Ομορφιά

Γυμναστική διατροφή προπόνηση: Πέντε σημάδια ότι προπονείστε σωστά

Γυμναστική διατροφή προπόνηση: Πέντε σημάδια ότι προπονείστε σωστά

Γίνεται να ακολουθείτε ένα καθημερινό πρόγραμμα γυμναστικής και μια ισορροπημένη διατροφή αλλά το νούμερο που βλέπετε στη ζυγαριά να μην αλλάζει; Γίνεται, αλλά μην απογοητεύεστε.

Γυμναστική διατροφή προπόνηση: Έστω ότι διατηρείτε μια καθημερινή ρουτίνα γυμναστικής, τρώτε με σύνεση επιλέγοντας περισσότερες υγιεινές τροφές, ενώ έχετε προσθέσει και το περπάτημα στην καθημερινότητά σας. Το νούμερο όμως στη ζυγαριά παραμένει το ίδιο, με μια ερώτηση να στριφογυρίζει στο κεφάλι σας: τι κάνω λάθος; Η απάντηση είναι απλή: τίποτα. Πριν απογοητευτείτε και τα παρατήσετε, θα πρέπει να κρατήσετε ως δεδομένο ότι το βάρος είναι απλά ένα νούμερο στη ζυγαριά που δεν μαρτυρά όλες τις αλλαγές που έχουν γίνει στο σώμα σας. Οι μικρές νίκες που πετυχαίνετε καθημερινά μέσω της συστηματικής άσκησης είναι ορατές, όπως θα διαβάσετε και παρακάτω, αρκεί να τις παρατηρήσετε. Με αυτό το τρόπο, δε θα χάσετε το κίνητρο για την επίτευξη του τελικού στόχου, την απώλεια βάρους. Ακόμα κι αν ακόμα δεν έχετε δει το νούμερο στη ζυγαριά να μικραίνει, υπάρχουν οι παρακάτω αποδείξεις ότι η γυμναστική μπορεί να βελτιώσει τη διάθεσή σας αλλά και να αλλάξει το σώμα σας.

Το παντελόνι σας είναι πιο χαλαρό

Όλοι έχουμε ένα παντελόνι καταχωνιασμένο στην ντουλάπα που το κρατάμε σε περίπτωση που «πέσει» λίγο η κοιλίτσα. Είναι επομένως μια καλή ευκαιρία να το χρησιμοποιήσετε ως τεστ για να διαπιστώσετε εαν έχετε χάσει τοπικά πόντους μετά από τη συστηματική άσκηση. Το πιο πιθανό είναι πως θα καταλάβετε τη διαφορά σε διαφορετικά σημεία του σώματός σας, καθώς αναλόγως με τις διαφορετικές μυϊκές ομάδες που γυμνάζετε μέσω της άσκησης, είναι λογικό να το νιώθετε πιο χαλαρό σε διαφορετικά σημεία, όταν χάνετε λίπος, αλλά χτίζετε τη μυϊκή σας μάζα.

Aν η απώλεια βάρους είναι και ο πρωταρχικός σας στόχος, επικεντρωθείτε σε ασκήσεις του κορμού και στην αερόβια άσκηση. Ύστερα από επίμονη γυμναστική, η περιοχή της κοιλιάς θα πρέπει να έχει ενδυναμωθεί αρκετά και να φαίνεται πιο λεπτή. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι θα δείτε και αλλαγή στο βάρος. Οι ασκήσεις ενδυνάμωσης του κορμού συχνά οδηγούν στην αύξηση της μυϊκής μάζας, οπότε μπορεί να μη δείτε αμέσως το βάρος να αλλάζει, θα δείτε ωστόσο την αλλαγή στο σώμα σας.

Μια κόπιτσα πιο μέσα στο σουτιέν

Εάν μπορείτε να σφίξετε κι άλλο το σουτιέν σας χωρίς να είναι ασφυκτικό, μεταφέροντας την κόπιτσα του κουμπώματος μια θέση πιο μέσα, αυτό τότε είναι σημάδι πως οι κόποι σας έχουν αντίκρυσα. Οι ασκήσεις που επικεντρώνονται στην περιοχή του στήθους, όπως τα push ups και συγκεκριμένες ασκήσεις με βάρη, τονώνουν τους ώμους, την πλάτη και το θώρακα. Οπότε εάν έχετε εντάξει κάποιες από αυτές στο καθημερινό σας ασκησολόγιο και βλέπετε διαφορά στην εφαρμογή του σουτιέν, είστε σε καλό δρόμο.

Έχετε περισσότερη ενέργεια

Μερικές έρευνες υποστηρίζουν ότι η αερόβια γυμναστική βοηθά στην ανακούφιση των συμπτωμάτων της κατάθλιψης. Αυτό σχετίζεται με την αύξηση των επιπέδων των ενδορφινών, οι ορμόνες που εκκρίνονται κατά την άσκηση όταν χρειαζόμαστε ενέργεια, οπότε υπάρχει εξήγηση. Η συστηματική άσκηση μπορεί ακόμα και να βελτιώσει την ποιότητα του ύπνου σας, οπότε εφόσον έχετε κοιμηθεί καλά το βράδυ, ίσως να νιώθετε πιο ενεργητικοί την επόμενη μέρα.

Έχετε βελτιωμένη αντοχή

Αρχικά, μπορεί η συστηματική γυμναστική να μοιάζει με βουνό,  ειδικά εάν δεν έχετε γυμναστεί μεθοδικά για αρκετό καιρό. Παρόλα αυτά, ύστερα από λίγο καιρό, θα μοιάζει παιχνιδάκι. Η βελτιωμένη σας αντοχή θα διευκολύνει επίσης τις καθημερινές σας εργασίες, όπως το ανέβασμα σκαλιών. Μήπως αυτό τελικά είναι πιο σημαντικό από τον αριθμό που δείχνει η ζυγαριά;

Λαχταράτε λιγότερη ζάχαρη

Με την άσκηση, εκτός από τις ενδορφίνες, εκκρίνεται και η σερτοτονίνη, η ορμόνη της διάθεσης. Επειδή πολλοί από εμάς βλέπομε τα τρόφιμα πλούσια σε ζάχαρη και τα σνακ ως μια απόλαυση, γίνονται έτσι ένας τρόπος να ανταμείψουμε τον εαυτό μας μετά από μια κουραστική μέρα. Ωστόσο, η άσκηση ενισχύει με φυσικό τρόπο τη διάθεσή μας. Επομένως, αντί να κάνουμε τους εαυτούς μας χαρούμενους μέσω του φαγητού, η άσκηση μας βοηθά να επιτύχουμε αυτά τα συναισθήματα φυσικά, καθιστώντας λιγότερο πιθανό για εμάς να καταναλώνουμε υπερβολικά ζαχαρούχα σνακ. Αυτή η διαφορά στη διατροφή μαζί με την άσκηση, θα μας βοηθήσει τελικά να πετύχουμε την απώλεια βάρους με την πάροδο του χρόνου. Εάν η λαχτάρα σας για ζάχαρη έχει μειωθεί από την έναρξη των προπονήσεων σας, συγχαίρετε τον εαυτό σας για την πρόοδό σας και απολαύστε το!

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Το κολύμπι βοηθά στην απώλεια βάρους

Συνηθισμένα λάθη που επιβραδύνουν τον μεταβολισμό μας

Η άθληση βοηθά στην διαχείριση των συμπτωμάτων της κατάθλιψης

Διατροφή : Συμβουλές για θρεπτικό πρωινό

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η λύση για ραγάδες, τριχόπτωση και θαμπό δέρμα κρύβεται στα αιθέρια έλαια

Αιθέρια έλαια ομορφιάς: Όσον αφορά τη φυσική ομορφιά και περιποίηση της επιδερμίδας και των μαλλιών, τα αιθέρια έλαια είναι η πρώτη λύση. Δοκιμάστε αιθέριο έλαιο από κυνόροδο για να καταπολεμήσετε το θαμπό δέρμα, έλαιο Ylang Ylang για πυκνά και μακριά μαλλιά και έλαιο γιασεμιού για δέρμα χωρίς ραγάδες.

Η άθληση ενισχύει την υγεία του δέρματός σας

Αθλητισμός Δέρμα: Τα σωματικά και ψυχικά οφέλη της άσκησης στην υγεία είναι γνωστά. Η άσκηση μπορεί να μας κρατήσει σε καλή φόρμα, νοητικά και σωματικά, ενώ την ίδια στιγμή μπορεί να ενισχύσει και την υγεία του δέρματός μας.

Κολπική ξηρότητα : Αίτια που την προκαλούν

Κολπική ξηρότητα : Η κολπική ξηρότητα είναι ένα σύνηθες σύμπτωμα κατά τη διάρκεια και μετά την εμμηνόπαυση, αλλά μπορεί να συμβεί σε οποιαδήποτε ηλικία και για διάφορους λόγους.

Πρησμένα μάτια : Αιτία που το προκαλούν

Πρησμένα μάτια : Ένα πρησμένο βλέφαρο είναι κάτι περισσότερο από μια αισθητική ενόχληση, ειδικά εάν το πρήξιμο είναι αρκετά σοβαρό ώστε να επηρεάσει την ικανότητα του ατόμου να δει.

Γιατί το after sun είναι τόσο σημαντικό για το δέρμα

After sun: Το καλοκαίρι η επιδερμίδα μας έχει αυξημένες ανάγκες περιποίησης, αφού ο ήλιος, το χλώριο της πισίνας και το αλάτι της θάλασσας το ταλαιπωρούν, αφήνοντάς το πολλές φορές ερεθισμένο και αφυδατωμένο. Γι’ αυτό μετά από την έκθεση στον ήλιο ο υδρολιπιδικός φραγμός της επιδερμίδας μας έχει ανάγκη από ενυδατικά συστατικά και λιπίδια ώστε να διατηρήσει τη συνοχή του και να εμποδίσει την απώλεια υγρασίας.

Γήρανση : Μελέτες στοχεύουν να αντιστρέψουν το προσδόκιμο διαδικασίας της

Γήρανση : Ρυτίδες, γκρίζα μαλλιά, κακή σωματική και γνωστική υγεία: αυτές είναι μερικές από τις κοινές εκδηλώσεις της γήρανσης. Αλλά θα ήταν δυνατόν να αντιστραφεί η διαδικασία γήρανσης στο μέλλον; Οι μελέτες το δείχνουν όλο και περισσότερο.

Προσωρινή τριχόπτωση : Τρόποι για να επιμηκύνετε το προσδόκιμο της τρίχας

Προσωρινή τριχόπτωση :Το Telogen effluvium είναι μια μορφή προσωρινής τριχόπτωσης που συνήθως συμβαίνει μετά από άγχος, σοκ ή τραυματικό συμβάν. Συνήθως εμφανίζεται στην κορυφή του τριχωτού της κεφαλής.

Κάθε πόσο πρέπει να ανανεώνω το αντηλιακό μου

Αντηλιακή προστασία: Για να παραμείνετε προστατευμένοι/ες όλη την ημέρα, πρέπει να εφαρμόζετε εκ νέου αντηλιακό στο σώμα σας κάθε δύο ώρες. Εάν δε κολυμπάτε ή ιδρώνετε πολύ, θα πρέπει να επαναλαμβάνετε τη διαδικασία ακόμη συχνότερα.