Πολιτική Φαρμάκoυ

Ψηφιακή διαφήμιση φάρμακο: άνοδος εν μέσω πανδημίας

Ψηφιακή διαφήμιση φάρμακο: άνοδος εν μέσω πανδημίας

Η φαρμακοβιομηχανία αναμένεται φέτος να δαπανήσει περισσότερα από 9,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε ψηφιακά μέσα, σύμφωνα με τον ερευνητή eMarketer.

Ψηφιακή διαφήμιση φάρμακο: Καθώς η διαφήμιση κινείται όλο και περισσότερο στο διαδίκτυο, το ίδιο ισχύει και για τη φαρμακευτική και την υγειονομική περίθαλψη. Φέτος, η βιομηχανία αναμένεται να δαπανήσει περισσότερα από 9,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε ψηφιακά μέσα, σύμφωνα με τον ερευνητή eMarketer.

Η αύξηση της βιομηχανίας άνω του 14% την τοποθετεί στη δεύτερη θέση από τους ρυθμούς ανάπτυξης, ακριβώς πίσω από τα υπολογιστικά προϊόντα και τα καταναλωτικά ηλεκτρονικά στο 18%.  Ενώ η φαρμακευτική και η υγειονομική περίθαλψη κινούνταν πιο αργά στο ψηφιακό μάρκετινγκ σε σύγκριση με τις άλλες βιομηχανίες του eMarketer, η πανδημία έχει επιταχύνει τους καταναλωτές και την επαγγελματική ψηφιακή διαφήμιση στον φαρμακευτικό τομέα, δήλωσε ο ειδικός ερευνητής.

Η αύξηση της φετινής ώθησης είναι η δαπάνη ψηφιακού μάρκετινγκ για πανδημικά μηνύματα σχετικά με τις δοκιμές και την ασφάλεια, καθώς και σχετικά θέματα που περιλαμβάνουν τηλεϊατρική, ιατρικά εφόδια και άνοιγμα των ιατρικών γραφείων, δήλωσε ο eMarketer. Πάνω από το ήμισυ των ψηφιακών δαπανών φαρμακευτικής και υγειονομικής περίθαλψης (56%) το 2020 θα κατευθυνθούν προς τη διαφήμιση αναζήτησης, ενώ οι υπόλοιπες θα προβάλλουν διαφημίσεις τύπου ή banner.

Ακόμη και με αυξημένες δαπάνες, η ίδια η φαρμακευτική εταιρεία βρίσκεται ακόμα στη μέση της συσκευασίας μεταξύ άλλων κλάδων. Αντιπροσωπεύει περίπου το 7% του συνόλου των ψηφιακών διαφημίσεων στις ΗΠΑ, πολύ χαμηλότερο από τους κορυφαίους καταναλωτές, όπως το λιανικό εμπόριο στο 21% και τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες στο 15%, αλλά περισσότερο από τις βιομηχανίες που πλήττονται σοβαρά από την πανδημία, όπως η ψυχαγωγία στο 5,2% και τα ταξίδια στο 2,4 %.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Οι ψηφιακές διαφημίσεις ‘συνταγή’ επιτυχίας των φαρμακοβιομηχανιών

Πώς η πανδημία άλλαξε το φαρμακευτικό μάρκετινγκ

Πώς διαμορφώνεται το φαρμακευτικό μάρκετινγκ την εποχή του COVID-19

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

K. Παπαγιάννης- Novartis Hellas : Ανάγκη η ενίσχυση της αποδοτικότητας των συστημάτων υγείας

Η Novartis Hellas στηρίζει πρωτοβουλίες με στόχο την οικοδόμηση του υγειονομικού οικοσυστήματος του 21ου αιώνα. Ο Κώστας Παπαγιάννης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Novartis Hellas, συμμετείχε στο9ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών και στο πάνελ με τίτλο “Future-Proofing Businesses, Humans, Tech, and Innovation at Scale” και αναφέρθηκε στην ανάγκη μετασχηματισμού των εταιρειών με στόχο την αντιμετώπιση των μελλοντικών προκλήσεων και την ενίσχυση της αποδοτικότητας των συστημάτων υγείας.

Επενδυτικό  clawback : Εκατόν πενήντα εκατομμύρια ευρώ για τα έτη 2024 -2025

Ευχάριστα νέα για την φαρμακοβιομηχανία καθώς δημοσιεύτηκε η πρόσκληση για  δικαιούχους επιχειρήσεις για το συμψηφισμό αυτόματης επιστροφής φαρμακευτικής δαπάνης στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας για τα έτη 2024 -2025 η οποία ανέρχεται σε 150.000.000 ευρώ . Πληροφορίες σχετικά με την δράση παρέχονται από το φορέα υλοποίησης, την γενική Γραμματεία Έρευνας και Καινοτομίας, gsri.gov.gr Η […]

Ολ. Παπαδημητρίου (ΣΦΕΕ): Η συμπίεση του data protection θα οδηγήσει σε μείωση της ανταγωνιστικότητας της Ευρώπης

Ο κλάδος της φαρμακευτικής καινοτομίας στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια στενάζει από την υποχρηματοδότηση αλλά οι κυβερνήσεις δεν έκαναν τίποτα ή σχεδόν τίποτα για να διασφαλίσουν τον εξορθολογισμό της ζήτησης, ανέφερε ο Ολύμπιος Παπαδημητρίου.

Bristol Myers Squibb :Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επεκτείνει την έγκριση του luspatercept

Τέταρτη εγκεκριμένη ένδειξη στην Ευρώπη για το luspatercept, μία πρώτη στην κατηγορία της, θεραπευτική επιλογή για ασθενείς με σχετιζόμενη με νόσο αναιμία και η πρώτη θεραπεία που καταδεικνύει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα έναντι της εποετίνης άλφα σε μυελοδυσπλαστικά σύνδρομα χαμηλότερου κινδύνου