Αυτοφροντίδα

Αθλητισμός στη φύση: Τα ευεργετικά οφέλη της πράσινης άσκησης στην υγεία [vid]

Αθλητισμός στη φύση: Τα ευεργετικά οφέλη της πράσινης άσκησης στην υγεία [vid]

Αθλητισμός στη φύση: Οι ζωές μας είναι γεμάτες άγχος. Η προσπάθεια να διατηρηθεί μια ισορροπία μεταξύ της επαγγελματικής μας ζωής, των κοινωνικών και οικογενειακών υποχρεώσεων μπορεί να μην είναι πάντα μια εύκολη υπόθεση. Τα καλά νέα είναι πώς η σύνδεση με τη φύση και ειδικότερα η άσκηση σε εξωτερικούς χώρους μπορεί να σας βοηθήσει να αποσυνδεθείτε από το άγχος και να επαναφορτίσετε τις μπαταρίες σας, ενώ παραμένετε fit.

Η άσκηση είναι ευεργετική για την υγεία, καθώς, μεταξύ άλλων, βοηθά τον εγκέφαλό σας να απελευθερώνει ενδορφίνες, οι οποίες είναι γνωστό ότι είναι οι «ορμόνες της ευτυχίας». Σύμφωνα με μελέτες, η άθληση στη φύση μπορεί να βοηθήσει τον εγκέφαλό σας να απελευθερώσει περισσότερες ενδορφίνες και να σας κάνει να νιώσετε πιο ευτυχισμένοι σε σύγκριση με από την άσκηση σε κλειστούς, εσωτερικούς χώρους.

Την ίδια στιγμή, η άσκηση στο ελεύθερο φυσικό περιβάλλον μειώνει τα αντιληπτά επίπεδα κόπωσης κατά τη διάρκεια της δράσης γεγονός που είναι πολύ σημαντικό για τη συνέχιση της προσπάθειας και τη μη εγκατάλειψη της άσκησης σε σύντομο χρονικό διάστημα. Στο κείμενο που ακολουθεί θα δούμε πιο αναλυτικά ορισμένα από τα οφέλη της άσκησης στο φυσικό περιβάλλον.

  • Καθαρίζει τους πνεύμονες

Η καθιστική ζωή και η παραμονή σε εσωτερικούς χώρους όλη την ώρα δεν ωφελεί την υγεία σας. Υπάρχει πολλή σκόνη στα σπίτια μας, ακόμα κι αν καθαρίζουμε τακτικά. Ο καθαρός αέρας στη φύση μπορεί να σας βοηθήσει να αναπνεύσετε καλύτερα και να καθαρίσετε τους πνεύμονές σας, κάτι που αυτόματα θα βελτιώσει και τη διάθεσή σας. Αυτό είναι επίσης σημαντικό για την ενίσχυση των γνωστικών διεργασιών, καθώς ο εγκέφαλός σας μπορεί να πάρει καλύτερα οξυγόνο.

  • Η φύση είναι ηρεμιστική

Η φύση έχει μια ηρεμιστική επίδραση για το σώμα και το μυαλό. Σύμφωνα με ερευνητικά στοιχεία, η παραμονή και μόνο στη φύση μπορεί να μειώσει την αρτηριακή πίεση και τον καρδιακό παλμό, να επιβραδύνει την αναπνοή μας και να λειτουργήσει ηρεμιστικά για το μυαλό μας. Αυτό μπορεί επίσης να ενισχύσει τις αντοχές μας κατά τη διάρκεια της άσκησης.

  • Καθαρίζει το μυαλό

Όταν αισθάνεστε άγχος, και μόνο το να είστε στη φύση μπορεί να σας βοηθήσει να νιώσετε καλύτερα. Πριν λάβετε μια σημαντική απόφαση, όταν αισθάνεστε μπερδεμένοι, δοκιμάστε να κάνετε έναν περίπτατο στη φύση, μια πεζοπορία στο κοντινότερο βουνό ή jogging. Αυτό μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να σκεφτείτε πιο καθαρά και να λάβετε καλύτερες αποφάσεις.

  • Ενισχύει την Ενέργεια

Περπατώντας ή αθλούμενοι/ες στη φύση (ή ακόμα και θαυμάζοντας ένα υπέροχο ηλιοβασίλεμα) μπορείτε να αισθανθείτε καλύτερα αμέσως. Ο χρόνος στο φυσικό περιβάλλον μπορεί να σας βοηθήσει να έχετε περισσότερη ενέργεια και καλύτερη διάθεση.

  • Αυξάνει τις πιθανότητες υιοθέτησης της ρουτίνας άσκησης

Η άσκηση στη φύση είναι πιθανότερο να οδηγήσει ευκολότερα σε δια βίου υιοθέτηση της πρακτικής, ενώ μπορεί να εκτελείται σε μεγάλη ποικιλία διαφορετικής μορφής φυσικού περιβάλλοντος, όπως δάση, χιονισμένα τοπία, παραλίες και αμμουδιές.

Δείτε το σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Αυτοφροντίδα επιστήμη: Συμβουλές για την καλύτερη φροντίδα σας

Αντίδραση εγκεφάλου: Πως λειτουργούν τα ρεύματα που υπάρχουν στο κεφάλι

Διατροφικές στρατηγικές που μπορούν να βοηθήσουν στην ισορροπία του πλανήτη μας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η θάλασσα έχει τον τρόπο να μας ηρεμεί

Θάλασσα: Ο εγκέφαλος, ο οποίος βρίσκεται σε ενός είδους «διαυγές, άχρωμο εγκεφαλονωτιαίο υγρό» στο κεφάλι μας, αντιδρά πολύ θετικά με το νερό διότι, όπως γράφει ο Νίκολς, στο CBS News, «οι αρχαίοι πρόγονοί μας βγήκαν από το νερό και εξελίχθηκαν από το κολύμπι στο περπάτημα.

Πρακτικές για να παραμένετε συγκεντρωμένοι

Αυτοσυγκέντρωση: Εάν δυσκολεύεστε να παραμείνετε συγκεντρωμένοι/ες σε ό,τι κάνετε κάθε φορά και αναζητάτε τρόπους να βελτιώσετε την προσοχή σας, σκεφτείτε τις ακόλουθες πρακτικές.

Aυτοφροντίδα : Θεραπευτείτε από την κατάθλιψη

Aυτοφροντίδα : Μια παρέμβαση θεραπείας γνωστικής συμπεριφοράς που στοχεύει τόσο την κατάθλιψη όσο και την αυτο-φροντίδα της καρδιακής ανεπάρκειας είναι το κλειδί για όσους πάσχουν από αυτά.

Ενίσχυσε τα θετικά συναισθήματα με το σχέδιο Μάνταλα

Μάνταλα: Μία νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Frontiers in Psychology διαπίστωσε ότι το ομαδικό διαδραστικό σχέδιο μάνταλα καλλιεργεί θετικά συναισθήματα, ενώ το ατομικό σχέδιο μάνταλα μπορεί να βοηθήσει στην αποτοξίνωση των αρνητικών συναισθημάτων.

Τρόποι να καλλιεργήσετε ευγνωμοσύνη στη ζωή σας

Ευγνωμοσύνη: Η ευγνωμοσύνη είναι ένας τρόπος για τους ανθρώπους να εκτιμούν αυτό που έχουν, αντί να αναζητούν πάντα κάτι καινούργιο με τις ελπίδες ότι θα τους κάνει πιο ευτυχισμένους ή πιστεύοντας ότι δεν μπορούν να αισθάνονται ικανοποιημένοι έως ότου ικανοποιηθεί κάθε φυσική και υλική τους ανάγκη.