Αυτοφροντίδα

Χωρίς καμία υποστήριξη: Όταν κανείς δεν σε στηρίζει θυμήσου αυτά

Χωρίς καμία υποστήριξη: Όταν κανείς δεν σε στηρίζει θυμήσου αυτά

Χωρίς καμία υποστήριξη: Όταν κανείς δεν σε στηρίζει θυμήσου αυτά.. Αυτή τη στιγμή κάνω το όλο θέμα "παραιτούμαι από τη δουλειά μου για να επιδιώξω ένα όνειρο". Εγκατέλειψα την ασφάλεια και τη σταθερότητα του να έχω μισθό μαζί με μια υποτιθέμενη καριέρα. Τότε, δεν ήξερα πραγματικά τι έκανα. Δεν είχα εμπειρία συν ότι δεν είχα ακριβώς την εμπιστοσύνη να προωθήσω την αγορά και να ξεκινήσω να διευθύνω μια επιχείρηση.

Ακούγεται τρελό, έτσι; Μπορείτε να φανταστείτε την αντίδραση από τους φίλους και την οικογένειά κάποιου που ξεκινά ένα παράτολμο εγχείρημα. Η υποστήριξη ήταν δίπλα στο τίποτα, και οι άνθρωποι γενικά  δεν κατανοούν εύκολα τις ανάγκες των άλλων. Σας θυμίζει κάτι αυτό; Μπορεί να μην έχετε κάνει κάτι τεράστιο, όπως να κάνετε μια αλλαγή σταδιοδρομίας, αλλά ίσως έχετε προσφέρει μια διαφορετική άποψη και όλοι απλά διαφωνούν.

 

Θα περιμένατε περισσότερα από τους αγαπημένους σας. Ξέρω πόσο αποκαρδιωτικό μπορεί να είναι αυτό. Αναμένετε υποστήριξη και ενθάρρυνση από τους ανθρώπους που θεωρείτε κοντινούς σας μόνο για να απορριφθούν εντελώς, να επικριθούν ή χειρότερα, να γελοιοποιηθούν. Μπορεί να είναι πολύ δύσκολο να καταπιείς όλο το “θόρυβο” γύρω σου. Νομίζω ότι καταλήγει στο να μαθαίνουμε πώς να μην νοιαζόμαστε τόσο πολύ για το τι σκέφτονται οι άλλοι, και επίσης, αντιστρόφως, να καταλαβαίνουμε τι συμβαίνει στο μυαλό τους.

Έχω βρει έναν μικρό οδηγό υπενθυμίσεων που ελπίζω να σας βοηθήσει να συνεχίσετε αν αισθάνεστε μόνοι.

  • Το πάθος σου είναι προτεραιότητα
  • Η ζωή είναι μικρή
  • Δεν μπορείς να ευχαριστήσεις όλους στη ζωή
  • Άλλοι μπορεί να μην κατανοούν πλήρως
  • Μερικές φορές, οι άλλοι είναι ανασφαλείς
  • Όλα είναι δυνατά. Κανείς δεν μπορεί να προβλέψει το μέλλον με βεβαιότητα. Τα άτομα που δεν υποστηρίζουν μπορεί να ζωγραφίσετε μια ζοφερή εικόνα του τι πρόκειται να συμβεί αν κάνετε αυτό που θέλετε. Ούτε εσείς γνωρίζετε το μέλλον, αλλά θέλετε να ακούσετε τους άλλους αντί να πιστεύετε στον εαυτό σας; Μην αφήνετε τους άλλους να γίνουν η αλήθεια σας και να σας περιορίσετε από το να δημιουργήσετε αυτό που θέλετε στη ζωή.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Τρεις πρακτικές για να βελτιώσετε την ποιότητα της ζωής σας

Τέσσερις τρόποι για να επιστρέφετε στο τώρα

Από την αυτοφροντίδα στις σχέσεις φροντίδας

Παραδείγματα φυσικών αναγκών και τρόποι να τις φροντίσουμε

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς να αντιμετωπίσετε φυσικά τον πονοκέφαλο

Πονοκέφαλος Φυσική Αντιμετώπιση: Για πολλούς ανθρώπους, ο πονοκέφαλος είναι μια δυσφορική κατάσταση που αντιμετωπίζουν καθημερινά με αποτέλεσμα ο πόνος να επηρεάζει συνολικά τη ζωή τους. Στο κείμενο που ακολουθεί θα βρείτε τρόπους να απαλλαγείτε από τους ενοχλητικούς πονοκεφάλους φυσικά.

Αυτοφροντίδα: Πρακτικές για να την πετύχετε

Αυτοφροντίδα: Αυτό-φροντίδα είναι οποιαδήποτε σκόπιμη ενέργεια που αναλαμβάνεται για την κάλυψη των σωματικών, διανοητικών, πνευματικών ή συναισθηματικών αναγκών ενός ατόμου . Δηλαδή είναι όλοι οι μικροί τρόποι που φροντίζουμε τον εαυτό μας για να αποφύγουμε μια βλάβη στους αντίστοιχους τομείς της υγείας.

Η άσκηση στη φύση είναι ηρεμιστική

Αθλητισμός στη φύση: Οι ζωές μας είναι γεμάτες άγχος. Η προσπάθεια να διατηρηθεί μια ισορροπία μεταξύ της επαγγελματικής μας ζωής, των κοινωνικών και οικογενειακών υποχρεώσεων μπορεί να μην είναι πάντα μια εύκολη υπόθεση. Τα καλά νέα είναι πώς η σύνδεση με τη φύση και ειδικότερα η άσκηση σε εξωτερικούς χώρους μπορεί να σας βοηθήσει να αποσυνδεθείτε από το άγχος και να επαναφορτίσετε τις μπαταρίες σας, ενώ παραμένετε fit.

Αυτοφροντίδα επιστήμη: Συμβουλές για την καλύτερη φροντίδα σας

Αυτοφροντίδα επιστήμη: Αυτο-φροντίδα είναι οποιαδήποτε ενέργεια ή συμπεριφορά που βοηθά ένα άτομο να αποφύγει προβλήματα υγείας. Το υπερβολικό στρες μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο καρδιακών προβλημάτων. Έτσι, να έχει την ανάγκη να ανακούφιστεί από το άγχος.

Απελευθερώστε την καταπιεσμένη σας ενέργεια μέσω των πολεμικών τεχνών

Αθλητισμός Οφέλη Υγεία: Το άγχος δεν επηρεάζει μόνο την ψυχική σας υγεία, αλλά έχει επίσης ορατές επιπτώσεις στο σώμα. Εάν είστε συνεχώς σε κατάσταση άγχους, οι μύες και το μυαλό σας είναι συνεχώς σε ένταση. Τα καλά νέα είναι πώς μπορείτε να κάνετε κάτι γι' αυτό. Ακολουθούν τρόποι με τους οποίους η εξάσκηση πολεμικών τεχνών μπορεί να σας βοηθήσει να περιορίσετε το άγχος στη ζωή σας.

Αυτοφροντίδα συμβουλές: Λύσεις για να την πετύχεις

Αυτοφροντίδα συμβουλές: Αν και εσείς ανήκετε στα άτομα με μείζονα κατάθλιψη και γενικευμένη αγχώδη διαταραχή, και νιώθετε ότι έχετε προσπαθήσει να φροντίσετε καλύτερα τον εαυτό σας. Τότε διαβάστε συμβουλές για να το επιτύχετε.

10 συμβουλές για να απελευθερωθείτε από τους τοξικούς γονείς

Τοξικοί Γονείς: Οι τοξικοί γονείς μπορεί να ελέγχουν τη ζωή σας και να σας προκαλέσουν σημαντική ψυχολογική βλάβη. Δεν είναι ασυνήθιστο για πολλά ενήλικα παιδιά να είναι δυσλειτουργικά, αλκοολικά ή να νιώθουν παγιδευμένα από τους τοξικούς γονείς, χωρίς να μπορούν να σταθούν στα πόδια τους και να προσπαθούν μάταια να καθησυχάσουν τους γονείς τους.