Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Πολιτική Φαρμάκoυ

Ψηφιακό μάρκετινγκ φαρμακοβιομηχανία: Οι νέες τεχνολογίες μπαίνουν στο παιχνίδι του ανταγωνισμού

Ψηφιακό μάρκετινγκ φαρμακοβιομηχανία: Οι νέες τεχνολογίες μπαίνουν στο παιχνίδι του ανταγωνισμού

Οι εταιρείες είναι πλέον σε θέση να αναπτύξουν μια επωνυμία με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενσωματώνοντας διαδικτυακές και offline καμπάνιες και να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των πελατών

Ψηφιακό μάρκετινγκ φαρμακοβιομηχανία: Μερικές από τις βασικές στρατηγικές μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης που υιοθετούνται από τους παίκτες υγειονομικής περίθαλψης είναι: καθορισμός των σωστών πυλών για τη συμμετοχή της μέγιστης καταναλωτικής βάσης. Με οριστικούς στόχους και κοινό-στόχο, οι διαχειριστές μάρκετινγκ είναι σε θέση να ακούσουν και να παρακολουθήσουν αποτελεσματικά τις προόδους τους. Με την πάροδο του χρόνου, αυτό διευρύνει την παρουσία τους στο διαδίκτυο, δημιουργώντας επισκεψιμότητα που τελικά ενεργοποιεί συνομιλίες που οδηγούν σε επιχειρηματικές ευκαιρίες ή τουλάχιστον αυξάνει την ευαισθητοποίηση. Οι εταιρείες είναι πλέον σε θέση να αναπτύξουν μια επωνυμία με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενσωματώνοντας διαδικτυακές και offline καμπάνιες και να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των πελατών. Με μια ισχυρή κοινότητα καταναλωτών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι οργανισμοί υγειονομικής περίθαλψης μπορούν επίσης να κοινοποιούν τις πολιτικές και τις ενημερώσεις τους.


Υπάρχουν ορισμένα οφέλη από το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι παίκτες υγειονομικής περίθαλψης, όπως η επέκταση της επιχειρηματικής τους έκθεσης και η παραγωγή μολύβδου, η διαχείριση καταναλωτών και δημοσίων σχέσεων, οι θεραπείες και οι αποφάσεις RX, η ενίσχυση της ευαισθητοποίησης για την υγεία και η πρόσληψη για κλινικές δοκιμές.

Περιφερειακή ανάλυση

Λόγω του ισχυρού ρυθμού υιοθέτησης νέων τεχνολογιών, οι ανεπτυγμένες χώρες των ΗΠΑ, του Καναδά, της Γαλλίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γερμανίας και της Ιταλίας καθιστούν τη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη ως τις δύο περιοχές που παρουσιάζουν μεγαλύτερο δυναμικό ζήτησης για τους παίκτες αυτήν την αγορά. Τούτου λεχθέντος, οι αναδυόμενες οικονομίες της Κίνας και της Ινδίας απασχολούν περισσότερο από το ένα τρίτο του συνολικού παγκόσμιου πληθυσμού και τα κοινωνικά μέσα κάνουν μια αγορά και σε αυτά τα έθνη. Συνιστάται στις εταιρείες που παρέχουν αυτά τα εργαλεία μάρκετινγκ να εστιάσουν σε αυτές τις αναπτυσσόμενες χώρες για να βρουν ουσιαστικές απαιτήσεις.

Ανταγωνιστικό τοπίο

Οι Abbott Labs, Novartis, Bayer Pharmaceuticals, Astra Zeneca, Bristol Myers Squibb, Johnson and Johnson και Roche είναι μερικές από τις βασικές εταιρείες υγειονομικής περίθαλψης που έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την αναγνωρισιμότητα τους. Η Transparency Market Research είναι μια παγκόσμια εταιρεία πληροφοριών αγοράς που παρέχει παγκόσμιες επιχειρηματικές αναφορές και υπηρεσίες. Ο αποκλειστικός συνδυασμός ποσοτικής πρόβλεψης και ανάλυσης τάσεων παρέχει διορατικότητα για χιλιάδες υπεύθυνους λήψης αποφάσεων.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Στροφή στην ψηφιακή διαφήμιση κάνουν οι φαρμακευτικές

Αύξηση φήμης και τεχνολογική ανάπτυξη έφερε στη φαρμακοβιομηχανία η πανδημία

Νέες νοοτροπίες και ψηφιακός μετασχηματισμός στις φαρμακοβιομηχανίες

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Επιβεβαιώθηκε το ρεπορτάζ του healthweb.gr: Παραιτήθηκε ο πρόεδρος του ΕΟΦ  

Επιβεβαιώθηκε το αποκλειστικό ρεπορτάζ του healthweb.gr ότι ο υπουργός υγείας Άδωνις Γεωργιάδης είχε ζητήσει την παραίτηση του προέδρου του Εθνικού Οργανισμού Φαρμάκων Ευάγγελου Μανωλόπουλου.

Προ των πυλών η αποζημίωση νέων βιοδεικτών στην Ελλάδα- Έρχεται κοινή υπουργική απόφαση

Δέκα χρόνια μετά την αρχική αποζημίωση των πρώτων βιοδεικτών από τον ΕΟΠΥΥ, η Ελλάδα εξακολουθεί να χρειάζεται να κάνει σημαντικά βήματα στον τομέα της Ιατρικής Ακριβείας.

Stefan Oelrich: Η Ευρώπη χρειάζεται τολμηρό κανονιστικό πλαίσιο για να ξαναγίνει ηγέτης στην καινοτομία

Την ανάγκη ριζικής αναθεώρησης του ευρωπαϊκού κανονιστικού πλαισίου στον τομέα του φαρμάκου ανέδειξε ο Stefan Oelrich, First Vice-President & Treasurer της EFPIA και μέλος του Δ.Σ. της Bayer AG, μιλώντας στο 2ο ΣΦΕΕ Summit, που διοργανώνει ο Σύνδεσμος Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος (ΣΦΕΕ) σήμερα Τρίτη 24 Ιουνίου 2025, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Η Ελλάδα μπορεί να πρωταγωνιστήσει στη φαρμακευτική έρευνα

 Η έρευνα και η φαρμακευτική καινοτομία αποτελούν τα θεμέλια ενός σύγχρονου και βιώσιμου συστήματος υγείας. Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι επενδύσεις στην έρευνα και την καινοτομία έχουν οδηγήσει σε θεαματικές εξελίξεις, και αυτό φαίνεται και από το ύψος των επενδύσεων στις κλινικές μελέτες στην Ευρώπη, που αγγίζει πλέον τα 50 δισ. ευρώ ετησίως, όπως σημειώθηκε στο 2ο ΣΦΕΕ Summit που διοργανώνει ο Σύνδεσμος Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος (ΣΦΕΕ) την Τρίτη 24 Ιουνίου 2025, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, με τίτλο: «Delivering Value in an Evolving  Landscape».

Στα ύψη η υπερφορολόγηση των φαρμακευτικών εταιρειών το 2024

Με ιδιαίτερη έκπληξη και δυσαρέσκεια η φαρμακοβιομηχανία έλαβε τα σημειώματα των υποχρεωτικών επιστροφών – φόρων για το 2024. Παρά τις προσπάθειες της Πολιτείας, ιδιαίτερα κατά το τελευταίο διάστημα, προκειμένου να σταθεροποιηθούν οι επιστροφές, δυστυχώς το κενό στη χρηματοδότηση της δημόσιας φαρμακευτικής δαπάνης παραμένει τεράστιο. Αυτό οφείλεται κυρίως σε δύο  λόγους: Πρώτον, στο μεγάλο κενό της […]

ΣΦΕΕ: Υπέρ του Ψηφίσματος της ΠΣΥ για τις Σπάνιες Παθήσεις

Η φαρμακευτική βιομηχανία στηρίζει τη διεθνή πρωτοβουλία για την υιοθέτηση του Ψηφίσματος της Παγκόσμιας Συνέλευσης Υγείας σχετικά με τις Σπάνιες Παθήσεις για μια κοινωνία χωρίς αποκλεισμούς και διακρίσεις.

Close Icon