ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Καλή υγεία των ματιών: Τι να κάνετε για να έχετε υγιή μάτια [vid]

Καλή υγεία των ματιών: Τι να κάνετε για να έχετε υγιή μάτια [vid]

Καλή υγεία των ματιών: Τι αλλαγές μπορούμε να υιοθετήσουμε στην καθημερινή μας ζωή προκειμένου να έχουμε καλή όραση και να προστατεύσουμε τα μάτια μας από ανεπιθύμητες παθήσεις;

Τα μάτια σας είναι ένα από τα πιο σημαντικά μέρη του σώματός σας, βοηθώντας σας να δείτε τον κόσμο γύρω σας, επιτρέποντάς σας να περιηγείστε στη ζωή. Ωστόσο, πολλοί άνθρωποι τείνουν να τα θεωρούν δεδομένα, χωρίς να συνειδητοποιούν ότι ορισμένες ασθένειες των ματιών, εάν αφεθούν χωρίς θεραπεία, μπορεί να οδηγήσουν σε απώλεια της όρασης.

Τι να κάνετε για να έχετε υγιή μάτια;

  • Διακόψτε το κάπνισμα

Πρώτα απ ‘όλα, πρέπει να σταματήσετε αμέσως το κάπνισμα. αν δεν καπνίζετε, τότε καλό για εσάς. Το κάπνισμα δεν επιβαρύνει μόνο τους πνεύμονές σας. αλλά μπορεί επίσης να βλάψει τα μάτια σας. Επιπλέον, μπορεί να επιδεινώσει τις διαταραχές της όρασης που σχετίζονται με τον διαβήτη προκαλώντας βλάβη στα αιμοφόρα αγγεία στο πίσω μέρος του ματιού (αμφιβληστροειδή).

Οι καπνιστές είναι τρεις φορές πιο πιθανό να παρουσιάσουν εκφυλισμό της ωχράς κηλίδας που σχετίζεται με την ηλικία, μια ασθένεια που βλάπτει την κεντρική όραση του ατόμου, καθιστώντας πιο δύσκολο να δούμε μικρές λεπτομέρειες.

  • Φορέστε Γυαλιά Ηλίου και Καπέλο

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να διατηρήσετε την υγεία των ματιών σας είναι να θυμάστε να φοράτε γυαλιά ηλίου, όπου κι αν βρίσκεστε. Το υπεριώδεις ακτινοβολίες του ηλιακού φωτός μπορεί να είναι εξαιρετικά επιβλαβείς για τα μάτια σας.

Ο καταρράκτης, μια διαταραχή της όρασης του ματιού, είναι πιο πιθανό να ευδοκιμήσει όταν εκθέτετε τα μάτια σας σε υπεριώδη ηλιακή ακτινοβολία χωρίς προστασία. Επιπλέον, ο εκφυλισμός της ωχράς κηλίδας είναι μια κατάσταση που εμφανίζεται όταν ο αμφιβληστροειδής έχει υποστεί βλάβη. Αυτή η κατάσταση των ματιών είναι πιο πιθανό να συμβεί εάν εκτίθεστε σε υπεριώδη ακτινοβολία για μεγάλο χρονικό διάστημα. Φορέστε γυαλιά ηλίου και ένα καπέλο για να προστατεύσετε τα μάτια σας από την απευθείας έκθεση στο υπεριώδες φως.

  • Μειώστε το χρόνο εργασίας μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή

Σήμερα, οι περισσότεροι από εμάς τείνουμε να ζουμε τη ζωή μας περιτριγυρισμένοι από συσκευές, όπως τα τηλέφωνα, το tablet, η οθόνη του υπολογιστή, ή η τηλεόραση. Αυτές οι οθόνες προβάλλουν υψηλές συγκεντρώσεις μπλε φωτός, οι οποίες μπορεί να προκαλέσουν:

  • Θολή όραση
  • Καταπόνηση των ματιών
  • Ξηρά μάτια
  • Πονοκεφάλους
  • Πρόβλημα εστίασης σε απόσταση

Εάν αυτό συμβαίνει πολύ συχνά και για μεγάλο χρονικό διάστημα, η όρασή σας επιδεινώνεται και θα μπορούσε να διαταραχθεί.

Τι να κάνετε για να το αποφύγετε:

  • Αποκτήστε ένα ζευγάρι μπλε γυαλιά για τις ώρες που είστε μπροστά στην οθόνη
  • Ανοιγοκλείνετε συχνά τα βλέφαρά σας ή χρησιμοποιήστε τεχνητά δάκρυα, όταν τα μάτια σας στεγνώνουν
  • Κρατήστε απόσταση από την οθόνη – περίπου 20 έως 24 ίντσες μακριά
  • Κοιτάξτε μακριά ή κάντε ένα μίνι διάλειμμα από την οθόνη κάθε 20 λεπτά, εστιάζοντας σε ένα αποκρυσμένο αντικείμενο για περίπου 20 δευτερόλεπτα

 

Δείτε το σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς μπορούμε να κατευνάσουμε τα ξεσπάσματα παιδιού με ΔΕΠΥ

Οι γαργάρες με θαλασσινό αλάτι και νερό οφελούν την υγεία

Η άσκηση στη φύση είναι ηρεμιστική

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Αμυλούχα τρόφιμα που καλό είναι να αποφεύγετε

Άμυλο διατροφή: Πολλά επεξεργασμένα αμυλούχα τρόφιμα έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο, το οποίο μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο για υψηλή αρτηριακή πίεση και καρδιακές παθήσεις όταν καταναλώνονται σε υπερβολική ποσότητα.

Πώς αντιμετωπίζονται οι ξηροί οργασμοί

Ξηρός οργασμός: Υπάρχουν πολλές πιθανές αιτίες που οδηγούν στο φαινόμενο. Μερικές φορές είναι προσωρινός κι άλλες μπορεί να είναι μακροχρόνιος ή και μόνιμος. Οι ίδιοι οι ξηροί οργασμοί δεν αποτελούν ανησυχία για την υγεία, αλλά το υποκείμενο ζήτημα που τους προκαλεί μπορεί να απαιτεί θεραπεία σε ορισμένες περιπτώσεις.

Μια σύντομη βόλτα στην παραλία μπορεί να βελτιώσει την ψυχική σας υγεία

Θάλασσα ψυχική υγεία: Μια νέα μελέτη από ερευνητές του Ινστιτούτου Παγκόσμιας Υγείας της Βαρκελώνης διαπίστωσε ότι ακόμη και ένας σύντομος περίπατος στην παραλία μπορεί να ωφελήσει τη συνολική ψυχική σας υγεία και να καταπολεμήσει την κατάθλιψη.

Βασικά οφέλη που αποκομίζετε από το πιλάτες

Αθλητισμός: Η εστίαση στην ενδυνάμωση του κορμού, τη σωστή ευθυγράμμιση και τη σύνδεση σώματος-μυαλού κάνουν το Pilates προσβάσιμο σε όλους. Με χιλιάδες πιθανές ασκήσεις και τροποποιήσεις, οι προπονήσεις Pilates μπορούν να προσαρμοστούν στις ατομικές σας ανάγκες, ανεξαρτήτως ηλικίας.

ΟΑΕΔ: Νέο πρόγραμμα για 4.000 ανέργους άνω των 30 με μισθό έως 933 ευρώ

ΟΑΕΔ: Ειδικότερα το πρόγραμμα αφορά σε περιοχές υψηλής ανεργίας και συγκεκριμένα στην Περιφερειακή Ενότητα του Δυτικού Τομέα Αθηνών, της Δυτικής Αττικής, του Πειραιά και στη Διοικητική Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.