 27 κλινικές δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του 2000-2019 και εξέτασε την επίδραση της διαλείπουσας νηστείας στην απώλεια βάρους.

Διαπιστώθηκε ότι τα άτομα που ασχολήθηκαν με την πρακτική είχαν απώλεια βάρους 0,8-13,0% χωρίς αρνητικές επιπτώσεις. Έρευνα το 2015 σε αρουραίους διερεύνησε την επίδραση της διαλείπουσας νηστείας στο σωματικό λίπος. Μετά από 4 εβδομάδες, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το σωματικό λίπος ήταν περίπου 40-52% χαμηλότερο στους αρουραίους που έκαναν διαλείπουσα νηστεία. Τα αποτελέσματα παρέχουν ένα σημείο εκκίνησης για κλινικές δοκιμές σε ανθρώπους για να διερευνήσουν πώς η νηστεία επηρεάζει την απώλεια βάρους.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Μελέτη εξηγεί την ανθεκτικότητα του λίπους στην κοιλιά

Νέα μελέτη για τη σχέση διαλείπουσας νηστείας με διαβήτη

Τύποι και οφέλη της διαλείπουσας νηστείας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ο ιδανικός τρόπος προθέρμανσης για να μην τραυματίζονται οι μυς

Η προθέρμανση (warm up) είναι μια ευρέως αποδεκτή πρακτική η οποία προηγείται οποιασδήποτε μορφής άσκησης - γυμναστικής και θεωρείται απαραίτητη για την επίτευξη βέλτιστης απόδοσης και μείωσης του κίνδυνου τραυματισμού.

Πώς η γυμναστική θα αποδώσει περισσότερους καρπούς

Αν είστε από εκείνους που ξεκινούν γυμναστήριο και σε λιγότερο από ένα μήνα έχουν εγκαταλείψει την προσπάθεια επειδή βλέπουν ότι δε μπορούν να πετύχουν τους στόχους της προπόνησης, μην απογοητεύεστε - Υπάρχει τρόπος να τα καταφέρετε και, μάλιστα, εξαρτάται απόλυτα από εσάς!

Ο ρόλος των επιπέδων γλυκόζης στην σκελετική αποκατάσταση

Ερευνητές από το Μητροπολιτικό Πανεπιστήμιο του Τόκιο έδειξαν ότι τα δορυφορικά κύτταρα των σκελετικών μυών, που είναι βασικοί παράγοντες στην επιδιόρθωση των μυών, πολλαπλασιάζονται καλύτερα σε περιβάλλον χαμηλής γλυκόζης.

Βάλτε στην προπόνησή σας μια μπάλα γυμναστικής για επιπλέον challenge και οφέλη

Αθλητισμός: Οι μπάλες γυμναστικής είναι συνήθως μεγάλες μπάλες βινυλίου που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δυναμώσετε και να τεντώσετε το σώμα σας, βελτιώνοντας τη σταθερότητα και την ισορροπία του πυρήνα.

Οι αθλητές διατρέχουν κίνδυνο για ακανόνιστο καρδιακό ρυθμό

Ερευνητές του Ηνωμένου Βασιλείου με επικεφαλής το Πανεπιστήμιο Canterbury Christ Church στο Canterbury ξεκίνησαν να επανεξετάσουν τις υπάρχουσες μελέτες σχετικά με το θέμα και να διερευνήσουν τον αντίκτυπο του είδος του αθλητισμού στον κίνδυνο κολπικής μαρμαρυγής για να καταλήξουν σε μια πιο αποφασιστική εικόνα.