Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα: Τέσσερις τρόποι για να είστε στο παρόν

Αυτοφροντίδα: Τέσσερις τρόποι για να είστε στο παρόν

Αυτοφροντίδα: Τι σημαίνει «απλά να είσαι»;

Όταν σκέφτομαι το «απλώς να είμαι», σκέφτομαι να είμαι εδώ τώρα, στην παρούσα στιγμή. Σκέφτομαι να κάθομαι με τα συναισθήματά μου, να συνδέομαι με τον εσωτερικό μου εαυτό και να βιώνω τον κόσμο όπως συμβαίνει τώρα. Δεν σκέφτομαι το παρελθόν, αύριο ή το επόμενο πρότζεκτ ή το επόμενο άτομο με το οποίο θα συνδεθώ. Απλώς εστιάζω εντελώς στο τώρα.

Αντίκτυπος της παρουσίας

Στο «Master Class της Oprah», ο ηθοποιός Jeff Bridges θυμήθηκε τον αντίκτυπο του «Χρόνου» της μητέρας του που πέρασαν μαζί.

Είπε: «Κάθε μέρα, για μια ώρα μπορούσα να βασίζομαι στη μαμά μου να έχει «Χρόνο» μαζί μου. Ο «χρόνος» ήταν κάτι που ήθελα να κάνω μαζί της. Δε θα απαντούσε κλήσεις από τους φίλους της.

Σκεφτείτε μια στιγμή που θα μπορούσατε να είστε πιο παρών. Ίσως ήταν με τα δικά σας παιδιά, ή ίσως ήταν στη δουλειά με έναν πελάτη ή σε ένα πρότζεκτ. Τι αντίκτυπο θα μπορούσε να είχε η αφοσιωμένη σας παρουσία εκείνη την στιγμή; Ποιος ή τι θα μπορούσε να ωφεληθεί από την αδιαίρετη προσοχή σας;

Απλά να είσαι στο παρόν

Η έρευνα δείχνει ότι τα οφέλη του να είσαι στο παρόν είναι πολυάριθμα. Εκτός από την καλύτερη συγκέντρωση, εστίαση και προσοχή στη λεπτομέρεια, ενώ το να είσαι στο παρόν θα βελτιώσει επίσης τη μνήμη, τις κοινωνικές δεξιότητες και τις σχέσεις σας.

Ακολουθούν τέσσερις εύκολοι τρόποι για να είστε παρόντες:

  1. Παρατηρήστε συνειδητά τις σκέψεις και τις δραστηριότητές σας. Σταματήστε και προσέξτε τι κάνετε.
  2. Προσδιορίστε πού βρίσκεστε. Ρωτήστε τον εαυτό σας, “Πού είναι τα πόδια μου τώρα;” Όπου τα πόδια σας μπορεί να μην είναι εκεί που βρίσκεστε.
  3. Δέσμευση για την κατάργηση των περισπασμών. Δώστε στον εαυτό σας ένα διάλειμμα 10 λεπτών από την οθόνη του υπολογιστή σας. Ρυθμίστε το τηλέφωνό σας. Οποιαδήποτε απόσπαση της προσοχής που αναιρείτε δε χρειάζεται να είναι για πολύ. Μπορείτε να ορίσετε εύλογους στόχους για τον εαυτό σας που είναι κατάλληλοι για εσάς.
  4. Αναπνεύστε. Για ένα λεπτό, εστιάστε μόνο στην αναπνοή σας. Το Breathwork μπορεί να σας κεντράρει και να σας κάνει να επιστρέψετε στο τώρα, να ηρεμήσει το μυαλό και το σώμα σας και να σας βοηθήσει να εστιάσετε.

Όντας αντί κάνοντας

Μόλις γειώσετε τον εαυτό σας φυσικά, βοηθήστε τον να βρεθεί εκεί και ψυχικά. Να είστε πλήρως παρόντες με όποιον είστε ή όπου κι αν είστε. Μερικές φορές είναι απαραίτητο να σταματήσετε το «να κάνετε» και να μείνετε με το «να είστε» για να δημιουργήσετε και να ενισχύσετε πραγματικά τις σχέσεις με τον εαυτό σας και τους άλλους στον κόσμο γύρω σας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Απλές συμβουλές για να φροντίζεις περισσότερο τον εαυτό σου

Είναι καλύτερα να κοιμάσαι με μαξιλάρι

Δραστηριότητες για να νιώθεις καλύτερα όσο μένεις σπίτι

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τσάι από βότανα για να καταπραΰνετε το άγχος

Άγχος Βότανα: Να θυμάστε πως πέραν των ευεργετικών και αγχολυτικών συστατικών που περιέχουν ορισμένα βότανα και αφεψήματα, εξίσου χαλαρωτική είναι και η διαδικασία παρασκευής τους.

Εξουθένωση : Τρόποι να την αποτρέψετε

Εξουθένωση : Η εξάντληση είναι μια κατάσταση πνευματικής και σωματικής εξάντλησης που μπορεί να χαροποιήσει τη χαρά από την καριέρα σας, τις φιλίες και τις οικογενειακές αλληλεπιδράσεις.

Αμέθυστος : Οι θεραπευτικές του ιδιότητες

Αμέθυστος : Οι επαγγελματίες συμπληρωματικής και εναλλακτικής ιατρικής χρησιμοποιούν συχνά κρύσταλλους για να βοηθήσουν στη θεραπεία του νου και του σώματος.

Self care tips για τις ημέρες περιόδου

Περίοδος Αυτοφροντίδα: Η αυτοφροντίδα είναι πρακτική κλειδί για μια πιο αισιόδοξη, ευήμερη και ανθεκτική ζωή. Η συμβολή της δε είναι απαραίτητη κατά τη διάρκεια της περιόδου.

Αυτοφροντίδα : Τονώστε την αυτοπεποίθηση σας

Αυτοφροντίδα : Σου βρήκαμε και σου παρουσιάζουμε ένα άρθρο το οποίο σου δίνει χρήσιμε συμβουλές προκειμένου να στραφείς στις εσωτερικές σου δεξιότητες και να χτίσεις την αυτοπεποίθηση σου.

Αντιμετώπισε έγκαιρα και αποτελεσματικά την έλλειψη σιδήρου με τα συμπληρώματα της Active Iron

Active Iron: Η έλλειψη σιδήρου αποτελεί τη συχνότερη μορφή δυσθρεψίας σήμερα, επηρεάζοντας περίπου το 30% του παγκόσμιου πληθυσμού, αλλά και περισσότερες από τις μισές γυναίκες ηλικίας 18-50 ετών στην Ελλάδα. Η καινοτόμος σύνθεση της σειράς συμπληρωμάτων διατροφής Active Iron επιτρέπει στον σίδηρο να μεταφέρεται ακέραιος στο πιο ενεργό σημείο απορρόφησης του, δηλαδή στο ανώτερο τμήμα του λεπτού εντέρου, αποφεύγοντας με αυτόν τον τρόπο τον ερεθισμό του στομάχου.