Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιστημονικά Νέα

Επιστήμη μάρκετινγκ: Πώς επηρεάζει η χρήση της Επιστήμης την προώθηση προϊόντων

Επιστήμη μάρκετινγκ: Πώς επηρεάζει η χρήση της Επιστήμης την προώθηση προϊόντων

Επιστήμη μάρκετινγκ: Η επιστήμη δεν ενισχύει πάντα τις πωλήσεις, σύμφωνα με τα ευρήματα νέας μελέτης.


“Οι άνθρωποι βλέπουν την επιστήμη ως ψυχρή, αλλά ικανή και αυτό δεν συνδυάζεται καλά με προϊόντα που έχουν σχεδιαστεί για να είναι ζεστά και ευχάριστα στους καταναλωτές”, εξήγησε η συγγραφέας της μελέτης Rebecca Reczek, καθηγήτρια μάρκετινγκ στο Ohio State University. “Αλλά η ψυχρή ικανότητα της επιστήμης θεωρείται απολύτως κατάλληλη για την πώληση πρακτικών προϊόντων που εξυπηρετούν έναν χρηστικό σκοπό”, διευκρίνισε η Reczek.

Η ομάδα της διεξήγαγε μια σειρά πειραμάτων με εκατοντάδες φοιτητές κολεγίου των ΗΠΑ. Σε ένα, οι μαθητές έλαβαν ένα μενού με τρεις επιλογές μπισκότων με τσιπ σοκολάτας — επιλογή Α, Β ή Γ — που περιγράφονταν με διαφορετικούς όρους. Οι μισοί από τους συμμετέχοντες είχαν ένα μενού που περιέγραφε την επιλογή Α ως “Λαχταριστή γεύση σοκολάτας”, ενώ οι άλλοι είχαν ένα μενού που περιέγραφε την επιλογή Α ως “Επιστημονικά αναπτύχθηκε για να έχει μια λαχταριστή γεύση σοκολάτας”. Και στα δύο μενού, οι επιλογές Β και Γ ήταν ίδιες και δεν ανέφεραν την επιστήμη. Η επιστημονική αναφορά μείωσε την πιθανότητα οι συμμετέχοντες να επιλέξουν την επιλογή Α κατά 30%, σύμφωνα με τη μελέτη, τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιεύτηκαν στις 5 Μαΐου στο Journal of Consumer Research.

Σε ένα άλλο πείραμα, οι συμμετέχοντες ανέφεραν ότι ήταν πιο πιθανό να αγοράσουν ένα νέο αφρόλουτρο σώματος αν τους έλεγαν ότι ο αφρός θα «ξεπλύνει τα βακτήρια που προκαλούν μυρωδιές» αντί ο αφρός «θα βυθίσει τις αισθήσεις σας σε μια απολαυστική εμπειρία». Και ένα άλλο πείραμα διαπίστωσε ότι η αναφορά μιας «αυστηρής επιστημονικής διαδικασίας ανάπτυξης» στο μάρκετινγκ μιας επωνυμίας smoothie περιγράφηκε από τους συμμετέχοντες ως «ασυνεχής». Ήταν επίσης πιο πιθανό να πουν ότι «κάτι φαινόταν περίεργο σχετικά με το σύνθημα».

Τα ευρήματα αυτά έχουν επιδράσεις πέρα ​​από το μάρκετινγκ, σύμφωνα με την Reczek. «Το γεγονός ότι οι καταναλωτές έχουν στερεότυπα για την επιστήμη και τους επιστήμονες μπορεί να αποτελεί εμπόδιο στην αποδοχή της επιστήμης, είτε πρόκειται για προϊόντα είτε για επιστημονικά ευρήματα», εξήγησε. «Οι άνθρωποι χρειάζονται μια πιο ρεαλιστική άποψη για το πώς είναι πραγματικά οι επιστήμονες και πώς η επιστήμη είναι μέρος της καθημερινότητάς μας, συμπεριλαμβανομένων πολλών από τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε», κατέληξε.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η εξάρτηση μόνον από τους κωδικούς πρόσβασης αποδοκιμάζεται ως σημαντικό ελάττωμα ασφαλείας στο Διαδίκτυο

Το MyMuse είναι μία από τον αυξανόμενο αριθμό επιχειρήσεων που οδηγούν σε ένα κύμα σεξουαλικής απελευθέρωσης την Ινδία

Η startup HealthPlix κυκλοφορεί ιατρική εφαρμογή για τους ασθενείς

Ασθενείς influencers: Μια νέα τάση στα social media με στόχο την φαρμακευτική βιομηχανία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τα παιχνίδια μίμησης ενισχύουν τη νοημοσύνη των παιδιών;

Παιχνίδια μίμησης: Τα παιχνίδια μίμησης αποτελούν ένα βασικό εργαλείο μάθησης κατά την παιδική ηλικία. Από πολύ νωρίς, τα παιδιά μαθαίνουν τον κόσμο γύρω τους παρατηρώντας και αντιγράφοντας τους ενήλικες ή άλλα παιδιά.

Νόσος Πάρκινσον - Τι ισχύει πραγματικά για την ηλικία

Νόσος Πάρκινσον: Η νόσος Πάρκινσον θεωρείται ευρέως μια πάθηση της τρίτης ηλικίας, όμως η πραγματικότητα είναι πιο σύνθετη. Αν και είναι αλήθεια ότι η πλειοψηφία των διαγνώσεων γίνεται μετά την ηλικία των 60 ετών,

Κρυολόγημα: Οι πιο συχνές παρανοήσεις

Κρυολόγημα: Το κοινό κρυολόγημα είναι μια από τις πιο συχνές ασθένειες, και, όπως είναι φυσικό, έχουν δημιουργηθεί πολλοί μύθοι γύρω από αυτό.

Νόσος Πάρκινσον: Η δύναμη της πρόληψης

Νόσος Πάρκινσον: Η νόσος Πάρκινσον είναι μια χρόνια νευροεκφυλιστική πάθηση που επηρεάζει τη λειτουργία του κινητικού συστήματος και την ικανότητα του ατόμου να ελέγχει τις κινήσεις του σώματός του.

Μετωποκροταφική Άνοια: Ποια χαρακτηριστικά έχει αυτή η μορφή της άνοιας;

Μετωποκροταφική Άνοια: Η μετωποκροταφική άνοια (Frontotemporal dementia - FTD) είναι μια μορφή άνοιας που επηρεάζει κυρίως τους μετωπιαίους και κροταφικούς λοβούς του εγκεφάλου, περιοχές που είναι υπεύθυνες για τη συμπεριφορά

Περιοραΐκή δερματίτιδα: Τι είναι και τι πρέπει να προσέξετε

Περιοραΐκή δερματίτιδα: Η περιοραΐκή δερματίτιδα είναι μια κοινή, αλλά συχνά παραγνωρισμένη δερματική πάθηση που εμφανίζεται κυρίως γύρω από το στόμα, ενώ μπορεί να επεκταθεί και γύρω από τη μύτη ή τα μάτια.

Ξαφνική Ζάλη: Πότε χρειάζεται να ανησυχήσετε

Ξαφνική Ζάλη: Η ξαφνική ζαλάδα είναι ένα κοινό σύμπτωμα που μπορεί να συμβεί σε οποιονδήποτε, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να υποδεικνύει σοβαρότερο πρόβλημα υγείας. Η ζαλάδα μπορεί να προκληθεί από διάφορους παράγοντες

Close Icon