Πολιτική Φαρμάκoυ

Ψηφιακό μάρκετινγκ φαρμακοβιομηχανία: Οι νέες τεχνολογίες μπαίνουν στο παιχνίδι του ανταγωνισμού

Ψηφιακό μάρκετινγκ φαρμακοβιομηχανία: Οι νέες τεχνολογίες μπαίνουν στο παιχνίδι του ανταγωνισμού

Οι εταιρείες είναι πλέον σε θέση να αναπτύξουν μια επωνυμία με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενσωματώνοντας διαδικτυακές και offline καμπάνιες και να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των πελατών

Ψηφιακό μάρκετινγκ φαρμακοβιομηχανία: Μερικές από τις βασικές στρατηγικές μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης που υιοθετούνται από τους παίκτες υγειονομικής περίθαλψης είναι: καθορισμός των σωστών πυλών για τη συμμετοχή της μέγιστης καταναλωτικής βάσης. Με οριστικούς στόχους και κοινό-στόχο, οι διαχειριστές μάρκετινγκ είναι σε θέση να ακούσουν και να παρακολουθήσουν αποτελεσματικά τις προόδους τους. Με την πάροδο του χρόνου, αυτό διευρύνει την παρουσία τους στο διαδίκτυο, δημιουργώντας επισκεψιμότητα που τελικά ενεργοποιεί συνομιλίες που οδηγούν σε επιχειρηματικές ευκαιρίες ή τουλάχιστον αυξάνει την ευαισθητοποίηση. Οι εταιρείες είναι πλέον σε θέση να αναπτύξουν μια επωνυμία με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενσωματώνοντας διαδικτυακές και offline καμπάνιες και να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των πελατών. Με μια ισχυρή κοινότητα καταναλωτών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι οργανισμοί υγειονομικής περίθαλψης μπορούν επίσης να κοινοποιούν τις πολιτικές και τις ενημερώσεις τους.

Υπάρχουν ορισμένα οφέλη από το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι παίκτες υγειονομικής περίθαλψης, όπως η επέκταση της επιχειρηματικής τους έκθεσης και η παραγωγή μολύβδου, η διαχείριση καταναλωτών και δημοσίων σχέσεων, οι θεραπείες και οι αποφάσεις RX, η ενίσχυση της ευαισθητοποίησης για την υγεία και η πρόσληψη για κλινικές δοκιμές.

Περιφερειακή ανάλυση

Λόγω του ισχυρού ρυθμού υιοθέτησης νέων τεχνολογιών, οι ανεπτυγμένες χώρες των ΗΠΑ, του Καναδά, της Γαλλίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γερμανίας και της Ιταλίας καθιστούν τη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη ως τις δύο περιοχές που παρουσιάζουν μεγαλύτερο δυναμικό ζήτησης για τους παίκτες αυτήν την αγορά. Τούτου λεχθέντος, οι αναδυόμενες οικονομίες της Κίνας και της Ινδίας απασχολούν περισσότερο από το ένα τρίτο του συνολικού παγκόσμιου πληθυσμού και τα κοινωνικά μέσα κάνουν μια αγορά και σε αυτά τα έθνη. Συνιστάται στις εταιρείες που παρέχουν αυτά τα εργαλεία μάρκετινγκ να εστιάσουν σε αυτές τις αναπτυσσόμενες χώρες για να βρουν ουσιαστικές απαιτήσεις.

Ανταγωνιστικό τοπίο

Οι Abbott Labs, Novartis, Bayer Pharmaceuticals, Astra Zeneca, Bristol Myers Squibb, Johnson and Johnson και Roche είναι μερικές από τις βασικές εταιρείες υγειονομικής περίθαλψης που έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την αναγνωρισιμότητα τους. Η Transparency Market Research είναι μια παγκόσμια εταιρεία πληροφοριών αγοράς που παρέχει παγκόσμιες επιχειρηματικές αναφορές και υπηρεσίες. Ο αποκλειστικός συνδυασμός ποσοτικής πρόβλεψης και ανάλυσης τάσεων παρέχει διορατικότητα για χιλιάδες υπεύθυνους λήψης αποφάσεων.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Στροφή στην ψηφιακή διαφήμιση κάνουν οι φαρμακευτικές

Αύξηση φήμης και τεχνολογική ανάπτυξη έφερε στη φαρμακοβιομηχανία η πανδημία

Νέες νοοτροπίες και ψηφιακός μετασχηματισμός στις φαρμακοβιομηχανίες

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

K. Παπαγιάννης- Novartis Hellas : Ανάγκη η ενίσχυση της αποδοτικότητας των συστημάτων υγείας

Η Novartis Hellas στηρίζει πρωτοβουλίες με στόχο την οικοδόμηση του υγειονομικού οικοσυστήματος του 21ου αιώνα. Ο Κώστας Παπαγιάννης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Novartis Hellas, συμμετείχε στο9ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών και στο πάνελ με τίτλο “Future-Proofing Businesses, Humans, Tech, and Innovation at Scale” και αναφέρθηκε στην ανάγκη μετασχηματισμού των εταιρειών με στόχο την αντιμετώπιση των μελλοντικών προκλήσεων και την ενίσχυση της αποδοτικότητας των συστημάτων υγείας.

Επενδυτικό  clawback : Εκατόν πενήντα εκατομμύρια ευρώ για τα έτη 2024 -2025

Ευχάριστα νέα για την φαρμακοβιομηχανία καθώς δημοσιεύτηκε η πρόσκληση για  δικαιούχους επιχειρήσεις για το συμψηφισμό αυτόματης επιστροφής φαρμακευτικής δαπάνης στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας για τα έτη 2024 -2025 η οποία ανέρχεται σε 150.000.000 ευρώ . Πληροφορίες σχετικά με την δράση παρέχονται από το φορέα υλοποίησης, την γενική Γραμματεία Έρευνας και Καινοτομίας, gsri.gov.gr Η […]

Ολ. Παπαδημητρίου (ΣΦΕΕ): Η συμπίεση του data protection θα οδηγήσει σε μείωση της ανταγωνιστικότητας της Ευρώπης

Ο κλάδος της φαρμακευτικής καινοτομίας στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια στενάζει από την υποχρηματοδότηση αλλά οι κυβερνήσεις δεν έκαναν τίποτα ή σχεδόν τίποτα για να διασφαλίσουν τον εξορθολογισμό της ζήτησης, ανέφερε ο Ολύμπιος Παπαδημητρίου.

Bristol Myers Squibb :Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επεκτείνει την έγκριση του luspatercept

Τέταρτη εγκεκριμένη ένδειξη στην Ευρώπη για το luspatercept, μία πρώτη στην κατηγορία της, θεραπευτική επιλογή για ασθενείς με σχετιζόμενη με νόσο αναιμία και η πρώτη θεραπεία που καταδεικνύει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα έναντι της εποετίνης άλφα σε μυελοδυσπλαστικά σύνδρομα χαμηλότερου κινδύνου