Επιχειρηματικά

Πώς η πανδημία άλλαξε το φαρμακευτικό μάρκετινγκ

Πώς η πανδημία άλλαξε το φαρμακευτικό μάρκετινγκ
 
της Γεωργίας Αθ. Σκιτζή
 
Το μάρκετινγκ των φαρμακευτικών προϊόντων, όπως η βιομηχανία διαφημίσεων στο σύνολό της αλλάζει στρατηγική εν μέσω της πανδημίας του κοροναϊού.  Οι ανησυχίες και οι συζητήσεις στροβιλίζονται γύρω από το αν οι διαφημίσεις φαρμάκων πρέπει να αλλάξουν τα μηνύματα για να είναι πιο σοβαρά ή εάν θα πρέπει να καθυστερήσουν τις εκστρατείες προώθησης φαρμάκων απευθείας  προς τους καταναλωτές.
 
Μέχρι στιγμής, η διαφήμιση φαρμάκων και υγειονομικής περίθαλψης δεν έχει μειωθεί δραματικά, αλλά δεν γνωρίζει κανείς τι θα γίνει στο μέλλον. 
“Αρχικά, είδαμε μια μικρή συρρίκνωση, αλλά αυτό «μεταφράστηκε» σαν πανικός από αυτό που όλοι αντιμετώπιζαν”, δήλωσε η Jennifer O’Dwyer, πρόεδρος του Evoke στη Βόρεια Αμερική. “Είναι ακόμη πολύ νωρίς.  Εάν πρόκειται να υπάρξει πτώση των δαπανών, ενδέχεται να εμφανιστεί στο τρίτο τρίμηνο. Αυτή τη στιγμή, βλέπουμε ότι η τηλεθέαση έχει αυξηθεί σημαντικά και οι πελάτες- καταναλωτές  παρακολουθούν τα μηνύματά μας γιατί είναι διαρκώς στο σπίτι».
 
Οι αποφάσεις των φαρμακευτικών  να αλλάξουν σχέδια μάρκετινγκ εξαρτώνται από τη συμμετοχή τους στην κρίση. Οι εταιρίες  που συμμετέχουν άμεσα στη δοκιμή, τη θεραπεία ή την ανακάλυψη εμβολίων COVID-19, για παράδειγμα, πρέπει να επικοινωνήσουν τις προσπάθειές τους και να γνωστοποιήσουν τι ακριβώς κάνουν. 
 
Οι φαρμακευτικές εταιρείες στην επόμενη κατηγορία είναι εκείνες με θεραπείες για καταστάσεις που θα μπορούσαν να επηρεαστούν περισσότερο από το COVID-19, όπως εκείνες για άτομα με διαβήτη ή καρδιακή νόσο που θεωρείται ότι διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο από τη νόσο ή ασθενείς με λύκο και καρκίνο οι οποίοι ενδέχεται να έχει διαταραχθεί η θεραπεία τους. Οι εταιρείες αυτές θα πρέπει επίσης να επικοινωνούν ειδικά θέματα για κάθε κατάσταση. Η δεύτερη ομάδα θα πρέπει να κοιτάξει να συνεργαστεί με ομάδες υπεράσπισης για καλύτερη στόχευση και τελειοποίηση του κατάλληλου προσαρμοσμένου μηνύματος.
 
Ενώ αυτές οι φαρμακευτικές εταιρίες δεν πρέπει να εγκαταλείψουν το μάρκετινγκ – οι ασθενείς εξακολουθούν να χρειάζονται θεραπείες και οι επαγγελματίες υγείας χρειάζονται πληροφορίες και εκπαίδευση για αυτές τις θεραπείες – πρέπει να εξετάσουν προσεκτικά τις επικοινωνίες. “Υπάρχει ακόμη μια όρεξη για επικοινωνίες γύρω από τις συνθήκες υγείας και τις θεραπείες, αλλά πρέπει να είναι προσεκτική”, υποστηρίζουν οι ειδικοί. 
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Συνέδριο Κολλεγίου René Descartes: Το Διαρκώς Μεταβαλλόμενο Πεδίο της Διοίκησης Υγειονομικής Περίθαλψης

Μνημόνιο Συνεργασίας DELTA FOODS & Πανελλήνιου Συλλόγου Διαιτολόγων-Διατροφολόγων

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Όλος ο κόσμος της Υγείας στο 9o Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών

Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών επιστρέφει στην πόλη των Δελφών από την Τετάρτη έως το Σάββατο, 10-13 Απριλίου 2024, με μία μεγάλη ενότητα αφιερωμένη στο μεγάλο θέμα της υγείας και στις μελλοντικές προοπτικές του κλάδου της φαρμακοβιομηχανίας.

AstraZeneca-Delphi Economic Forum : Συμμετέχει στον Δημόσιο Διάλογο προβάλλοντας τα οφέλη της επένδυσης στην Φαρμακευτική Καινοτομία

AstraZeneca : Συμμετέχει ενεργά στον Δημόσιο Διάλογο για ένα αποτελεσματικότερο και βιώσιμο Σύστημα Υγείας, προβάλλοντας τα οφέλη της επένδυσης στην Φαρμακευτική Καινοτομία στο πλαίσιο του Delphi Economic Forum IX.

Tο πρόγραμμα ανάπτυξης της Bayer 

Τα προγράμματα κλινικών μελετών τελικού σταδίου, μαζί με το πλούσιο pipeline αρχικού σταδίου, ενισχύουν την παρουσία της εταιρείας σε βασικούς θεραπευτικούς τομείς.  Επένδυση άνω των 3,5 δισεκατομμυρίων ευρώ για τη δημιουργία τεχνολογικών πλατφορμών για την ανακάλυψη και ανάπτυξη κυτταρικών και γονιδιακών θεραπειών.Το νέο μοντέλο λειτουργίας Dynamic Shared Ownership (DSO), σημαντικός μοχλός για την αύξηση της αποδοτικότητας και της παραγωγικότητας.

«Μαζί στη ζωή»… και το 2024: Συνεχίζεται η εκστρατεία ενημέρωσης για το Πολλαπλό Μυέλωμα από τη Sanofi Ελλάδας

Εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για το Πολλαπλό Μυέλωμα με τίτλο «Μαζί στη ζωή» από την καινοτόμο βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας.