Fitness

Αθλητισμός Κορωνοϊός: 4 Aσκήσεις που θα σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος χωρίς να πας γυμναστήριο [vid]

Αθλητισμός Κορωνοϊός: 4 Aσκήσεις που θα σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος χωρίς να πας γυμναστήριο [vid]

Αθλητισμός Κορωνοϊός: Η απώλεια βάρους δεν χρειάζεται να περιλαμβάνει μηνιαία συνδρομή στο γυμναστήριο ή ακριβό εξοπλισμό άσκησης. Ακόμα κι αν δεν έχεις το απαιτούμενο budget για να ξοδέψεις σε ένα ποδήλατο γυμναστικής ή εάν δεν έχεις χώρο για διάδρομο και ελλειπτικό, υπάρχουν πολλές ασκήσεις που μπορείς να κάνεις - ακόμη και στο σπίτι σου - προκειμένου να χάσεις αυτά τα περιττά κιλά.

Για να κάψεις λίπος και θερμίδες και να χτίσεις μυ, δεν χρειάζεσαι καθόλου ειδικό εξοπλισμό. Στην πραγματικότητα, το μόνο που χρειάζεσαι για να χάσεις βάρος και να βελτιώσεις την υγεία σου είναι ένα καλό ζευγάρι αθλητικά παπούτσια, μερικά άνετα ρούχα και θετική διάθεση!

  • Περπάτημα και τρέξιμο

Το περπάτημα θεωρείται ευρέως ως η καλύτερη προπόνηση για αρχάριους και μία από τις πιο αποτελεσματικές προπονήσεις για άτομα που θέλουν να χάσουν βάρος. Όχι μόνο είναι δωρεάν, αλλά δεν απαιτεί ειδικές δεξιότητες ή εκπαίδευση και μπορείς να το κάνετε σχεδόν οπουδήποτε. Για να αξιοποιήσεις στο έπακρο το περπάτημα ως άσκηση, ξεκίνα με 30 λεπτά περπάτημα με μέτριο ρυθμό, τρεις έως τέσσερις ημέρες την εβδομάδα.

Καθώς αυξάνεται η αντοχή σου, μπορείς να αυξήσεις τη διάρκεια και τη συχνότητα των περιπάτων σου. Σε μια μελέτη του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες που περπατούσαν για 50 έως 70 λεπτά τρεις φορές την εβδομάδα έχασαν κατά μέσο όρο το 1,5% του σωματικού τους λίπους σε τρεις μήνες.

  • Ασκήσεις βάρους σώματος

Η ενίσχυση και η τόνωση των μυών σου δεν απαιτούν επιπλέον εξοπλισμό. Οι ασκήσεις βάρους σώματος, στις οποίες το σώμα σου παρέχει αντίσταση, μπορεί να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος άσκησης στο σπίτι. Στην πραγματικότητα, ένα σετ ασκήσεων βάρους σώματος διάρκειας 15 έως 30 λεπτών μπορεί να σε βοηθήσει στην απώλεια βάρους, ενώ παράλληλα θα ενισχύσει την αντοχή και την ευελιξία σου.

  • Ποδηλασία

Όχι μόνο η ποδηλασία είναι διασκεδαστική, αλλά παρέχει επίσης εξαιρετικά οφέλη στην υγεία της καρδιάς. Όταν ο στόχος σου είναι να χάσεις βάρος, καλύτερα εστίασε στη διάρκεια της διαδρομής και όχι στην απόσταση που διανύεις. Πριν βγεις στο δρόμο, να έχεις βεβαιωθεί ότι φοράς κράνος και ότι το ποδήλατό σου λειτουργεί σωστά. Επίσης καλό θα είναι να έχεις από πριν κάνει μια μικρή έρευνα αναφορικά με τους ασφαλέστερους δρόμους και τα μονοπάτια.

  • Δουλειές του σπιτιού

Με μερικές έξυπνες τροποποιήσεις, εργασίες όπως πλύσιμο ρούχων, ξεσκόνισμα, ακόμη και μαγείρεμα μπορούν να μετατραπούν σε άσκηση. Ενώ δεν συνίστανται να είναι η μόνη μορφή σωματικής άσκησης, οι δουλειές στο σπίτι επειδή σε κρατούν σε κίνηση, σε βοηθούν να χάσεις βάρος ή να διατηρήσεις το επιθυμητό αποτέλεσμα. Βεβαιώσου ακόμη ότι την ώρα που καθαρίζεις ακούς τα αγαπημένα σου κομμάτια μουσικής. Αυτό μπορεί να διατηρήσει το κίνητρό σου ενώ καθαρίζεις και μπορεί να σε ωθήσει να κάνεις και καμία κίνηση χορού, ενώ σφουγγαρίζεις το πάτωμα. Προσοχή μόνον να μην γλυστρήσεις!

Δείτε το σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Τρέξιμο: Ο εύκολος τρόπος αερόβιας άσκησης

Πώς η άσκηση και η υγιής διατροφή συμβάλουν στην διατήρηση της υγείας

4 ασκήσεις για ανορθωμένα πόδια και γλουτούς

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τα Οφέλη του Αθλητισμού στην Παιδική Ηλικία

Αθλητισμός Παιδιά: Η συμμετοχή σε μια αθλητική ομάδα κι εν γένει ο αθλητισμός, βοηθά το παιδί σας να παραμείνει ενεργό, να εξασκείται και να μαθαίνει, να βελτιώνει τις κοινωνικές δεξιότητες και τη συγκέντρωσή του και να αναπτύσσει ένα χόμπι που μπορεί να απολαμβάνει για μια ζωή.

Ο ρόλος των επιπέδων γλυκόζης στην σκελετική αποκατάσταση

Ερευνητές από το Μητροπολιτικό Πανεπιστήμιο του Τόκιο έδειξαν ότι τα δορυφορικά κύτταρα των σκελετικών μυών, που είναι βασικοί παράγοντες στην επιδιόρθωση των μυών, πολλαπλασιάζονται καλύτερα σε περιβάλλον χαμηλής γλυκόζης.

Το ποδήλατο είναι το καλύτερο μεταφορικό μέσο για το σώμα σου

Ποδήλατο: Μετά τη δεκαετία του ’60 σιγά σιγά έγινε μια στροφή των ανθρώπων σε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής που είχε να κάνει με τη σωματική άσκηση αλλά και το σωστό τρόπο διατροφής. Μέσα σε αυτό τον τρόπο, το ποδήλατο έπαιξε αλλά και εξακολουθεί να παίζει ολοένα και πιο πολύ σημαντικό, ενδεχομένως και πρωτεύοντα ρόλο.