Fitness

‘Αθλητισμός Τένις: Ψυχολογικές δεξιότητες

‘Αθλητισμός Τένις: Ψυχολογικές δεξιότητες

'Αθλητισμός Τένις: Ψυχολογικές δεξιότητες. Το τένις είναι ένα άθλημα στο οποίο, λόγω των χαρακτηριστικών του, οι πνευματικές πτυχές έχουν μεγάλη σημασία. Ξέρετε ποιες δεξιότητες είναι οι πιο εκπαιδευμένες σε διανοητικό επίπεδο; Η εφαρμογή της ψυχολογίας στον αθλητικό τομέα έχει όλο και περισσότερο βάρος και σημασία. Από το μοντέλο γνωστικής συμπεριφοράς, έχουν προταθεί πολλές επαγγελματικές στρατηγικές στον τομέα του αθλητισμού, αποδεικνύοντας τη σχέση μεταξύ των επιπέδων αυτοαποτελεσματικότητας και της αθλητικής απόδοσης.

Οι ψυχολογικές δεξιότητες στο τένις σε πολλές περιπτώσεις κάνουν τη διαφορά μεταξύ ενός καλού παίκτη και ενός εξαιρετικού παίκτη. Αρκετοί ελίτ παίκτες τένις (ATP και WTA) έχουν επιβεβαιώσει ότι στον επαγγελματικό ανταγωνισμό όταν τεχνικές, τακτικές και φυσικές πτυχές είναι παρόμοιες, το τελικό αποτέλεσμα είναι 95% καθοριζόμενο από συναισθηματικούς παράγοντες. Οι ψυχολογικές δεξιότητες στο τένις έχουν μεγάλη επιρροή σε φυσιολογικές, τεχνικές και τακτικές πτυχές. Οι παίκτες του τένις που αυτοεκτιμούνται και θεωρούν ότι είναι πιο σωματικά ικανοί έχουν περισσότερο κίνητρα από την ανταγωνιστικότητα και επίσης από την επιτυχία / επίτευγμα.

Αυτές οι δεξιότητες είναι απαραίτητες όσον αφορά την απόκτηση επιδόσεων στα αθλήματα με υψηλή ταχύτητα, όπως το τένις, καθώς οι παίκτες πρέπει να αντιλαμβάνονται και να ερμηνεύουν τις πληροφορίες γρήγορα, έτσι ώστε να έχουν αρκετό χρόνο για να προγραμματίσουν. Το τένις χαρακτηρίζεται από υψηλές ψυχολογικές απαιτήσεις, καθώς δείχνει κάποιες ιδιαιτερότητες που το καθιστούν ένα άθλημα που περιλαμβάνει μεγάλες ψυχικές πολυπλοκότητες: είναι ένα ατομικό άθλημα, δεν υπάρχει χρονικό όριο και αυτό μπορεί να προκαλέσει απώλεια συγκέντρωσης, κίνητρα, ενεργοποίηση.

Οι αθλητές πρέπει να λάβουν πολλές αποφάσεις, δεν υπάρχουν μεγάλα διαλείμματα, υπάρχουν πολλές κρίσιμες καταστάσεις που προκαλούν σκαμπανεβάσματα στην απόδοση. Οι ψυχολογικές δεξιότητες στο τένις που βοηθούν τους παίκτες να κερδίσουν τον ψυχικό αγώνα είναι εγγενές το κίνητρο προς την επιτυχία και το κίνητρο της απόδοσης. Αυτές οι ιδιότητες και συμπεριφορές που κατευθύνονται σε έναν συγκεκριμένο σκοπό είναι καθοριστικές για να κερδίσουν τον πνευματικό αγώνα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ο πρωταθλητής κολύμβησης Ανδρέας Βαζαίος πρεσβευτής του almora PLUS® SPORT

Ψυχολογία και αθλητισμός: όσα πρέπει να ξέρουμε

Τρεις συμβουλές για να μη διακόψεις τη γυμναστική

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ο ιδανικός τρόπος προθέρμανσης για να μην τραυματίζονται οι μυς

Η προθέρμανση (warm up) είναι μια ευρέως αποδεκτή πρακτική η οποία προηγείται οποιασδήποτε μορφής άσκησης - γυμναστικής και θεωρείται απαραίτητη για την επίτευξη βέλτιστης απόδοσης και μείωσης του κίνδυνου τραυματισμού.

Ποιά τα οφέλη στην υγεια της γρήγορης δίαιτας του μοναχού

Οι γιατροί συμβουλεύουν τους ανθρώπους να στοχεύουν σε ένα μέτριο βάρος, επειδή η παχυσαρκία αποτελεί παράγοντα κινδύνου για μεταβολικές ασθένειες, όπως ο διαβήτης και οι καρδιαγγειακές παθήσεις, οι οποίες είναι καταστάσεις της καρδιάς και των αιμοφόρων αγγείων

Πώς η γυμναστική θα αποδώσει περισσότερους καρπούς

Αν είστε από εκείνους που ξεκινούν γυμναστήριο και σε λιγότερο από ένα μήνα έχουν εγκαταλείψει την προσπάθεια επειδή βλέπουν ότι δε μπορούν να πετύχουν τους στόχους της προπόνησης, μην απογοητεύεστε - Υπάρχει τρόπος να τα καταφέρετε και, μάλιστα, εξαρτάται απόλυτα από εσάς!

Ο ρόλος των επιπέδων γλυκόζης στην σκελετική αποκατάσταση

Ερευνητές από το Μητροπολιτικό Πανεπιστήμιο του Τόκιο έδειξαν ότι τα δορυφορικά κύτταρα των σκελετικών μυών, που είναι βασικοί παράγοντες στην επιδιόρθωση των μυών, πολλαπλασιάζονται καλύτερα σε περιβάλλον χαμηλής γλυκόζης.

Βάλτε στην προπόνησή σας μια μπάλα γυμναστικής για επιπλέον challenge και οφέλη

Αθλητισμός: Οι μπάλες γυμναστικής είναι συνήθως μεγάλες μπάλες βινυλίου που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δυναμώσετε και να τεντώσετε το σώμα σας, βελτιώνοντας τη σταθερότητα και την ισορροπία του πυρήνα.