Ψυχική Υγεία

Συναισθηματική έκφραση: Όταν τα συναισθήματα σας πληγώνουν

Συναισθηματική έκφραση: Όταν τα συναισθήματα σας πληγώνουν

Συναισθηματική έκφραση: Όταν τα συναισθήματα σας πληγώνουν έχετε δύο επιλογές. Στην πρώτη γυρίζεις το πρόσωπό σου και κρύβεις τον πόνο, προσποιούμενος ότι είσαι δυνατός. Στη δεύτερη περίπτωση- και το πιο υγιές- είναι να υπερασπιστείτε τον εαυτό σας, να δημιουργήσετε μια επαρκή συναισθηματική έκφραση για να προστατεύσετε την αυτοεκτίμησή σας.

Εάν τα συναισθήματά σας πληγώνονται συχνά ή έντονα και δεν αντιδράτε, θα καταστρέφετε λίγο περισσότερο κάθε μέρα. Επειδή  δυνατός δεν είναι αυτός που αντιστέκεται περισσότερο, είναι πιο σιωπηλός και περιέχει αυτό που νιώθει. Ισχυρός είναι αυτός που δίνει στον εαυτό του άδεια να εκφράσει τα συναισθήματα και τις ανάγκες του θέτοντας όρια. Τώρα, γνωρίζουμε ότι δεν είναι εύκολο, αλλά η προστασία των συναισθημάτων μας είναι μια άσκηση υγιεινής και υγείας.

Συχνά ακούμε ότι δεν υπάρχει τίποτα τόσο δύσκολο όσο το να είσαι ενήλικας. Φτάνει σε αυτό το στάδιο της ζωής όπου ξαφνικά, πτυχές όπως η εργασία, η οικονομία, η οικογένεια και η προσωπική εκπλήρωση είναι λίγο περισσότερο από το χάος όπου προσπαθούμε να παραμείνουμε επιπλέων. Ωστόσο, ξεχνάμε ότι στην πραγματικότητα ο πιο σχετικός κύκλος ζωής των ανθρώπων είναι η παιδική ηλικία και η εφηβεία τους. Είναι σε αυτά τα πρώτα στάδια όπου βασίζονται τα πιο πολύτιμα μαθήματα. Ένα από τα πιο σημαντικά είναι αναμφίβολα αυτό που έχει να κάνει με τις συναισθηματικές μας ικανότητες.

Ας το σκεφτούμε για μια στιγμή: στην παιδική μας ηλικία, μας δίδαξε κάποιος να διαφοροποιήσουμε ένα συναίσθημα από ένα συναίσθημα; Όταν έχουμε εντολή να είναι διεκδικητική, να αναγνωρίζουν συναισθηματικές ανάγκες μας και να ξέρετε πώς να τα επικοινωνούν αποτελεσματικά; Όταν τα συναισθήματά σας είναι πληγωμένα, συνήθως αντιδράτε με δύο τρόπους: διατηρώντας τη σιωπή ή απαντώντας αμέσως από θυμό, πληγή και αγανάκτηση. Τώρα, όλα γίνονται λίγο πιο περίπλοκα όταν εκείνοι που διασχίζουν αυτήν την αόρατη γραμμή σεβασμού είναι στενοί αριθμοί: ο σύντροφός μας, ένα μέλος της οικογένειας, ένας φίλος και ακόμη και το αφεντικό μας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Αντιστρές τρόφιμα στην καθημερινότητά σας

Ένας μη λεκτικός κώδικας μπορεί να σε κάνει να κερδίσεις νέους φίλους

Τα σωματικά συμπτώματα που αποδεικνύουν πως η κατάθλιψη δεν είναι απλά στο μυαλό σας

Πώς να εκτελέσετε πειράματα συμπεριφοράς

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ο έγκαιρος εντοπισμός ψυχικών ασθενειών με την ανίχνευση του "γονιδίου της παρορμητικότητας"

Ελπίζεται ότι περιγράφοντας τη λειτουργία των γονιδιακών δικτύων που συνθέτουν τη βαθμολογία, η μελέτη θα υποκινήσει πρόσθετες έρευνες με στόχο την ανάπτυξη νέων θεραπειών στο μέλλον.

Η κεταμίνη σε συνδυασμό με την παρακολούθηση χαμογελαστών προσώπων υπόσχεται πολλά για άτομα ανθεκτικά στη θεραπεία για την κατάθλιψη

Οι ασθενείς στη δοκιμή μας θα συνεχίσουν να συμπληρώνουν ερωτηματολόγια σχετικά με τα συμπτώματα κατάθλιψης για ένα ολόκληρο έτος μετά την έγχυση, επιτρέποντάς μας να αποκτήσουμε μια αρχική κατανόηση του πόσο ακριβώς μπορεί να διαρκέσει αυτό το όφελος.

Η παρακολούθηση τηλεόρασης με το παιδί σας μπορεί να βοηθήσει στη γνωστική του ανάπτυξη

Οικογένεια: Διαπιστώθηκε ότι η έκθεση στην οθόνη —είτε από τηλεόραση είτε από φορητή συσκευή— μπορεί να είναι ευεργετική, ανάλογα με το πλαίσιο στο οποίο προβάλλεται.

Η ειδική ομάδα εργασίας των ΗΠΑ συνιστά διαγνωστικές εξετάσεις για το άγχος και την κατάθλιψη στους ενήλικες

Η UTSF αποτελείται από εθελοντές ιατρικούς εμπειρογνώμονες που επιδιώκουν να διατυπώνουν συστάσεις βασισμένες σε στοιχεία που αφορούν διαγνωστικές εξετάσεις, συμβουλευτική και προληπτικά φάρμακα για τη βελτίωση της υγείας των Αμερικανών.

7 Tips για μια καλή ψυχική υγεία

Ψυχική ευεξία: Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούμε να κάνουμε για να φροντίζουμε καθημερινά την ψυχική μας υγεία και ευεξία.

Οι ξαφνικές αλλαγές στη διάθεσή μας είναι αναμενόμενες στην εγκυμοσύνη

Εγκυμοσύνη: Οι ξαφνικές αλλαγές στη διάθεση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορούν να εντοπιστούν στην κούραση, το σωματικό στρες και τις αλλαγές στον μεταβολισμό, οι ορμόνες είναι η κύρια αιτία των συναισθημάτων κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.