Ψυχική Υγεία

Εθισμός: 5 τρόποι να αντιμετωπίσετε τους εθισμούς σας

Εθισμός: 5 τρόποι να αντιμετωπίσετε τους εθισμούς σας

Εθισμός: Είναι αλήθεια ότι οι εθισμοί κατακλύζουν τη ζωή μας. Από το πιο απλό, την κατανάλωση καφέ, μέχρι το πιο σοβαρό, τη χρήση χημικών ουσιών, ο τρόπος αντιμετώπισής τους φαίνεται περίπλοκος σε όλους. Μάθε εδώ 5 τρόπους για να απομακρυνθείς από τους εθισμούς.

Επειδή η αλλαγή είναι τόσο δύσκολη, είναι χρήσιμο να έχετε έναν οδηγό όταν προσπαθείτε να σταματήσετε έναν εθισμό στα ναρκωτικά, το αλκοόλ ή τη συμπεριφορά. Έρευνες δείχνουν ότι τα παρακάτω βήματα μπορούν να σας βοηθήσουν να προχωρήσετε προς τους στόχους αποκατάστασης. Έχετε τις μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας εάν υιοθετήσετε και τα πέντε βήματα.

Αντισταθείτε στους εθισμούς

1. Ορίστε μια ημερομηνία διακοπής. Μπορεί να είναι χρήσιμο να επιλέξετε μια σημαντική ημερομηνία, όπως μια ειδική εκδήλωση, γενέθλια ή επέτειο.

2. Αλλάξτε το περιβάλλον σας. Αφαιρέστε τυχόν υπενθυμίσεις του εθισμού σας από το σπίτι και τον χώρο εργασίας σας. Για παράδειγμα, ξεχωρίστε από εκείνους που θα σας ενθαρρύνουν να εμπλακείτε με το αντικείμενο του εθισμού σας (ναρκωτικά, αλκοόλ ή συμπεριφορά). Εάν προσπαθείτε να σταματήσετε το ποτό, απαλλαγείτε από οποιοδήποτε αλκοόλ, ανοιχτήρια μπουκαλιών, ποτήρια κρασιού και τιρμπουσόν. Εάν προσπαθείτε να σταματήσετε τον τζόγο, αφαιρέστε τυχόν τραπουλόχαρτα, ξυστά εισιτήρια ή μάρκες πόκερ. Επίσης, μην αφήνετε άλλα άτομα να χρησιμοποιούν ή να φέρνουν υπενθυμίσεις για την ουσία ή τη συμπεριφορά που σχετίζεται με τον εθισμό στο σπίτι σας.

3. Αποσπάστε την προσοχή σας. Αντί να ενδώσετε σε μια παρόρμηση για χρήση, σκεφτείτε εναλλακτικές δραστηριότητες, όπως να πάτε μια βόλτα ή να καλέσετε έναν φίλο ή μέλος της οικογένειας για να μιλήσετε, ώστε να είστε απασχολημένοι μέχρι να περάσει η παρόρμηση. Να είστε προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσετε πράγματα που πυροδοτούν τη λαχτάρα σας, όπως το να βρίσκεστε σε περιβάλλον όπου οι άλλοι χρησιμοποιούν.

4. Επανεξετάστε τις προηγούμενες απόπειρές σας να σταματήσετε το κάπνισμα. Σκεφτείτε τι λειτούργησε και τι όχι. Σκεφτείτε τι μπορεί να συνέβαλε στην υποτροπή και κάντε αλλαγές ανάλογα.

5. Δημιουργήστε ένα δίκτυο υποστήριξης. Μιλήστε με την οικογένεια και τους φίλους σας και ζητήστε την ενθάρρυνση και την υποστήριξή τους. Ενημερώστε τους ότι τα παρατάτε. Εάν χρησιμοποιούν το αντικείμενο του εθισμού σας, ζητήστε τους να μην το κάνουν μπροστά σας. Εάν αγοράζετε ναρκωτικά, θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να πείτε στον αντιπρόσωπό σας ότι τα παρατάτε. ζητήστε από τον έμπορό σας να μην σας τηλεφωνήσει και να μην σας πουλάει πια ναρκωτικά. Επίσης, μπορεί να θέλετε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να μιλήσετε με τον πάροχο υγειονομικής περίθαλψης σχετικά με τη μέθοδο διακοπής που είναι η καλύτερη για εσάς. Μπορεί να υπάρχουν φάρμακα που μπορούν να διευκολύνουν τη διαδικασία για εσάς και να αυξήσουν τις πιθανότητες επιτυχίας σας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς η λαχτάρα για αλκοόλ γίνεται ισχυρότερη κατά τη διάρκεια της στέρησης

Αμβλύνεται το στίγμα της ψυχικής ασθένειας στις Ηνωμένες Πολιτείες

Επίδραση χημικών ουσιών ευρείας κατανάλωσης στις νοητικές λειτουργίες

Η σημασία της αρμονικής σχέσης με τον σύντροφό μας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τα ταξίδια μπορούν να προσφέρουν πραγματικά οφέλη για την ψυχική υγεία

Ταξιδιωτική θεραπεία: Οι ιατροί μπορούν να συστήσουν θεραπείες άνοιας όπως μουσικοθεραπεία, άσκηση, γνωστική διέγερση, θεραπεία αναπόλησης, αισθητηριακή διέγερση και προσαρμογές στις ώρες γευμάτων και στο περιβάλλον του ασθενούς, ενώ όλα αυτά τα βρίσκουμε συχνά στις διακοπές.

ΠΟΥ: Η ψηφιακή παρέμβαση ψυχικής υγείας αποτελεσματική στη μείωση της κατάθλιψης μεταξύ προσφύγων

ΠΟΥ: Έχει υπολογιστεί ότι το 22% των εκτοπισμένων, πληγέντων από τον πόλεμο Σύριων στον Λίβανο υποφέρουν από μέτρια έως σοβαρά συμπτώματα κατάθλιψης. Αν και η κατάθλιψη και άλλες κοινές ψυχικές διαταραχές είναι η κύρια αιτία αναπηρίας, η συντριπτική πλειοψηφία των εκτοπισμένων δεν λαμβάνουν θεραπεία.

Οι παιδίατροι συνιστούν να ελέγχονται όλοι οι έφηβοι για κίνδυνο αυτοκτονίας

Τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων διαπίστωσαν ότι το 44% των εφήβων ένιωθαν απελπισία ή επίμονη θλίψη τούς πρώτους μήνες του 2021 και το 55% δήλωσε ότι υπέστη συναισθηματική κακοποίηση στο σπίτι, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε την 1η Απριλίου.

Πώς συνδέεται η ψυχολογία των παιδιών με των γονιών;

Ψυχολογία: Η ψυχική υγεία γονέων και παιδιών συνδέεται με πολλούς τρόπους. Οι γονείς που έχουν τις δικές τους προκλήσεις ψυχικής υγείας, μπορεί να έχουν μεγαλύτερη δυσκολία να φροντίσουν το παιδί τους σε σύγκριση με τους γονείς που περιγράφουν την ψυχική τους υγεία ως καλή.

Λύσεις για την προκατάληψη φύλου στις διαγνώσεις αυτισμού

Αυτισμός διάγνωση: Μια διεπιστημονική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Biological Psychiatry με επικεφαλής το Πανεπιστήμιο της Μινεσότα έδειξε ότι ίσος αριθμός κοριτσιών και αγοριών έχει πιθανότητες διαταραχής του φάσματος του αυτισμού (ASD), εφόσον τα κορίτσια δεν "διαφύγουν" του προσυμπτωματικού ελέγχου.

H θάλασσα είναι ο τόπος θεραπείας της ψυχής

Θάλασσα: H φιλοσοφία του Blue Health γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής σε όλο τον κόσμο, κερδίζοντας δυναμική καθώς οι μελέτες αποκαλύπτουν πώς οι μπλε χώροι – όπως η θάλασσα μπορούν να βελτιώσουν τη σωματική υγεία και την ψυχική ευεξία.