Πολιτική Φαρμάκoυ

Ψηφιακή διαφήμιση φάρμακο: άνοδος εν μέσω πανδημίας

Ψηφιακή διαφήμιση φάρμακο: άνοδος εν μέσω πανδημίας

Η φαρμακοβιομηχανία αναμένεται φέτος να δαπανήσει περισσότερα από 9,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε ψηφιακά μέσα, σύμφωνα με τον ερευνητή eMarketer.

Ψηφιακή διαφήμιση φάρμακο: Καθώς η διαφήμιση κινείται όλο και περισσότερο στο διαδίκτυο, το ίδιο ισχύει και για τη φαρμακευτική και την υγειονομική περίθαλψη. Φέτος, η βιομηχανία αναμένεται να δαπανήσει περισσότερα από 9,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε ψηφιακά μέσα, σύμφωνα με τον ερευνητή eMarketer.

Η αύξηση της βιομηχανίας άνω του 14% την τοποθετεί στη δεύτερη θέση από τους ρυθμούς ανάπτυξης, ακριβώς πίσω από τα υπολογιστικά προϊόντα και τα καταναλωτικά ηλεκτρονικά στο 18%.  Ενώ η φαρμακευτική και η υγειονομική περίθαλψη κινούνταν πιο αργά στο ψηφιακό μάρκετινγκ σε σύγκριση με τις άλλες βιομηχανίες του eMarketer, η πανδημία έχει επιταχύνει τους καταναλωτές και την επαγγελματική ψηφιακή διαφήμιση στον φαρμακευτικό τομέα, δήλωσε ο ειδικός ερευνητής.

Η αύξηση της φετινής ώθησης είναι η δαπάνη ψηφιακού μάρκετινγκ για πανδημικά μηνύματα σχετικά με τις δοκιμές και την ασφάλεια, καθώς και σχετικά θέματα που περιλαμβάνουν τηλεϊατρική, ιατρικά εφόδια και άνοιγμα των ιατρικών γραφείων, δήλωσε ο eMarketer. Πάνω από το ήμισυ των ψηφιακών δαπανών φαρμακευτικής και υγειονομικής περίθαλψης (56%) το 2020 θα κατευθυνθούν προς τη διαφήμιση αναζήτησης, ενώ οι υπόλοιπες θα προβάλλουν διαφημίσεις τύπου ή banner.

Ακόμη και με αυξημένες δαπάνες, η ίδια η φαρμακευτική εταιρεία βρίσκεται ακόμα στη μέση της συσκευασίας μεταξύ άλλων κλάδων. Αντιπροσωπεύει περίπου το 7% του συνόλου των ψηφιακών διαφημίσεων στις ΗΠΑ, πολύ χαμηλότερο από τους κορυφαίους καταναλωτές, όπως το λιανικό εμπόριο στο 21% και τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες στο 15%, αλλά περισσότερο από τις βιομηχανίες που πλήττονται σοβαρά από την πανδημία, όπως η ψυχαγωγία στο 5,2% και τα ταξίδια στο 2,4 %.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Οι ψηφιακές διαφημίσεις ‘συνταγή’ επιτυχίας των φαρμακοβιομηχανιών

Πώς η πανδημία άλλαξε το φαρμακευτικό μάρκετινγκ

Πώς διαμορφώνεται το φαρμακευτικό μάρκετινγκ την εποχή του COVID-19

70% επιτυχία για το νέο εμβόλιο της Οξφόρδης

Πανδημία κορωνοϊός: Εξαιρετικά αποτελεσματικό το εμβόλιο της Οξφόρδης. Το εμβόλιο του κορωνοϊού που αναπτύχθηκε από το Πανεπιστήμιο είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό στο να σταματήσει τους ανθρώπους να αναπτύσσουν συμπτώματα Covid-19, σύμφωνα με νέα μελέτη.

Μπουρλά: Το εμβόλιο θα διανεμηθεί αμέσως μετά την έγκριση του

Μπουρλά pfizer: Το εμβόλιο θα διανεμηθεί αμέσως μετά την έγκριση του. Ο Albert Bourla δήλωσε στο Sky News ότι η ανακάλυψη της αποτελεσματικότητας του εμβολίου  ήταν η “πιο λαμπρή μέρα” της ζωής του. Ο γενικός διευθυντής στη συνέντευξη που έδωσε στο δίκτυο Sky News είπε ότι η εταιρεία του θα υποβάλει αίτηση για άδεια από […]

Στιγμή ορόσημο στην ανάπτυξη του υποψήφιου εμβολίου της Moderna

Αυτή η ιδιαίτερα θετική εξέλιξη από την ενδιάμεση ανάλυση της Φάσης 3 της δοκιμής μας προσφέρει την πρώτη κλινική επικύρωση ότι το εμβόλιό μας μπορεί να αποτρέψει την μόλυνση από COVID-19 και να προλάβει την βαριάς μορφής νόσηση,» δήλωσε ο Stéphane Bancel, Διευθύνων Σύμβουλος της Moderna.