Fitness

Θάλασσα και άσκηση: Μετέτρεψε την παραλία σε γυμναστήριο

Θάλασσα και άσκηση: Μετέτρεψε την παραλία σε γυμναστήριο

Θάλασσα και άσκηση: Μετέτρεψε την παραλία σε γυμναστήριο. Δεν χρειάζεστε καμία συμμετοχή σε γυμναστήριο, για να είστε σε φανταστική κατάσταση. Επειδή έχεις ήδη δωρεάν γυμναστήριο, και είναι στη διάθεσή σου. Το μόνο που χρειάζεσαι για να προσαρμοστείς αυτό το καλοκαίρι είναι η εξυπνάδα σου και η φύση. Ο εξωτερικός χώρος μπορεί να προσφέρει μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών εργαλείων, αν είστε πρόθυμοι να είστε δημιουργικοί.

Αλλά μην ανησυχείς. Έχουμε κάνει τη δουλειά για σένα. Σας δίνουμε τον οριστικό οδηγό για το πώς να προπονηθείτε με τη φύση, ώστε να ταιριάξετε με τον εξοπλισμό που η γη παρείχε πάντα—σε αυτή την περίπτωση, το νερό, την άμμο και τις σκάλες που συχνά εμφανίζονται στις παραλίες. Εκτός από αυτό, δεν χρειάζεσαι καθόλου εξοπλισμό. Οι ασκήσεις που ακολουθούν είναι ένας συνδυασμός κινήσεων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Για παράδειγμα, μπορείτε να κάνετε ένα 12λεπτο κάψιμο, επιλέγοντας 4 ασκήσεις και κάνοντας τις για 30 δευτερόλεπτα ενεργοποιώντας, 30 δευτερόλεπτα απενεργοποιώντας, για 3 γύρους.

Ή μπορείτε να κάνετε 4 κινήσεις από μία από τις μεθόδους εκπαίδευσης της φύσης, εκτελώντας κάθε άσκηση για 3 ολόκληρα λεπτά. Αν νομίζετε ότι ασκήσεις burpees δεν είναι αρκετά προκλητικές, κάντε τις στην άμμο, η οποία καθηλώνει την προσγείωσή σας αλλά κάνει την αποβίβαση πιο δύσκολη. Οι σταθεροποιητικοί μύες καταλήγουν να λειτουργούν υπερωριακά. Μπόνους: Θα εκτοπίσετε τόση άμμο που μέχρι να κάνετε ένα σύνολο 5 επαναλήψεις, μπορείτε να χτίσετε ένα κάστρο άμμου. (Για περισσότερες ιδέες, δείτε αυτές τις 25 παραλλαγές.) Η άμμος μπορεί να είναι ο καλύτερος φίλος του πυρήνα σου. Πρώτον, πάρτε μια θέση σανίδας. Τώρα κρατήστε αυτή τη θέση και ολισθήστε τα πόδια σας κατά μήκος της άμμου μέχρι τα γόνατά σας να είναι καλυμμένα προς το στήθος σας.

Μπορεί να είσαι ένα ψάρι εκτός νερού, αλλά μπορείς να είσαι μια αρκούδα μέσα του; Ακόμα και οι καλύτεροι κολυμβητές μπορούν να αγωνιστούν για να κάνουν ασκήσεις στο σερφ, αλλά η άσκηση αναπτύσσει συντονισμό. Ξεκινήστε με ρηχό νερό: 6 ίντσες το μέγιστο. Ανύψωση μέχρι το ύψος του ώμου. σε αυτό το σημείο, θα αντιμετωπίσετε σημαντική αντίσταση.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Η Φάρμα: Αυτοί είναι οι 14 παίκτες που μπαίνουν στο ριάλιτι

Οι πιο awkward θεραπείες που μπορείς να απολαύσεις σε ένα spa

Μια βουτιά στη θάλασσα μπορεί να ενισχύσει ολιστικά την υγεία σας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Μυστικά για να βελτιώσετε εύκολα τη φυσική σας κατάσταση - Τρέξιμο με διαλείμματα

Αν αποφασίσατε να ξεκινήσετε τρέξιμο για να βελτιώσετε τη φυσική σας κατάσταση, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι θα δείτε άμεσα αποτελέσματα, αρκεί να ακολουθήσετε τις πολύτιμες συμβουλές που δίνουν οι ειδικοί και θα σας βοηθήσουν να τα καταφέρετε

Ο ιδανικός τρόπος προθέρμανσης για να μην τραυματίζονται οι μυς

Η προθέρμανση (warm up) είναι μια ευρέως αποδεκτή πρακτική η οποία προηγείται οποιασδήποτε μορφής άσκησης - γυμναστικής και θεωρείται απαραίτητη για την επίτευξη βέλτιστης απόδοσης και μείωσης του κίνδυνου τραυματισμού.

Ποιά τα οφέλη στην υγεια της γρήγορης δίαιτας του μοναχού

Οι γιατροί συμβουλεύουν τους ανθρώπους να στοχεύουν σε ένα μέτριο βάρος, επειδή η παχυσαρκία αποτελεί παράγοντα κινδύνου για μεταβολικές ασθένειες, όπως ο διαβήτης και οι καρδιαγγειακές παθήσεις, οι οποίες είναι καταστάσεις της καρδιάς και των αιμοφόρων αγγείων

Πώς η γυμναστική θα αποδώσει περισσότερους καρπούς

Αν είστε από εκείνους που ξεκινούν γυμναστήριο και σε λιγότερο από ένα μήνα έχουν εγκαταλείψει την προσπάθεια επειδή βλέπουν ότι δε μπορούν να πετύχουν τους στόχους της προπόνησης, μην απογοητεύεστε - Υπάρχει τρόπος να τα καταφέρετε και, μάλιστα, εξαρτάται απόλυτα από εσάς!

Ο ρόλος των επιπέδων γλυκόζης στην σκελετική αποκατάσταση

Ερευνητές από το Μητροπολιτικό Πανεπιστήμιο του Τόκιο έδειξαν ότι τα δορυφορικά κύτταρα των σκελετικών μυών, που είναι βασικοί παράγοντες στην επιδιόρθωση των μυών, πολλαπλασιάζονται καλύτερα σε περιβάλλον χαμηλής γλυκόζης.