Αυτοφροντίδα

Εγώ σώμα: Δε νιώθω καλά με το σώμα μου

Εγώ σώμα: Δε νιώθω καλά με το σώμα μου

Εγώ σώμα: Δε νιώθω καλά με το σώμα μου. Η δυσαρέσκεια με το σώμα κάποιου στις περισσότερες περιπτώσεις προέρχεται από την κοινωνική πίεση, σε συνδυασμό με ορισμένες δυσλειτουργικές πεποιθήσεις που έχουμε. Πώς μπορούμε να αλλάξουμε αυτήν την πραγματικότητα;

Σχεδόν κάθε άνθρωπος σε κάποιο σημείο της ζωής του κοίταξε στον καθρέφτη και σκέφτηκε: “Δεν μου αρέσει αυτό που βλέπω.” Τα ρούχα έχουν δοκιμαστεί σε ένα κατάστημα και έχει δηλώσει “Δεν νιώθω άνετα με το σώμα μου” και είναι πολύ κοινό να θέλουμε να φορέσουμε, να αφαιρέσουμε, να τροποποιήσουμε ή να διορθώσουμε διαφορετικά μέρη της σωματικής μας διάπλασης.

Είναι αναμφισβήτητο ότι ο πολιτισμός και η κοινωνία έχουν πολύ ισχυρή επιρροή στο γεγονός ότι πολλοί άνθρωποι βιώνουν μεγάλη δυσαρέσκεια με το σώμα τους. Ο κανόνας της ομορφιάς αλλάζει με την πάροδο των ετών, υπαγορεύοντας με ελάχιστα ανεκτά περιθώρια τι ήταν κατάλληλο και επιθυμητό σε κάθε στιγμή και τόπο. Σήμερα, έχουμε ένα μη ρεαλιστικό και ανέφικτο ιδανικό που εκτιμά πραγματικά πραγματικά αφύσικα μέτρα, τόσο για τους άνδρες όσο και για τις γυναίκες. Πάνω απ ‘όλα, αυτά είναι μοναδικά και επιβαλλόμενα χαρακτηριστικά που δεν επιτρέπουν τη λογική ποικιλομορφία των σωμάτων που υπάρχουν. Ωστόσο, υπάρχουν και άλλες πτυχές που σχετίζονται άμεσα με την προσωπικότητα και τη στάση μας που μας οδηγούν να μην νιώθουμε άνετα με το σώμα μας.

Αθέμιτες συγκρίσεις. Είναι προφανές ότι το πρότυπο υπάρχει, αλλά σε εμάς πρέπει να καταλάβουμε ότι είναι μια μη πραγματική και ανέφικτη αναφορά και ότι δεν χρειάζεται να προσαρμοστούμε σε αυτό. Συγκρίνοντας συνεχώς τον εαυτό μας με διασημότητες ή πραγματικούς ανθρώπους που συμμορφώνονται με αυτό το ιδανικό μας οδηγεί αναπόφευκτα να δημιουργήσουμε αρνητικά συναισθήματα ενάντια στη δική μας εικόνα, χωρίς να καταλάβουμε ότι η ομορφιά είναι στην ποικιλομορφία. Άκαμπτη και διχοτομική σκέψη. Αυτές οι πεποιθήσεις υποθέτουν ότι υπάρχουν μόνο δύο άκρα και ότι εάν έχουμε κάποιο “αρνητικό” χαρακτηριστικό, είμαστε αυτόματα μη ελκυστικοί και ανεπιθύμητοι. Επικεντρώνοντας την προσοχή μας σε αυτήν την πτυχή της σωματικής διάπλασης που δεν μας αρέσει, τη μεγεθύνοντας και τη γενικεύουμε , θα μας οδηγήσει να αισθανθούμε πολύ δυσαρεστημένοι με το ποιοι είμαστε.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Με τα μάτια μιλάμε εμείς

Αντάμειψε τον εαυτό σου σήμερα

Η σεξουαλική εμπειρία παίζει ρόλο ή όχι

Πώς να φροντίσεις το δέρμα σου κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς να αντιμετωπίσετε την αϋπνία που σχετίζεται με το άγχος

Άγχος αϋπνία: Μια ανασκόπηση 47 δοκιμών, η οποία περιελάμβανε συνολικά 3.515 συμμετέχοντες, διαπίστωσε ότι ο διαλογισμός Mindfulness οδήγησε σε μικρές έως μέτριες βελτιώσεις στο άγχος, την κατάθλιψη και το στρες. Η εξάσκηση της ενσυνειδητότητας για 10-30 λεπτά πριν πάτε για ύπνο θα μπορούσε να είναι μια αποτελεσματική μέθοδος μείωσης του άγχους και βελτίωσης του ύπνου.

Αυτοφροντίδα υστερεκτομή: Χρήσιμα tips από την επέμβαση στην ανάρρωση

Αυτοφροντίδα υστερεκτομή: Η υστερεκτομή ορισμένες φορές είναι αναπόφευκτη. Δείτε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε, καθώς και την πορεία της ανάρρωσης από μια τέτοια χειρουργική επέμβαση.

Πώς να κάνετε διαλογισμό

Διαλογισμός: Ο διαλογισμός αφορά επίσης την καλλιέργεια μιας πιο ήπιας, πιο συμπονετικής στάσης. Λέγεται συχνά ότι η πραγματική απόδειξη της αποτελεσματικότητας του διαλογισμού είναι όταν παρατηρείτε ότι έχετε γίνει λιγότερο αντιδραστικοί σε περισπασμούς στην καθημερινή ζωή, όταν δεν κάνετε διαλογισμό.

Η δύναμη των εναλλακτικών θεραπειών στην καθημερινότητά σας

Ρέικι: Το Ρέικι είναι μια τεχνική ενεργειακής θεραπείας που προάγει τη χαλάρωση, μειώνει το στρες και το άγχος μέσω του απαλού αγγίγματος και βοηθά τους ανθρώπους να γίνουν ενεργειακά ισορροπημένοι σωματικά, συναισθηματικά, διανοητικά και πνευματικά. 

Απαλλαγείτε από τους πόνους της πλάτης με μερικά tips αυτοφροντίδας

Πλάτη πόνος: Όπως καταλαβαίνουμε η αυτοφροντίδα για πόνους στην πλάτη ακόμα και χρόνιους είναι μονόδρομος. Ξεκλέψτε πάντα λίγο χρόνο για τον εαυτό σας και φροντίστε τον όσο το δυνατόν καλύτερα για να αποκτήσετε μια ποιότητα ζωής που θα ζήλευαν πολλοί.