Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα φαγητό: Λόγοι για να μην παραλείψεις το διάλειμμά σου

Αυτοφροντίδα φαγητό: Λόγοι για να μην παραλείψεις το διάλειμμά σου

Αυτοφροντίδα φαγητό:Λόγοι για να μην παραλείψεις το διάλειμμά σου. Συχνά παρατηρούμε κόσμο που αναφέρει ότι “ξέχασε να φάει” ή μετάθεσε το γεύμα του λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων για λίγο αργότερα. Στα πλαίσια της αυτοφροντίδας θα πρέπει – ένα ακόμα κομμάτι που περιλαμβάνεται – να μην το παραλείπουμε. Κι αυτό είναι τα γεύματα μας. 

Στην πραγματικότητα, μόνο ένας στους τρεις εργαζόμενους απομακρύνθηκε από το γραφείο τους για να πάει μεσημεριανό. Οι περισσότεροι υπάλληλοι είτε το παραλείπουν εντελώς είτε τρώνε στο γραφείο τους ενώ εργάζονται. Το να αφιερώσετε τον εαυτό σας σε ένα γραφείο ή να κολλήσετε το μεσημεριανό σας γεύμα στην καμπίνα σας δεν είναι μια συνταγή επιτυχίας – είναι μια συνταγή για καταστροφή. Χωρίς να κάνετε αρκετά διαλείμματα από την εργασία, η παραγωγικότητα, η ψυχική και σωματική σας ευεξία, καθώς και η συνολική εργασιακή απόδοση αρχίζει να πέφτει.

Ενώ τα διαλείμματα μπορεί να ακούγονται αντίθετα για την αύξηση της παραγωγικότητας, κι όμως  είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να το πετύχετε. Μπορείτε να ανακτήσετε την προσοχή και την ενέργεια σας αφού απομακρυνθείτε από το γραφείο σας, κάτι που συμβάλλει στην αποφυγή πτώσης καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Εκτός από την αύξηση της παραγωγικότητας, υπάρχουν πολλά οφέλη για ένα διάλειμμα για μεσημεριανό γεύμα. Θα έχετε λιγότερους πόνους και πόνους. Σύμφωνα με την κλινική Mayo, ο πόνος στον αυχένα και την πλάτη μπορεί να προκύψει από συνεχείς ώρες που κολλάνε πίσω από ένα γραφείο. Η κακή στάση του σώματος και η καθιστή θέση σε μια θέση επιβαρύνουν τη σπονδυλική σας στήλη και τους μυς που τη βοηθούν. Το να φύγετε από το γραφείο για μεσημεριανό γεύμα θα τεντώσει τη σπονδυλική στήλη και τους μυς σας, θα απελευθερώσετε την πίεση και θα εξαλείψετε την ταλαιπωρία.

Θα αποτρέψετε την κόπωση. Οι αριθμοί είναι αρκετά σαφείς σε αυτό. Η συγκέντρωσή σας στην εργασία μπορεί να βελτιωθεί ακόμη και με ένα γρήγορο διάλειμμα 20 λεπτών. Τα άτομα που κάνουν «καλύτερα διαλείμματα», κάνοντας νωρίτερα και ολοκληρώνοντας τις δραστηριότητες που τους άρεσαν, βρέθηκαν να έχουν μείωση των πονοκεφάλων, των ματιών και του πόνου στην πλάτη που προκαλείται από κόπωση. Είσαστε σε εγρήγορση. Αισθάνεσαι πιο ισορροπημένος και με  λιγότερη πίεση. Παίρνεις μία δημιουργική ώθηση: Κάνοντας μερικά στρατηγικά διαλείμματα όλη την ημέρα θα δώσετε στο μυαλό σας την ευκαιρία να βρει οργανικά τις λύσεις που ψάχνετε. Γίνεσαι πιο χαρούμενος: Το να περάσετε την ώρα του μεσημεριανού σας με φίλους, συναδέλφους ή να κάνετε κάτι που απολαμβάνετε μπορεί να διαγράψει τις αρνητικές επιπτώσεις μιας έντονης εργάσιμης ημέρας.

Θα πετύχετε περισσότερα: Όταν οργανώνετε το μεσημεριανό σας καθήμενος στον υπολογιστή σας, ο εγκέφαλός σας δεν έχει την ευκαιρία να απενεργοποιηθεί και να ομαδοποιηθεί εκ νέου. Το αποτέλεσμα είναι ένα απόγευμα που χαρακτηρίζεται από ομιχλώδη σκέψη, κόπωση και μειωμένη παραγωγικότητα. Η αποχώρηση από το μεσημεριανό γεύμα και η επιστροφή στη δουλειά μετά από 45-60 λεπτά θα σας βοηθήσει να αισθανθείτε πιο αναζωογονημένοι και ανεφοδιασμένοι, ώστε να είστε έτοιμοι να αντιμετωπίσετε τις προκλήσεις του απογεύματος

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Φροντίστε το σώμα σας επειδή το αγαπάτε και όχι επειδή το μισείτε!

Πνίγεστε από το στρες; Δείτε τι πρέπει να κάνετε

Φροντίδα εαυτός κόπωση: Επτά ενδείξεις έλλειψης αυτοφροντίδας

10 οδηγίες για να φροντίσετε το δέρμα σας

Όταν η αυτοφροντίδα στο σπίτι γίνεται το απόλυτο must της εποχής

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς να αποφύγετε το αδιέξοδο απρόβλεπτων εξόδων υγείας

Ας μην ξεχνάμε το φορολογικό πλεονέκτημα. Τα προγράμματα ασφάλισης υγείας βοηθούν στην εξοικονόμηση φόρων. Το ασφάλιστρο που πληρώνετε κερδίζει έκπτωση. Μπορείτε να διεκδικήσετε εκπτώσεις και να εξοικονομήσετε πολλά χρήματα σε φόρους,

Πρόσθετε στη μέρα σου απόλαυση με αυτά τα πεντανόστιμα Smoothies

Αυτοφροντίδα Διατροφή: Τα Smoothies είναι καταπληκτικές και πανεύκολες συνταγές που θα σας βοηθήσουν να ανταποκριθείτε στις καθημερινές ανάγκες του προγράμματός σας, ενώ παραμένετε εντός των συνιστώμενων μερίδων διατροφής. Ειδικά, εάν δεν είστε λάτρης των σαλατών, τα smoothies είναι ιδανικά για να προσθέσετε στη διατροφή σας σαλατικά γεμάτα θρεπτικά συστατικά, όπως το κατσαρό λάχανο, το μπρόκολο, το σπανάκι και ελβετικό chard.

Τα εκπληκτικά οφέλη για την υγεία που προσφέρουν οι βουτιές στη θάλασσα

Εκπληκτικά οφέλη για την υγεία το θαλασσινού νερού. Όλοι έχουμε ακούσει για τα οφέλη των βιταμινών A, B και C, αλλά υπάρχει και μια άλλη βιταμίνη που πιθανόν έχετε ήδη αποκομίσει τα οφέλη - χωρίς καν να το γνωρίζετε.

Δώδεκα υπέροχες ιδέες αυτοφροντίδας

Αυτοφροντίδα: Εάν προσπαθείς να αυξήσεις τη συνείδησή σου, φυσικά θα έχεις ήδη ακούσει για την έννοια του self – care ή αλλιώς της αυτοφροντίδας.

Νιώθει κουρασμένη μέσα στη μέρα... Ρίξε μια ματιά εδώ

Κόπωση ενέργεια: Πώς να αισθάνεστε λιγότερο κουρασμένος κατά τη διάρκεια της ημέρας. Είναι φυσιολογικό να έχεις μια περιστασιακά τεμπέλικη μέρα. Αλλά αν τραντάζεις στη ζωή ψάχνοντας για μια κατσαρόλα καφέ χωρίς πάτο, και λαχταράς για το κρεβάτι σου όποτε δεν είσαι μέσα σε αυτό, είναι καιρός να αξιολογήσεις τις συνήθειες σου και να αλλάξεις αυτές που αποστραγγίζουν την ενέργειά σου.

Πώς να ζητήσεις ευγενικά "Alone Time" μέσα στη σχέση

Αυτοφροντίδα Alone Time: «Οι ικανοποιημένοι, χαρούμενοι και ολόκληροι άνθρωποι κάνουν καλούς συντρόφους», λέει η Cicely Horsham-Brathwaite, Ph.D., ψυχολόγος και coach. "Και μερικές φορές, προκειμένου να αισθανθούμε έτσι, χρειαζόμαστε κάποια ευκαιρία να είμαστε μόνοι μαζί μας συναισθηματικά ή σωματικά". Μόνο που ο χρόνος σημαίνει διαφορετικά πράγματα για διαφορετικούς ανθρώπους. Έτσι, ενώ για κάποιους από εσάς μια χαλαρή πεζοπορία, μπορεί να είναι ακριβώς ό,τι χρειάζεστε, άλλοι μπορεί να είστε πιο χαρούμενοι όταν κάθεστε στο ίδιο δωμάτιο με τον σύντροφό σας χωρίς να μιλάτε.

Πώς να ανακάμψεις μετά από συναισθηματική κακοποίηση

Συναισθηματική κακοποίηση: Πώς να ανακάμψεις. Η ανάκαμψη από τη συναισθηματική κακοποίηση συνεπάγεται πρωτίστως την επεξεργασία μιας τραυματικής εμπειρίας που έχει υπονομεύσει την αυτοεκτίμησή μας. Για να το κάνουμε αυτό, ας αποφύγουμε να κατηγορήσουμε τον εαυτό μας, γιατί το λάθος δεν είναι ποτέ σε ποιον εμπιστεύεται, σε ποιος δίνει τα πάντα για αυτήν τη σχέση.