Διατροφή

Παραμονή 2022: Βασιλόπιτα με ελαιόλαδο, άρωμα εσπεριδοειδών και λευκό γλάσο

Παραμονή 2022: Βασιλόπιτα με ελαιόλαδο, άρωμα εσπεριδοειδών και λευκό γλάσο

Ανακατεύετε την άχνη ζάχαρη με το γάλα και προσθέτετε αυτό το παχύ μίγμα στο βούτυρο. Το ανακατεύετε καλά και ρίχνετε λίγες σταγόνες λεμονιού. Μεταφέρετε τη βασιλόπιτα σε πιατέλα και την περιχύνετε με το γλάσο. Πασπαλίζετε με αμύγδαλα φιλέ και το αφήνετε να στεγνώσει.

ADMAN

Παραμονή 2022: Βασιλόπιτα με ελαιόλαδο, άρωμα εσπεριδοειδών και λευκό γλάσο

Υλικά

– 1 φλιτζάνι έξτρα παρθένο ελαιόλαδο

– ½ φλιτζάνι χυμό πορτοκαλιού

– ½ φλιτζάνι χυμό μανταρινιού

– ξύσμα πορτοκαλιού, μανταρινιού, λεμονιού

– 1½ φλιτζάνι ζάχαρη

– 6 αβγά

– 2 φλιτζάνια φαρίνα

– 1 φλιτζάνι αμύγδαλα ασπρισμένα, σε σκόνη

– 1 κουτ. γλυκού μπέικιν πάουντερ

– αμύγδαλα φιλέ για το γαρνίρισμα

Για το γλάσο

– 3 κουτ. σούπας βούτυρο φρέσκο

– 1½ φλιτζάνι ζάχαρη άχνη

– 4 κουτ. σούπας γάλα

– μερικές σταγόνες χυμό λεμονιού

Μέθοδος παρασκευής

  1. Ανακατεύετε τη φαρίνα με την πούδρα των αμύγδαλων και το μπέικιν πάουντερ. Προθερμαίνετε το φούρνο στους 180ºC.
  2. Χτυπάτε στο μίξερ το λάδι για 5 λεπτά και προσθέτετε τη ζάχαρη. Συνεχίζετε το χτύπημα για μερικά λεπτά ακόμα, μέχρι να φουσκώσει και να ασπρίσει το μίγμα.
  3. Ρίχνετε τα αβγά ένα ένα και συνεχίζετε το χτύπημα για 3-4 λεπτά. Προσθέτετε το πικραμύγδαλο και τα ξύσματα των εσπεριδοειδών και τέλος τους χυμούς εναλλάξ με το μίγμα του αλευριού. Όταν το μίγμα γίνει λείο και ομοιογενές σταματάτε το μίξερ και το ρίχνετε σε βουτυρωμένη φόρμα με διάμετρο 23-24εκ. Ψήνετε την πίτα στους 175ºC για 40-50 λεπτά. Την αφήνετε να κρυώσει για 10 λεπτά και την αναποδογυρίζετε σε σχάρα, μέχρι να κρυώσει εντελώς. Είναι η ώρα που θα της βάλετε και το νόμισμα.
  4. Όσο κρυώνει η βασιλόπιτα, ετοιμάζετε το γλάσο: λιώνετε το βούτυρο σε μικρό και βαρύ τηγάνι. Όταν φαίνεται ότι βράζει -δηλαδή κάνει φουσκάλες- χαμηλώνετε τη φωτιά και το παρατηρείτε προσεκτικά. Όταν αρχίσει να αλλάζει χρώμα και να γίνεται πιο σκούρο, σβήνετε τη φωτιά και το αφήνετε να κρυώσει.
  5. Ανακατεύετε την άχνη ζάχαρη με το γάλα και προσθέτετε αυτό το παχύ μίγμα στο βούτυρο. Το ανακατεύετε καλά και ρίχνετε λίγες σταγόνες λεμονιού. Μεταφέρετε τη βασιλόπιτα σε πιατέλα και την περιχύνετε με το γλάσο. Πασπαλίζετε με αμύγδαλα φιλέ και το αφήνετε να στεγνώσει.
  • Συνταγή από Ιωάννα Σταμούλου
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Συνταγή για γιορτινή Βασιλόπιτα κέικ

Ευωδιαστή Βασιλόπιτα Κέικ

5 μυστικά για το τραπέζι της Πρωτοχρονιάς

Οδηγός θερμίδων για τα γλυκά των Χριστουγέννων

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οι τροφές που αυξάνουν τα επίπεδα κερατίνης

Διατροφή: Θέλετε υγιή, δυνατά, μεταξένια και λαμπερά μαλλιά; Στη συνέχεια, πρέπει να προσπαθήσετε να συμπεριλάβετε τις καλύτερες τροφές πλούσιες σε κερατίνη στη διατροφή σας για να ενισχύσετε φυσικά τα επίπεδα κερατίνης στο σώμα.

5 τροφές που υποστηρίζουν την υγεία του θυρεοειδούς.

Θυρεοειδής διατροφή: Η κατανάλωση των τροφών δεν θα βελτιώσει μαγικά την υγεία του θυρεοειδούς σας από τη μια μέρα στην άλλη. Όμως το θρεπτικό τους προφίλ βοηθά τον θυρεοειδή σας να λειτουργεί σωστά.

Εντάξτε τα superfoods στην καθημερινή σας διατροφή

Superfoods: Οι υπερτροφές όχι μόνο αυξάνουν το συνολικό θρεπτικό περιεχόμενο των γευμάτων μας, αλλά έχουν επίσης αποδειχθεί ότι παρέχουν μακροπρόθεσμα οφέλη στον οργανισμό.

Εντάξτε το κρεμμύδι στην διατροφή σας και δείτε διαφορά στο σώμα σας

Διατροφή: Οι αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που περιέχουν τα κρεμμύδια κάνουν την κατανάλωση κρεμμυδιών εξαιρετική για την υγεία της καρδιάς σας. Και όχι μόνο αυτό, αλλά είναι και εξαιρετικά θρεπτικά και νόστιμα!

Η παράλειψη γευμάτων προκαλεί αρνητικά αποτελέσματα στην υγεία μας

Διατροφή: Η παράλειψη γευμάτων συνήθως σημαίνει την πρόσληψη μεγαλύτερου ενεργειακού φορτίου ταυτόχρονα, το οποίο μπορεί να επιδεινώσει το βάρος της ρύθμισης του μεταβολισμού της γλυκόζης και να οδηγήσει σε επακόλουθη μεταβολική επιδείνωση.