Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Πώς η πανδημία άλλαξε το φαρμακευτικό μάρκετινγκ

Πώς η πανδημία άλλαξε το φαρμακευτικό μάρκετινγκ
 
της Γεωργίας Αθ. Σκιτζή
 
Το μάρκετινγκ των φαρμακευτικών προϊόντων, όπως η βιομηχανία διαφημίσεων στο σύνολό της αλλάζει στρατηγική εν μέσω της πανδημίας του κοροναϊού.  Οι ανησυχίες και οι συζητήσεις στροβιλίζονται γύρω από το αν οι διαφημίσεις φαρμάκων πρέπει να αλλάξουν τα μηνύματα για να είναι πιο σοβαρά ή εάν θα πρέπει να καθυστερήσουν τις εκστρατείες προώθησης φαρμάκων απευθείας  προς τους καταναλωτές.
 
Μέχρι στιγμής, η διαφήμιση φαρμάκων και υγειονομικής περίθαλψης δεν έχει μειωθεί δραματικά, αλλά δεν γνωρίζει κανείς τι θα γίνει στο μέλλον. 
“Αρχικά, είδαμε μια μικρή συρρίκνωση, αλλά αυτό «μεταφράστηκε» σαν πανικός από αυτό που όλοι αντιμετώπιζαν”, δήλωσε η Jennifer O’Dwyer, πρόεδρος του Evoke στη Βόρεια Αμερική. “Είναι ακόμη πολύ νωρίς.  Εάν πρόκειται να υπάρξει πτώση των δαπανών, ενδέχεται να εμφανιστεί στο τρίτο τρίμηνο. Αυτή τη στιγμή, βλέπουμε ότι η τηλεθέαση έχει αυξηθεί σημαντικά και οι πελάτες- καταναλωτές  παρακολουθούν τα μηνύματά μας γιατί είναι διαρκώς στο σπίτι».
 
Οι αποφάσεις των φαρμακευτικών  να αλλάξουν σχέδια μάρκετινγκ εξαρτώνται από τη συμμετοχή τους στην κρίση. Οι εταιρίες  που συμμετέχουν άμεσα στη δοκιμή, τη θεραπεία ή την ανακάλυψη εμβολίων COVID-19, για παράδειγμα, πρέπει να επικοινωνήσουν τις προσπάθειές τους και να γνωστοποιήσουν τι ακριβώς κάνουν. 
 
Οι φαρμακευτικές εταιρείες στην επόμενη κατηγορία είναι εκείνες με θεραπείες για καταστάσεις που θα μπορούσαν να επηρεαστούν περισσότερο από το COVID-19, όπως εκείνες για άτομα με διαβήτη ή καρδιακή νόσο που θεωρείται ότι διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο από τη νόσο ή ασθενείς με λύκο και καρκίνο οι οποίοι ενδέχεται να έχει διαταραχθεί η θεραπεία τους. Οι εταιρείες αυτές θα πρέπει επίσης να επικοινωνούν ειδικά θέματα για κάθε κατάσταση. Η δεύτερη ομάδα θα πρέπει να κοιτάξει να συνεργαστεί με ομάδες υπεράσπισης για καλύτερη στόχευση και τελειοποίηση του κατάλληλου προσαρμοσμένου μηνύματος.
 
Ενώ αυτές οι φαρμακευτικές εταιρίες δεν πρέπει να εγκαταλείψουν το μάρκετινγκ – οι ασθενείς εξακολουθούν να χρειάζονται θεραπείες και οι επαγγελματίες υγείας χρειάζονται πληροφορίες και εκπαίδευση για αυτές τις θεραπείες – πρέπει να εξετάσουν προσεκτικά τις επικοινωνίες. “Υπάρχει ακόμη μια όρεξη για επικοινωνίες γύρω από τις συνθήκες υγείας και τις θεραπείες, αλλά πρέπει να είναι προσεκτική”, υποστηρίζουν οι ειδικοί. 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η Daiichi Sankyo γιορτάζει έναν χρόνο παρουσίας στην Ελλάδα

Η MSD Ελλάδος κατέκτησε 3 διακρίσεις

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

O Δημήτρης Παπαγεωργίου ανέλαβε την Γενική Διεύθυνση της Takeda για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα

 O Δημήτρης Παπαγεωργίου αναλαμβάνει από τη Δευτέρα 2 Ιουνίου 2025 τη Γενική Διεύθυνση της βιοφαρμακευτικής εταιρείας Takeda για την Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, διαδεχόμενος την Cornelia Zanetti.

Boehringer Ingelheim Ελλάς.Δράσεις ουσίας για ένα πιο πράσινο μέλλον

 Με πυξίδα τη βιώσιμη ανάπτυξη και βασικό πυλώνα δράσης το MORE GREEN, η Boehringer Ingelheim Ελλάς επιβεβαιώνει έμπρακτα τη δέσμευσή της στην προστασία του περιβάλλοντος και στη μετάβαση σε ένα μοντέλο χαμηλών εκπομπών άνθρακα.

ΣΦΕΕ: Συνεργασία και Καινοτομία για Ανάπτυξη Κλινικών Μελετών

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Κλινικών Μελετών (20 Μαΐου), ο Σύνδεσμος Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος (ΣΦΕΕ) τονίζει τον σπουδαίο ρόλο της Κλινικής Έρευνας για την προαγωγή της Δημόσιας Υγείας.

Νέος Γενικός Διευθυντής στην Πανελλήνια Ένωση Φαρμακοβιομηχανίας ο Δρ. Αθανάσιος Κοτσιαρός

Η Πανελλήνια Ένωση Φαρμακοβιομηχανίας (ΠΕΦ) καλωσορίζει τον  Δρ. Αθανάσιο Κοτσιαρό στη θέση του Γενικού Διευθυντή. Ο κ. Κοτσιαρός διαθέτει μακρά και επιτυχημένη διαδρομή στον χώρο του φαρμακευτικού κλάδου, της στρατηγικής ανάπτυξης και της διαμόρφωσης πολιτικής, με εξειδίκευση τόσο στην ελληνική όσο και στην ευρωπαϊκή φαρμακευτική αγορά.

Close Icon