Αυτοφροντίδα

Θάλασσα Ψυχική Υγεία: Όταν τα πράγματα ζορίζουν, κάντε μια βόλτα στη θάλασσα [vid]

Θάλασσα Ψυχική Υγεία: Όταν τα πράγματα ζορίζουν, κάντε μια βόλτα στη θάλασσα [vid]

Θάλασσα Ψυχική Υγεία: Η θάλασσα από τα αρχαία χρόνια είναι το ιδανικό μέρος για επίσκεψη, όταν τα πράγματα στη ζωή ζορίζουν και μας ταλαιπωρούν.

Σύμφωνα με μια μελέτη που διενεργήθηκε και δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Health & Place τα άτομα που ζουν κοντά στο νερό και ειδικότερα το θαλασσινό έχουν λιγότερες πιθανότητες να βιώσουν προκλήσεις ψυχικής υγείας, συμπεριλαμβανομένου του άγχους και της κατάθλιψης. Συγκεκριμένα, η έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε ένα μεγάλο δείγμα 26.000 Βρετανών πολιτών έδειξε ότι το 22% αυτών που ζουν λιγότερο από ένα μίλι μακριά από τη θάλασσα είναι λιγότερο πιθανό να αναφέρουν ζητήματα ψυχικής υγείας όπως το άγχος και η κατάθλιψη, σε σύγκριση με εκείνους που ζουν μακριά από το θαλασσινό τοπίο.

Η θαλασσοθεραπεία, η χρήση δηλαδή του θαλασσινού νερού ως τόπου θεραπείας αναφέρεται ότι συνίσταται τουλάχιστον από τον 19ο αιώνα. Οι βουτιές στο θαλασσινό νερό και τον ωκεανό έχουν συνταγογραφηθεί ως μέθοδοι θερεαπείας διαφορετικών δερματικών παθήσεων και τρόποι αναζωογόνησης του σώματος και της ψυχής. Το θαλασσινό νερό είναι εμπλουτισμένο με ανόργανα άλατα όπως το ασβέστιο, το μαγνήσιο και το κάλιο, τα οποία βοηθούν στη φυσική θεραπεία των προβλημάτων του δέρματος, από την ακμή έως και το έκζεμα. Την ίδια στιγμή, ο θαλασσινός αέρας, πλούσια πηγή αρνητικών ιόντων, μπορεί επίσης να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην ανακούφιση ενός πλήθους προκλήσεων υγείας, ψυχικών και σωματικών.

Στο παρελθόν, η θέα στον ωκεανό και η εγγύτητα με τη θάλασσα και το θαλασσινό νερό θεωρούνταν ως μια αποτελεσματική θεραπεία για διάφορες παθήσεις, από τη φυματίωση έως τη μελαγχολία. Πιο πρόσφατα, η άγρια ​​κολύμβηση – είτε πρόκειται για κολύμβηση στον ωκεανό είτε στο ποτάμι ή σε λίμνη – λέγεται ότι μπορεί να ενισχύσει την ψυχική υγεία. Ειδικότερα, τα στοιχεία δεικνύουν ότι το ανοιχτό νερό σε συνδυασμό με την άσκηση μπορεί να βελτιώσει σε μεγάλο βαθμό τη διάθεσή μας.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Μάσκα νυκτός : Για να αυξήσετε το προσδόκιμο του προσώπου σας

Διαβητικοί : Συμβουλές για ασφαλή διακοπές

Ποια άσκηση θα βελτιώσει την καρδιαγγειακή σας υγεία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Αναγνωρίστε τα σημάδια του έρπητα και φροντίστε τον εαυτό σας

Έρπης αυτοφροντίδα: Ο έρπης αποτελεί σίγουρα μια ενοχλητική κατάσταση, καθώς ο ιός υπάρχει στον οργανισμό μας εφ' όρου ζωής. Με την αναγνώριση των συμπτωμάτων και την έγκαιρη θεραπεία όμως όλα γίνονται πιο εύκολα.

Βότανα που μειώνουν το άγχος

Άγχος αντιμετώπιση: Επιστημονικές μελέτες δείχνουν ότι ορισμένα βότανα μπορεί να βοηθήσουν στην ανακούφιση των συμπτωμάτων του άγχους.

Πώς βοηθούν τον ύπνο μας οι ζεστές κάλτσες λίγο πριν ξαπλώσουμε;

Tips για καλό ύπνο: Το σώμα σας λειτουργεί φυσικά για να μειώσει τη θερμοκρασία του πυρήνα σας τη νύχτα για να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε. Ζεσταίνοντας τα πόδια σας, ανοίγετε τα αιμοφόρα αγγεία για να βοηθήσετε να δροσιστεί το υπόλοιπο σώμα.

Γιατί η αυτοφροντίδα είναι απαραίτητη κάθε μέρα

Αυτοφροντίδα: Ειδικότερα, μέσα στη σύγχυση και τη συνεχή ροή πληροφοριών λόγω του COVID-19, αλλά και τη ρευστότητα των πραγμάτων εξαιτίας της έκτακτης πανδημικής συνθήκης, ένα σχέδιο αυτοφροντίδας μπορεί να σας βοηθήσει να εστιάσετε καλύτερα, να πάρετε καλύτερες αποφάσεις και να παραμείνετε υγιείς.

Πώς να αντιμετωπίσετε την αϋπνία που σχετίζεται με το άγχος

Άγχος αϋπνία: Μια ανασκόπηση 47 δοκιμών, η οποία περιελάμβανε συνολικά 3.515 συμμετέχοντες, διαπίστωσε ότι ο διαλογισμός Mindfulness οδήγησε σε μικρές έως μέτριες βελτιώσεις στο άγχος, την κατάθλιψη και το στρες. Η εξάσκηση της ενσυνειδητότητας για 10-30 λεπτά πριν πάτε για ύπνο θα μπορούσε να είναι μια αποτελεσματική μέθοδος μείωσης του άγχους και βελτίωσης του ύπνου.

Αυτοφροντίδα υστερεκτομή: Χρήσιμα tips από την επέμβαση στην ανάρρωση

Αυτοφροντίδα υστερεκτομή: Η υστερεκτομή ορισμένες φορές είναι αναπόφευκτη. Δείτε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε, καθώς και την πορεία της ανάρρωσης από μια τέτοια χειρουργική επέμβαση.