Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Ψυχική Υγεία

Κατάθλιψη Συμπτώματα Αντιμετώπιση: Πρακτικές αυτοβοήθειας για να διαχειριστείτε τα συμπτώματα της κατάθλιψης [vid]

Κατάθλιψη Συμπτώματα Αντιμετώπιση: Πρακτικές αυτοβοήθειας για να διαχειριστείτε τα συμπτώματα της κατάθλιψης [vid]

Κατάθλιψη Συμπτώματα Αντιμετώπιση: Η κατάθλιψη είναι μια διαταραχή της ψυχικής υγείας που ταλαιπωρεί μεγάλο ποσοστό του γενικού πληθυσμού. Η παρούσα υγειονομική κρίση ενδέχεται να δυσχεράνει τα συμπτώματα της κατάθλιψης. Στο κείμενο που ακολουθεί θα βρείτε μερικές ιδέες αυτοβοήθειας προκειμένου να ανακουφίσετε τα συμπτώματα. Σε κάθε περίπτωση είναι σημαντικό πως αναγνωρίζετε πως η κατάθλιψη είναι θεραπεύσιμη, όταν παρέχετε στον εαυτό σας το κατάλληλο υποστηρικτικό περιβάλλον. Επικοινωνήστε με έναν ειδικό ψυχικής υγείας για να συζητήσετε για ό,τι σας ανησυχεί.

Εάν εσείς ή ένα αγαπημένο σας πρόσωπο βιώνει κατάθλιψη, είναι σημαντικό να αναγνωρίζετε ότι υπάρχει μια πληθώρα τεχνικών και τρόπων που μπορείτε να υιοθετήσετε προκειμένου να αντιμετωπίσετε και να διαχειριστείτε τα συμπτώματα της. Στο κείμενο που ακολουθεί θα βρείτε ορισμένες στρατηγικές που μπορείτε να δοκιμάσετε. “Όταν αναγνωρίζετε την κατάθλιψη ως κάτι πραγματικό και θεραπεύσιμο, μπορείτε να αρχίσετε να βελτιώνετε πολλές πτυχές της ζωής σας”, λέει η Δρ Caroline Bader, ψυχίατρος στο νοσοκομείο McLean που σχετίζεται με το Χάρβαρντ.

  • Κάντε μικρές αλλαγές στην καθημερινότητά σας

Η προσθήκη τακτικής δομής στην καθημερινή σας ζωή μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή, ακόμη και στη θεραπεία πολλών κοινών συμπτωμάτων της κατάθλιψης. “Δεν χρειάζεται να κάνετε σαρωτικές αλλαγές”, λέει η Δρ Bader. “Οι μικρές προσαρμογές μπορεί συχνά να έχουν σημαντικό αντίκτυπο”. Για παράδειγμα, κάντε την καθημερινή άσκηση προτεραιότητα (περπατήστε κάθε μέρα 10 λεπτά με τα πόδια), προσφέρετε εθελοντική εργασία σε μια τοπική κοινότητα. Ακόμη και κατά τη διάρκεια της πανδημίας, μπορείτε να συμμετάσχετε σε διαδικτυακές συναντήσεις ομάδων. Η συμμετοχή σας σε ένα πρόγραμμα κοινοτικό, παροχής ανθρωπιστικής βοήθειας ή σε μια περιβαλλοντική ομάδα θα σας βοηθήσει να καλλιεργήσετε μια “μεγαλύτερη αίσθηση του σκοπού”, λέει η Δρ Bader.

  • Δοκιμάστε τη συνειδητότητα ή τον διαλογισμό

Αυτές οι πρακτικές σας διδάσκουν να διαχειριστείτε το άγχος που μπορεί να επιδεινώσει τα ήδη υπάρχοντα συμπτώματα της κατάθλιψης ή ακόμα και να τα προκαλέσει. Στο διαδίκτυο μπορείτε να βρείτε πληθώρα πηγών και εφαρμογών που θα σας εντάξουν σε ένα περιβάλλον με τεχνικές αυτοβοήθειας, ώστε να μάθετε τα βασικά.

 

  • Εξερευνήστε τη διαδικτυακή ψυχοθεραπεία

Η πανδημία οδήγησε σε αύξηση της τηλεθεραπείας. “Η ψυχοθεραπεία μπορεί να είναι μια θετική εμπειρία για πολλούς και βοηθά στην αντιμετώπιση ψυχικών καταστάσεων που προκαλούν συμπτώματα”, εξηγεί η Δρ Bader. “Επιπλέον, αυτή η προσέγγιση μπορεί να είναι μια επιλογή για τους άνδρες που είναι συχνά πιο “απρόθυμοι” να κάνουν θεραπεία δια ζώσης”. Ζητήστε από το γιατρό σας να σάς συστήσει έναν εμπειρογνώμονα ψυχικής υγείας και σκεφτείτε το ενδεχόμενο των διαδικτυακών συνεδριών.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Η θάλασσα έχει τον τρόπο να μας ηρεμεί

Διατροφή : 2 τρόφιμα για άκρως ισορροποιμένη διατροφή

Αυτοφροντίδα γιόγκα : Οι στάσεις που βοηθούν στην ημικρανία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

BabyX: Ψηφιακό βρέφος πρωταγωνιστεί στην 1η παγκόσμια έρευνα ψυχολογίας

BabyX: Σε μια παγκόσμια πρωτοτυπία, ερευνητές αναπτυξιακής ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο του Όκλαντ θα χρησιμοποιήσουν το ψηφιακό παιδί για να ερευνήσουν τις αλληλεπιδράσεις των ενηλίκων με τα μωρά. 

Τρόφιμα που σας βοηθούν να αποδώσετε τα μέγιστα

Ενισχύστε τη συγκέντρωσή σας: Ενσωματώνοντας ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, σύνθετους υδατάνθρακες και παραμένοντας ενυδατωμένοι, μπορείτε να δώσετε στον εγκέφαλό σας την ενέργεια και τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται για να αποδώσει τα μέγιστα.

Ποια είναι το προειδοποιητικά σημάδια της σχιζοφρένειας;

Σχιζοφρένεια αναγνώριση: Η σχιζοφρένεια είναι μια πολύπλοκη ψυχική διαταραχή που χαρακτηρίζεται από διαταραχές στις διαδικασίες σκέψης, τις αντιλήψεις, τη συναισθηματική ανταπόκριση και τις κοινωνικές αλληλεπιδράσεις.

Πώς σχετίζεται η μνήμη άγχους με την καρδιακή ανεπάρκεια;

Καρδιά στρες: Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι η καρδιακή ανεπάρκεια αφήνει μια «μνήμη άγχους» με τη μορφή αλλαγών στην τροποποίηση του DNA των αιμοποιητικών βλαστοκυττάρων, τα οποία εμπλέκονται στην παραγωγή αίματος και ανοσοκυττάρων που ονομάζονται μακροφάγα.

Πώς η οικογενειακή οικονομική ανασφάλεια μπορεί να βλάψει την ψυχική υγεία των παιδιών

Παιδιά: Οι οικονομικές δυσκολίες που προκλήθηκαν από την πανδημία είχαν ένα δευτερογενές αποτέλεσμα που τελικά συνδέθηκε αρνητικά με την ψυχική υγεία των παιδιών τους.

Tο κάπνισμα αυξάνει τον κίνδυνο για προβλήματα συμπεριφοράς 

Κάπνισμα παιδιά: Οι χημικές ουσίες που βρίσκονται στα τσιγάρα μπορούν να επηρεάσουν τη φυσιολογική ανάπτυξη και λειτουργία του εγκεφάλου, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα με τον έλεγχο των παρορμήσεων, την προσοχή και τη λήψη αποφάσεων.

Close Icon