Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Αυτοφροντίδα

Γιατί απαγορεύετε η κολύμβηση μετά την κατανάλωση τροφής

Γιατί απαγορεύετε η κολύμβηση μετά την κατανάλωση τροφής

Θάλασσα φαγητό: Γιατί απαγορεύτε η κολύμβηση μετά την κατανάλωση τροφής. Ακούμε συχνά ότι δεν μπορούμε να κολυμπήσουμε στη θάλασσα ή στην πισίνα μέχρι και δύο ώρες μετά το φαγητό. Η διακοπή της πέψης είναι μια από τις πιο διαδεδομένες πεποιθήσεις, αλλά όπως σε πολλές άλλες περιπτώσεις, αυτό είναι όλο: είναι μια πεποίθηση με μικρή βάση και με πολλή σύγχυση. 

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να έχουμε κατά νου είναι ότι αυτό που συνήθως γνωρίζουμε ως μείωση της πέψης δεν υπάρχει. Αυτό που υπάρχει είναι περιφερικό σοκ λόγω δυσκολιών στην αγγείωση ή αυτό που είναι επίσης γνωστό, όπως αναφέρει η OCU, σύνδρομο εμβάπτισης. Αυτό που συμβαίνει δεν είναι ότι η πέψη μειώνεται, αλλά ότι υπάρχει μια ξαφνική πτώση της αρτηριακής πίεσης που μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια συνείδησης. Αυτός είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος, καθώς η απώλεια αντίληψης στη θάλασσα μπορεί να οδηγήσει σε πνιγμό.

Η αιτία αυτού του σοκ δεν είναι πόσο μας παίρνει να φάμε, αλλά οι ξαφνικές αλλαγές στη θερμοκρασία. Στην περίπτωση της θάλασσας η καταπληξία μπορεί να συμβεί με έντονη πρόσκρουση στο κρύο νερό. Όσο πιο κρύο είναι το νερό και όσο πιο ζεστό είναι το σώμα μας, τόσο πιο πολύ κινδυνεύουμε να το υποστούμε. Στην περίπτωση των τροφίμων, αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι το πώς επηρέασε την πρόσληψη τροφής μας στη θερμοκρασία του σώματός μας. Προσθέστε σε αυτό την απότομη επίδραση του κρύου νερού που επηρεάζει επίσης την πτώση της αρτηριακής πίεσης.

Αλλά το αν τρώμε ή όχι και ο χρόνος που έχει περάσει μεταξύ του φαγητού και της εισόδου μας στο νερό δεν είναι ο μόνος ή ο πιο σημαντικός παράγοντας. Αυτό που είναι πραγματικά σχετικό είναι η θερμοκρασία του σώματός μας και το πώς μπαίνουμε στο νερό.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τα εντυπωσιακά οφέλη της κολύμβησης για τα βρέφη

Γιατί οι κολυμβητές υποφέρουν με χρόνιους πονοκεφάλους

Η ευεργετική δράση της θάλασσας στις δερματικές παθήσεις

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Χρειάζεστε περισσότερο αντηλιακό όταν κάνει ζέστη έξω;

Αντηλιακό θερμοκρασία: Όταν κάνει ζέστη, γίνεται προφανές ότι χρειάζεστε αντηλιακό γιατί νιώθετε ζεστασιά και αισθάνεστε ότι ο ήλιος καίει πάνω στο δέρμα σας. Αλλά η θερμότητα δεν είναι το ίδιο πράγμα με την υπεριώδη ακτινοβολία.

Συμβουλές για την αποφυγή τραυματισμών κατά την ποδηλασία

«Υπάρχουν απλά προληπτικά μέτρα που μπορείτε να λάβετε», λέει ο Δρ Κάκαρ. "Το να έχετε πιο χοντρές λαβές ώστε να μην πιέζεστε τόσο δυνατά μπορεί επίσης να βοηθήσει. Τα γάντια ποδηλάτου βοηθούν επίσης και μερικές φορές βάζουν τον καρπό σας σε καλύτερη θέση από το να ασκείτε πίεση στην παλάμη σας." Δεν μπορείτε πάντα να αποφύγετε ένα ατύχημα, αλλά μπορείτε να κάνετε τη βόλτα σας ασφαλέστερη φορώντας πάντα κράνος ποδηλάτου.

Τι να προσέξετε στα απωθητικά κουνουπιών;

Εντομοαπωθητικά: Όταν ένα κουνούπι σας δαγκώνει, τρυπάει το δέρμα χρησιμοποιώντας ένα στοματικό εξάρτημα που ονομάζεται προβοσκίδα για να απορροφήσει αίμα.

Σιέστα: Πόσο ωφέλιμη είναι η ανάπαυση του μεσημεριού για την υγεία;

Σιέστα: Η ενσωμάτωση της σιέστα στην καθημερινή σας ρουτίνα μπορεί να προσφέρει πολλά οφέλη για την υγεία, από βελτιωμένη γνωστική λειτουργία και βελτίωση της διάθεσης έως καλύτερη καρδιαγγειακή υγεία και αυξημένη παραγωγικότητα.

Close Icon