Αυτοφροντίδα

Laziness Lie: Βασικές αρχές και πώς επηρεάζουν τη ζωή μας

Laziness Lie: Βασικές αρχές και πώς επηρεάζουν τη ζωή μας

Laziness Lie: Βασικές αρχές και πώς επηρεάζουν τη ζωή μας. Η παραγωγικότητα είναι ο καλύτερος τρόπος για να μετρήσουμε την αξία μας. Τα ψυχολογικά θεμέλια του "ψέματα οκνηρίας" και το πόσο μεγαλύτερες εργάσιμες ημέρες, υπερφόρτωση πληροφοριών και μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αυξήσει την πίεση να κάνουν συνεχώς και να είναι "περισσότερα".

Το Laziness Lie είναι ένα σύστημα πεποιθήσεων που λέει ότι η σκληρή δουλειά είναι ηθικά ανώτερη από την χαλάρωση, ότι οι άνθρωποι που δεν είναι παραγωγικοί έχουν μικρότερη εγγενή αξία από τους παραγωγικούς ανθρώπους. Πρόκειται για ένα κοινό σύνολο ιδεών και αξιών που δεν συζητιούνται. Επηρεάζει τον τρόπο που εργαζόμαστε, τον τρόπο με τον οποίο θέτουμε όρια στις σχέσεις μας, τις απόψεις μας για το τι υποτίθεται ότι πρέπει να είναι η ζωή.

Το Laziness Lie έχει τρεις βασικές αρχές. Είναι:

  • Η αξία σας είναι η παραγωγικότητά σας.
  • Δεν μπορείτε να εμπιστεύεστε τα συναισθήματα και τα όριά σας.
  • Πάντα θα μπορούσες να κάνεις περισσότερα.

Πώς ενορχηστρώνεται το Laziness Lie; Κατά το μεγαλύτερο μέρος, οι γονείς δεν εξηγούν στα παιδιά τους και δεν τους “ταΐζουν” αυτές τις αρχές. Αντ’ αυτού, οι άνθρωποι τα απορροφούν μέσα από χρόνια παρατήρησης και αναγνώρισης προτύπων. Όταν ένας γονέας λέει στο παιδί του να μην δώσει χρήματα σε έναν άστεγο επειδή αυτός ο άστεγος άρα είναι πολύ “τεμπέλης” για να το αξίζει, ο σπόρος του Laziness Lie φυτεύεται στον εγκέφαλο του παιδιού. Όταν μια τηλεοπτική εκπομπή απεικονίζει ένα άτομο με ειδικές ανάγκες με κάποιον τρόπο να “ξεπερνά” την αναπηρία του μέσω της απόλυτης θέλησης και όχι λαμβάνοντας τις δομές που του αξίζουν, το Laziness Lie γίνεται λίγο ισχυρότερο.

Και όταν ένας διευθυντής αμφισβητεί ή εκλιπαρεί έναν υπάλληλο για τη λήψη μιας τόσο απαραίτητης ημέρας ασθένειας, το Laziness Lie επεκτείνει τις τάσεις του ακόμα περισσότερο στην ψυχή ενός ατόμου. Ζούμε σε έναν κόσμο όπου η σκληρή δουλειά ανταμείβεται και οι ανάγκες και οι περιορισμοί θεωρούνται πηγή ντροπής. Ως αποτέλεσμα, πολλοί από εμάς ζούμε σε μια συνεχή κατάσταση άγχους για το οικονομικό και επαγγελματικό μας μέλλον. Το οικονομικό μας σύστημα και ο πολιτισμός μας έχουν διδάξει ότι η ύπαρξη αναγκών μας κάνει αδύναμους. Μαθαίνουμε να παραμελούμε τους εαυτούς μας και να βλέπουμε την υγεία ως έναν πόρο που μπορούμε να ανταλλάξουμε χρήματα ή επιτεύγματα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Φρόντισε τον εαυτό σου, μην παραλείπεις το διάλειμμά σου

Πέντε πρακτικές αυτοφροντίδας για κάθε τομέα της ζωής σας

Οι 7 τύποι ξεκούρασης που όλοι χρειαζόμαστε

Η επιστημονική εξήγηση για την αγάπη μας στη θάλασσα

Η επιστήμη πίσω από τη φράση "Η θάλασσα με κάνει χαρούμενο". Όλοι οι λάτρεις συμφωνούν ότι η παραλία είναι το "ευτυχισμένο" μέρος τους. Τα μάτια μας λάμπουν όταν σκεφτόμαστε την επόμενη επίσκεψή μας εκεί και για τους περισσότερους, το να είμαστε μακριά από την καθημερινή ρουτίνα μας είναι λόγος για να πάμε στην παραλία. Τι ακριβώς είναι αυτό με την παραλία που μας κάνει ευτυχισμένους; Γιατί στρεφόμαστε στο νερό για μια αίσθηση ηρεμίας και διαύγεια;

Πιθανές αιτίες που αισθάνεσαι μόνιμη κόπωση

Αισθάνομαι κουρασμένη: Γιατί νιώθεις αυτή την κατάπτωση . "Γιατί είμαι τόσο κουρασμένη;" είναι μια ερώτηση που οι άνθρωποι αναρωτιούνται αρκετά συχνά. Όλοι κουράζονται κάποια στιγμή, ιδιαίτερα μετά από μια ασθένεια, μια μακρά νύχτα με ένα άρρωστο παιδί ή μια πολυάσχολη εβδομάδα στη δουλειά. Ωστόσο, όταν η κούραση είναι επίμονη, όταν νιώθεις κουρασμένος μόλις ξυπνήσεις το πρωί ή όταν ο ύπνος δεν φαίνεται να βοηθάει, όσο και αν ξεκουράζεσαι—μπορεί συχνά να υποδεικνύει ένα βαθύτερο, υποκείμενο πρόβλημα.

Κάντε τον χρόνο να δουλεύει υπέρ σας

Αλλά μία προσέγγιση που γίνεται ολοένα και πιο διαδεδομένη αντιπροσωπεύεται από το μότο «δουλεύω εξυπνότερα, όχι σκληρότερα». Η σωστή διαχείριση του χρόνου δεν είναι η ολοκλήρωση πολλών εργασιών μέσα σε μια μέρα• είναι η απλοποίηση της καθημερινότητας και η ανακούφιση από το στρες.

Εξάσκησε και εσύ την αυτοσυμπόνια σου... Δες εδώ πώς

Αυτοσυμπόνια: Πώς να την εξασκήσεις. Τιμωρείς πάντα τον εαυτό σου για τα λάθη σου; Όλοι κάνουν λάθη αλλά αντί να είσαστε σκληροί για τον εαυτό σας, προσπαθήστε να αποδεχτείτε ότι δεν είστε τέλειοι και να είστε ευγενικοί με τον εσάς. Αν αυτό είναι κάτι που κάνετε τακτικά, τότε γράψτε μια σημείωση που ενθαρρύνει την αυτοσυμπόνια.

Φρόντισε τον οργανισμό σου και το δέρμα σου μέσω τον προβιοτικών

Προβιοτικά υγεία: Σε ποιες περιπτώσεις θα σε βοηθήσουν.  'Ενα από τα πιο πολυσυζητημένα οφέλη είναι η καλύτερη πέψη, ειδικά σε αυτούς τους αβέβαιους καιρούς με επιπλέον προκλήσεις όπως η δυσκοιλιότητα καραντίνας και τα στομαχικά προβλήματα λόγω άγχους.  Επίσης, προσφέρουν πραγματικά μια σειρά απίστευτων πλεονεκτημάτων, εκτός από το να βοηθούν την πέψη και το αίμα.

Η επικοινωνία μέσω σόσιαλ και οι παρανοήσεις

Διαχείριση κοινωνικών μέσων: Αξιοποίησε την αρχή του Hanlon. Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν φέρει επανάσταση στον τρόπο που επικοινωνούμε. Πριν από χρόνια, ήταν αδιανόητο να μιλήσουμε με τους φίλους μας σχεδόν σε πραγματικό χρόνο όταν δεν ήμασταν μαζί τους. Τώρα χρειαζόμαστε μόνο σύνδεση στο διαδίκτυο και ένα από τα πολλά κοινωνικά δίκτυα στα οποία είμαστε συνδεδεμένοι.

Αν αναρωτιέσαι γιατί να αγαπάς τη θάλασσα

5 λόγοι να αγαπήσεις και εσύ τη θάλασσα. Οι θάλασσες μας είναι ένας απίστευτος φυσικός πόρος, που δεν μπορούμε να τον θεωρούμε δεδομένο. Χρειαζόμαστε υγιείς ωκεανούς για να διασφαλίσουμε την επιβίωσή μας όσο και για την επιβίωση της ζωής που ευδοκιμεί στον ωκεανό.