Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Ψυχική Υγεία

Ψυχική υγεία: 5 συμβουλές για να αποφύγετε τον νευρικό κλονισμό

Ψυχική υγεία: 5 συμβουλές για να αποφύγετε τον νευρικό κλονισμό

Ψυχική υγεία: Ένας νευρικός κλονισμός μπορεί να διαρκέσει από λίγες ώρες έως μερικές εβδομάδες. Εάν θεωρείτε ότι δεν σας περνάει, ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές μας και απευθυνθείτε σε ειδικό.

Ένας νευρικός κλονισμός μπορεί να έχει πολλές αιτίες, όπως υπερβολική πίεση στην εργασία, συντριπτικά οικογενειακά καθήκοντα, διαζύγιο ή θάνατο, διάγνωση μιας τρομερής ασθένειας, μια τραυματική εμπειρία όπως κακοποίηση κλπ. Tα πιο συνηθισμένα συμπτώματα μιας τέτοιας κατάρρευσης είναι καταθλιπτικά συμπτώματα, όπως απώλεια ελπίδας και σκέψεις αυτοκτονίας ή αυτοτραυματισμού, υψηλή αρτηριακή πίεση, τεταμένοι μύες, ζάλη, στομαχικές διαταραχές, τρόμος, αϋπνία, ψευδαισθήσεις, ακραίες εναλλαγές διάθεσης ή ανεξήγητα ξεσπάσματα ή κρίσεις πανικού. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει πόνο στο στήθος, απομάκρυνση από την πραγματικότητα, ακραίο φόβο και δυσκολία στην αναπνοή, παράνοια, όπως το να πιστεύετε ότι κάποιος σας παρακολουθεί, το οποίο υποδηλώνει διαταραχή μετατραυματικού στρες. Ένας νευρικός κλονισμός μπορεί να διαρκέσει από λίγες ώρες έως μερικές εβδομάδες. Εάν θεωρείτε ότι δεν σας περνάει, ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές μας και απευθυνθείτε σε ειδικό.

Tips για νευρικό κλονισμό

  • Κάντε διαλογισμό. Προσπαθήστε να διαλογιστείτε τουλάχιστον μία φορά την ημέρα. Όταν διαλογιστείτε, προσπαθήστε να ενσωματώσετε πρακτικές καλλιέργειας. Διαλογιστείτε για το τι είστε ευγνώμονες στη ζωή σας. Είναι καλό να θυμόμαστε τα καλά πράγματα που υπάρχουν ακόμα στη ζωή μας. Ίσως αυτό είναι το όμορφο δέντρο έξω από το παράθυρο της κρεβατοκάμαράς σας. Ή το να είστε ευγνώμονες που έχετε φίλους που σας υποστηρίζουν.
  • Ζητήστε βοήθεια από φίλους. Ένα από τα πιο δύσκολα πράγματα όταν έχεις νευρικό κλονισμό είναι ότι νιώθετε μοναξιά. Βεβαιωθείτε ότι έρχεστε σε επαφή με τους φίλους και την οικογένειά σας, ακόμα και αν αποφασίσετε να είστε μόνοι σας. Καθώς περνάτε από νευρικό κλονισμό, μπορεί επίσης να διαπιστώσετε ότι μερικοί φίλοι αποφασίζουν να μην είναι εκεί για εσάς. Αυτό μπορεί να είναι οδυνηρό, αλλά είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να μάθετε ποιοι από τους φίλους σας είναι πραγματικοί φίλοι.
  • Πρακτική αυτο-συμπόνιας. Θέλετε να γίνεστε καλύτερα κάθε μέρα. Προφανώς, οι νευρικοί κλονισμοί δεν έχουν πλάκα. Επίσης, υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί λόγοι για τους οποίους οι άνθρωποι έχουν νευρικούς κλονισμούς – όπως αναφέρθηκε παραπάνω. Μερικοί νευρικοί κλονισμούς όπως αυτός που οφείλεται σε μια εξουθένωση, τις περισσότερες φορές, θα περάσουν. Ωστόσο, άλλοι νευρικοί κλονισμού, μπορεί να μην περάσουν τόσο εύκολα. Ειδικά αν η προέλευση του νευρικού κλονισμού προέρχεται από μια χρόνια διαταραχή ψυχικής υγείας όπως κατάθλιψη, διαταραχή προσωπικότητας, διπολική διαταραχή ή σχιζοφρένεια. Ωστόσο, μπορούμε να επιλέξουμε να αντιμετωπίσουμε τον εαυτό μας με αυτο-συμπόνια. Ας είμαστε υπομονετικοί με τον εαυτό μας, ας επιτρέπουμε στους εαυτούς μας να είμαστε θυμωμένοι, ανήσυχοι ή καταθλιπτικοί και ας δίνουμε στον εαυτό μας όλη την αγάπη που έχουμε.

  • Ακούστε το σώμα σας. Όταν βρίσκεστε στη μέση ενός νευρικού κλονισμού, είναι σημαντικό να ακούσετε το σώμα σας. Πολλοί άνθρωποι που βιώνουν νευρικό κλονισμό μπορεί να αισθάνονται εξαντλημένοι. Είναι σημαντικό να δώσετε στο σώμα σας τα υπόλοιπα που χρειάζονται. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι πηγαίνετε μία φορά την ημέρα για μια βόλτα στη φύση.
  • Μειώστε την τεχνολογία. Οι ήχοι είναι πολύ δυνατοί και οι οθόνες των φορητών υπολογιστών μπορεί να είναι πολύ φωτεινές. Παραγγείλετε ένα βιβλίο σε έντυπη μορφή και βυθιστείτε σε μια ιστορία, η οποία θα σας κάνει να αισθανθείτε καλά μέσα σας. Οι σελίδες θα σας βοηθήσουν να ηρεμήσετε το μυαλό σας. Τα ηχοβιβλία μπορούν επίσης να είναι χρήσιμα. Κλείστε τα μάτια σας και ακούστε! Προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όσο το δυνατόν λιγότερο.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

5 υγιεινές συνήθειες που θα αλλάξουν τη ζωή σας

Δημιουργήστε καλές σχέσεις επικοινωνίας με τους συναδέλφους σας

Πώς θα βρίσκομαι στη ζωή του παιδιού μου;

Πώς να βοηθήσετε τον εαυτό σας, αν έχετε άγχος

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ποια τα συμπτώματα, οι αιτίες και η θεραπεία της ιστριονικής προσωπικότητας;

Ιστριονικής προσωπικότητας: Η διαταραχή ιστριονικής προσωπικότητας (HPD) είναι μια κατάσταση ψυχικής υγείας που χαρακτηρίζεται από πρότυπα υπερβολικής αναζήτησης προσοχής, συναισθηματικότητας και συμπεριφοράς που είναι συχνά δραματική, σαγηνευτική ή προκλητική

Πώς να κατανοήσουμε την κρίση της μέσης ηλικίας;

Μέση ηλικία: Η κρίση μέσης ηλικίας είναι μια σημαντική φάση συναισθηματικής και ψυχολογικής αλλαγής που συμβαίνει συχνά μεταξύ 40 και 60 ετών. Αυτή η περίοδος χαρακτηρίζεται από μια βαθιά αίσθηση αυτοπεποίθησης και επανεκτίμησης των επιτευγμάτων της ζωής,

Κατανόηση και υπέρβαση των επιπτώσεών του συνδρόμου του καλού κοριτσιού

Σύνδρομο καλού κοριτσιού: Το σύνδρομο καλού κοριτσιού αναφέρεται σε ένα μοτίβο συμπεριφοράς που ενσταλάζεται συχνά σε νεαρά κορίτσια, όπου ενθαρρύνονται να είναι υπερβολικά συμμορφωτικά, αυτοθυσιαστικά και πρόθυμα να ευχαριστήσουν τους άλλους σε βάρος των δικών τους αναγκών

Κατανόηση του εθισμού στα social media 

Εθισμός social: Μελέτες έχουν δείξει μια συσχέτιση μεταξύ της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των συμπτωμάτων του άγχους και της κατάθλιψης.

Τι είναι η διαταραχή μετατροπής (υστερική νεύρωση) και ποια τα συμπτώματα;

Υστερική νεύρωση: Η διαταραχή μετατροπής, επίσης γνωστή ως διαταραχή λειτουργικών νευρολογικών συμπτωμάτων, είναι μια περίπλοκη κατάσταση που χαρακτηρίζεται από νευρολογικά συμπτώματα που δεν συνάδουν με γνωστές νευρολογικές ή ιατρικές καταστάσεις

Close Icon