Fitness

Αθλητισμός: Tips για να ενσωματώσετε δημιουργικά το περπάτημα στην καθημερινότητά σας [vid]

Αθλητισμός: Tips για να ενσωματώσετε δημιουργικά το περπάτημα στην καθημερινότητά σας [vid]

Αθλητισμός: Το περπάτημα είναι μία εύκολη και απολαυστική αερόβια άσκηση με πολλαπλά οφέλη για την υγεία και την ευεξία. Στο κείμενο που ακολουθεί θα δούμε δημιουργικούς τρόπους που μπορείτε να δοκιμάσετε προκείμενου να εντάξετε το περπάτημα στη ρουτίνα της καθημερινότητάς σας και να ανταμείψετε το σώμα και τη διάθεσή σας.

Το γρήγορο περπάτημα για μόλις 22 λεπτά την ημέρα θα σας βοηθήσει να πετύχετε τον ελάχιστο εβδομαδιαίο στόχο των 2,5 ωρών μέτριας έντασης άσκησης. Την ίδια στιγμή μέσω του τρεξίματος μειώνετε τον κίνδυνο των καρδιακών παθήσεων και της παχυσαρκίας. Το περπάτημα δεν απαιτεί ειδικές δεξιότητες ή προπόνηση. Εκτός από ένα άνετο ζευγάρι παπουτσιών, δεν χρειάζεστε εξειδικευμένο εξοπλισμό και μπορεί να γίνει σχεδόν οπουδήποτε. Απλά πρέπει να το αποφασίσετε και να λάβετε δράση.

Δημιουργικοί τρόποι για να ενσωματώσετε το γρήγορο περπάτημα στο καθημερινό σας πρόγραμμα

  • Αυτή τη φορά σκεφτείτε αντί να χρησιμοποιήσετε το αυτοκίνητο να κάνετε τα ψώνια της εβδομάδας ή της μέρας περπατώντας.
  • Αξιοποιήστε το περπάτημα σαν μια ευκαιρία για να καθαρίσετε το μυαλό σας από τις σκέψεις και τις καθημερινές σκοτούρες. Χρησιμοποιήστε το χρόνο της άσκησης για να κάνετε ένα διάλειμμα από τα άγχη της καθημερινής ζωής και να δώσετε στον εαυτό σας το πολύτιμο δώρο της ηρεμίας. Επιπλέον, ο καθαρός αέρας μπορεί να κάνει θαύματα για τη διάθεσή σας.
  • Εφόσον οι συνθήκες το επιτρέπουν, κάντε το περπάτημα ένα κοινωνικό γεγονός. Προσκαλέστε φίλους, μέλη της οικογένειας ή συνεργάτες να περπατήσουν μαζί σας. Μια βόλτα στον καθαρό αέρα ή την φύση μπορεί να να αυξήσει την οικειότητα μιας νέας κοινωνικής επαφής και να ενισχύσει τον ήδη υπάρχοντα δεσμό με τους αγαπημένους σας ανθρώπους.

  • Απολαύστε χρόνο στη φύση. Το περπάτημα σε πάρκα, σε παραλίες. κατά μήκος των μονοπατιών πεζοπορίας στα άλση και τους λόφους, μπορεί να ενισχύσει τα οφέλη που απολαμβάνετε από την άσκηση και να τονώσει τη διάθεσή σας. Ο χρόνος στη φύση έχει αποδειχθεί ότι προωθεί την απελευθέρωση ενδορφινών. Οι τελευταίες είναι χημικές ουσίες του εγκεφάλου που βελτιώνουν τη διάθεση και ανακουφίζουν από το άγχος.
  • Δοκιμάστε να περπατήσετε mindfully. Η προσθήκη του στοιχείου της επίγνωσης ή συνειδητότητας σε έναν περίπατο μπορεί να προσφέρει ανακούφιση από τις ανησυχίες και τις αρνητικές σκέψεις που πολλοί από εμάς βιώνουμε όταν είμαστε αγχωμένοι. Την επόμενη φορά που θα πάτε για περπάτημα, αντί να εστιάζετε στις σκέψεις σας, δοκιμάστε να προσανατολίσετε την προσοχή σας στο πώς αισθάνεται το σώμα σας καθώς κινείστε. Παρατηρήστε την αίσθηση των ποδιών σας καθώς ακουμπούν το έδαφος, την αίσθηση του ανέμου ή του ηλιακού φωτός στο δέρμα σας και τον ρυθμό της αναπνοής σας.

 

Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί τι συμβαίνει στο σώμα σας, εάν περπατάτε κάθε μέρα:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Μπορώ να αθληθώ κατά τη διάρκεια της περιόδου μου

Τα ευεργετικά οφέλη της άσκησης για τις γυναίκες

Τα οφέλη της άσκησης στην ψυχική υγεία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Μυστικά για να βελτιώσετε εύκολα τη φυσική σας κατάσταση - Τρέξιμο με διαλείμματα

Αν αποφασίσατε να ξεκινήσετε τρέξιμο για να βελτιώσετε τη φυσική σας κατάσταση, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι θα δείτε άμεσα αποτελέσματα, αρκεί να ακολουθήσετε τις πολύτιμες συμβουλές που δίνουν οι ειδικοί και θα σας βοηθήσουν να τα καταφέρετε

Ο ιδανικός τρόπος προθέρμανσης για να μην τραυματίζονται οι μυς

Η προθέρμανση (warm up) είναι μια ευρέως αποδεκτή πρακτική η οποία προηγείται οποιασδήποτε μορφής άσκησης - γυμναστικής και θεωρείται απαραίτητη για την επίτευξη βέλτιστης απόδοσης και μείωσης του κίνδυνου τραυματισμού.

Ποιά τα οφέλη στην υγεια της γρήγορης δίαιτας του μοναχού

Οι γιατροί συμβουλεύουν τους ανθρώπους να στοχεύουν σε ένα μέτριο βάρος, επειδή η παχυσαρκία αποτελεί παράγοντα κινδύνου για μεταβολικές ασθένειες, όπως ο διαβήτης και οι καρδιαγγειακές παθήσεις, οι οποίες είναι καταστάσεις της καρδιάς και των αιμοφόρων αγγείων

Πώς η γυμναστική θα αποδώσει περισσότερους καρπούς

Αν είστε από εκείνους που ξεκινούν γυμναστήριο και σε λιγότερο από ένα μήνα έχουν εγκαταλείψει την προσπάθεια επειδή βλέπουν ότι δε μπορούν να πετύχουν τους στόχους της προπόνησης, μην απογοητεύεστε - Υπάρχει τρόπος να τα καταφέρετε και, μάλιστα, εξαρτάται απόλυτα από εσάς!

Ο ρόλος των επιπέδων γλυκόζης στην σκελετική αποκατάσταση

Ερευνητές από το Μητροπολιτικό Πανεπιστήμιο του Τόκιο έδειξαν ότι τα δορυφορικά κύτταρα των σκελετικών μυών, που είναι βασικοί παράγοντες στην επιδιόρθωση των μυών, πολλαπλασιάζονται καλύτερα σε περιβάλλον χαμηλής γλυκόζης.