Συνταγές

Συνταγή για νηστίσιμα σπαγγέτι

Συνταγή για νηστίσιμα σπαγγέτι

Σπαγγέτι με τόνο και κόκκινη σάλτσα

Λαχταριστή μακαρονάδα

Υλικά για 4 άτομα

  • • 1 πακέτο μακαρόνια
  • • 1 κουταλάκι ζάχαρη
  • • 2 κουταλάκια αλάτι
  • • 1 κουταλάκι πιπέρι
  • • 1/2 φλιτζάνι ελαιόλαδο
  • • 1 κρεμμύδι
  • • 1 κονσέρβα τόνο
  • • 1 συσκευασία ντομάτες ψιλοκομμένες
  • • 1 κουταλιά ντοματοπελτέ
  • • λίγο ψιλοκομμένο δυόσμο
  • • λίγο ψιλοκομμένο βασιλικό
  • • λίγο κόκκινο κρασί

Εκτέλεση

  1. Ψιλοκόβετε το κρεμμύδι και το σοτάρετε με το ελαιόλαδο σε ένα κατσαρολάκι σε χαμηλή φωτιά.
  2. Ανοίγετε την κονσέρβα με τον τόνο και τις ψιλοκομμένες ντομάτες και τα ρίχνετε και αυτά στο λάδι.
  3. Αν θέλετε, μπορείτε να λιώσετε το ψάρι με το πιρούνι.
  4. Προσθέτετε το κουταλάκι ντοματοπελτέ, το αλάτι, το πιπέρι, τον δυόσμο και τον βασιλικό.
  5. Ρίχνετε 1 φλυτζάνι νερό, και ανακατεύετε καλά μέχρι να αρχίσει να βράζει. Σε αυτό το σημείο, ρίχνετε την κουταλιά της ζάχαρης και σκεπάζετε.
  6. Αφήνετε να βράσει για περίπου 20 λεπτά σε μέτρια φωτιά.
  7. Μόλις η σάλτσα δέσει, την κατεβάζετε από τη φωτιά ενώ σβήνετε αν θέλετε με λίγο κόκκινο κρασί.
  8. Παράλληλα με την ετοιμασία της σάλτσας, βράζετε τα μακαρόνια σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας και μόλις είναι έτοιμα, τα σουρώνετε και σοτάρετε με λίγο βούτυρο.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Γαρίδες σαγανάκι -Νόστιμο και εύκολο πιάτο

Εύκολη και νόστιμη ανοιχτή σπανακόπιτα

Ζυμαρικά με άσπρη σάλτσα και μπλε τυρί

Ρίξτε τη σάλτα τυριών στην κατσαρόλα με τα ζυμαρικά, προσθέστε το μπλε τυρί και τα καρύδια, ανακατέψτε (αν χρειαστεί προσθέστε και το νερό που κρατήσατε) και σερβίρετε με το ψιλοκομμένο σχοινόπρασο (προαιρετικά).

Μακαρόνια: Λάθη που κάνεις συχνά από την αρχή μέχρι το τέλος

Δεν αλατίζουμε συνήθως το νερό όσο πρέπει, αν και το βραστό νερό είναι το μόνο σημείο της διαδικασίας όπου καρυκεύονται ομοιόμορφα τα μακαρόνια. Το νερό πρέπει να είναι πολύ αλμυρό, θυμίζοντας το θαλασσινό νερό που γεύεσαι μετά τη βουτιά. Τα μακαρόνια δεν θα το απορροφήσουν όλο, άνοστα μια φορά δεν θα ξαναβγούν ποτέ...

Χούμους σε τρεις εκδοχές

Τα ρεβίθια είναι μια σπουδαία πηγή φυτικών πρωτεϊνών, σύνθετων υδατανθράκων και φυτικών ινών. Αλλά και το ταχίνι περιέχει υγιεινά λιπαρά και πρωτεΐνη.

Σαλάτα Καίσαρα. Προέλευση και αυθεντική συνταγή

Σαλάτα Καίσαρα: Μάθε την προέλευση της και την συνταγή της. Η πόλη Τιχουάνα, στην Μπάχα Καλιφόρνια του Μεξικού, δεν είναι μόνο γνωστή για το ότι έχει τα πιο διάσημα σύνορα στον κόσμο, αλλά επίσης ξεχωρίζει για την πρωτοποριακή γαστρονομία της, χάρη στη μαγειρική άνθηση τα τελευταία χρόνια πιο σημαντικό στο βόρειο τμήμα της χώρας. Ένα […]