Αυτοφροντίδα

Κουτί ελπίδας: Ένας μηχανισμός άμυνας που βοηθά στη διαχείριση του άγχους

Κουτί ελπίδας: Ένας μηχανισμός άμυνας που βοηθά στη διαχείριση του άγχους

Κουτί ελπίδας: Ένας απλός μηχανισμός άμυνας είναι το κουτί ελπίδας, ένα μέρος όπου μπορείτε να συγκεντρώσετε πράγματα που σας κάνουν χαρούμενους.

Ένα κουτί ελπίδας είναι ένα μέρος όπου μπορείτε να τοποθετήσετε ειδικά αντικείμενα μνήμης ή μικρά μπιχλιμπίδια. Πρόκειται για ένα κουτί όπου έχετε την ευκαιρία να τοποθετήσετε φωτογραφίες μιας σημαντικής ημέρας, εισιτήρια συναυλιών ή τρένων, δώρα ή σημειώσεις που φίλοι ή οικογένεια έχουν δώσει. Μπορείτε ακόμα να τοποθετήσετε αποδείξεις για πράγματα που θα θέλατε να θυμάστε ότι απολαμβάνετε. Μπορείτε να γράψετε γράμματα από τους φίλους σας με λόγια ενθάρρυνσης ή κάρτες γενεθλίων από αγαπημένα σας πρόσωπα. Μερικοί άνθρωποι μπορεί να θέλουν να περιλαμβάνουν μυρωδιές που τους κάνουν ευτυχισμένους, όπως ένα tester αρωμάτων ή κάποια αποξηραμένη λεβάντα.

Περισσότερες λεπτομέρειες για το κουτί ελπίδας

Είτε πρόκειται για ένα παιχνίδι άγχους που σας ηρεμεί είτε για μια σοκολάτα έκτακτης ανάγκης, οτιδήποτε σας βοηθά να νιώσετε καλύτερα σε μια στιγμή ανάγκης μπορεί να μπει μέσα σε αυτό το κουτί. Μπορείτε να βρείτε οδηγίες σχετικά με τον τρόπο δημιουργίας ενός κουτιού ελπίδας στο διαδίκτυο από οργανισμούς όπως το Papyrus UK και το Box of Hope. Υπάρχουν επίσης διαθέσιμες εφαρμογές εικονικής ελπίδας. Σκεφτείτε τι είναι εκείνο που σας κάνει ευτυχισμένους. Τι είναι εκείνο που σας ενθουσιάζει, σας κινητοποιεί να συνεχίσετε ή σας ωθεί να ξεπεράσετε τις προκλήσεις που ανακύπτουν στην καθημερινότητα.

Πρόκειται για ένα εξαιρετικό εργαλείο, το οποίο φυσικά μπορεί να πάρει οποιαδήποτε μορφή εσείς θέλετε. Για παράδειγμα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα απλό κουτί ή να το διακοσμήσετε με τα χρώματα και τα μοτίβα της αρεσκείας σας. Επίσης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια γυάλα ή έναν φάκελο, ένα ντοσιέ ή ένα συρτάρι του γραφείου σας. Το σημαντικό είναι να ανατρέχετε σε αυτό το κουτί ελπίδας όποτε το έχετε ανάγκη. Σας βοηθά να καταφέρετε και να σκεφτείτε τι σας αρέσει περισσότερο και τι δεν σας αρέσει. Αυτό με τη σειρά του κάνει την πιο θετική ενέργεια και δόνηση να μεταφερθούν στο σώμα σας.

Βοηθάει πραγματικά και είναι μια καλή απόσπαση της προσοχής από την κατάθλιψη ή τα τραγικά πράγματα. Δεν υπάρχουν εκτενείς ακαδημαϊκές έρευνες στον τομέα της αυτοφροντίδας για νέους που ζουν με προβλήματα ψυχικής υγείας. Προσπαθούμε ωστόσο να μάθουμε περισσότερα για το τι λειτουργεί για διαφορετικούς ανθρώπους. Ως αποτέλεσμα, θα μπορούμε να συμβουλεύουμε καλύτερα τους άλλους νέους τι να δοκιμάσουν. Εάν δοκιμάσατε αυτήν τη δραστηριότητα όταν δυσκολευόσασταν σε σχέση με την ψυχική σας υγεία, μοιραστείτε την εμπειρία σας με άλλους. Αυτό είναι το μυστικό, έτσι ώστε να μπορέσουν ολοένα περισσότεροι να επωφεληθούν από έναν απλό, αλλά και τόσο αποτελεσματικό μηχανισμό άμυνας και διαχείρισης άγχους.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τεχνικές αυτοφροντίδας για την ανακούφιση από το στρες

Η αυτοφροντίδα ως βασικό κλειδί στη διαχείριση του άγχους

Ευθυγραμμίστε την αυτοφροντίδα σας με τις φάσεις του φεγγαριού

Φροντίστε τον εαυτό σας...μαγειρεύοντάς σας υγιεινά

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η γιόγκα ως τεχνική διαχείρισης του μυοσκελετικού πόνου

Αθλητισμός: Δεν είναι ακόμη πλήρως κατανοητό πώς η γιόγκα βοηθά τους ανθρώπους με πόνο. Τα στοιχεία υποδηλώνουν ότι η γιόγκα μπορεί να μας βοηθήσει να ελέγξουμε πιο αποτελεσματικά το πώς σκεφτόμαστε και αισθανόμαστε, τόσο διανοητικά όσο και σωματικά. Μπορεί επίσης να είναι αποτελεσματική, βελτιώνοντας την ευλυγισία των μυών, προάγοντας τη χαλάρωση, μειώνοντας τη φλεγμονή, αυξάνοντας την απελευθέρωση ενδορφινών που ανακουφίζουν από τον πόνο, βελτιώνοντας την αυτοπεποίθηση και την αίσθηση του αυτοελέγχου και της αυτοπεποίθησής μας.

Καιρός να κόψετε το κάπνισμα

Διακοπή καπνίσματος: Το κάπνισμα είναι μία πολύ δύσκολη για να κοπεί συνήθεια. Εκτός από την εξάρτηση που ξεκάθαρα προκαλεί η νικοτίνη, υπάρχει και το συνήθειο της κίνησης του χεριού ή για τους πιο φανατικούς, του στριψίματος του τσιγάρου, που δύσκολα κόβεται. Οπότε πιστέψτε μας, δεν είστε οι μόνοι που δυσκολεύεστε.

Αναδείξτε τα αρώματα του χειμώνα μέσα από αρμονικούς DIY συνδυασμούς

Ποτ πουρί: Μπορείτε κυριολεκτικά να κάνετε το σπίτι σας να μυρίζει σαν σπιτική μηλόπιτα φούρνου, καφετέρια ή φρέσκια ανοιξιάτικη μέρα. Απλώς ρίξτε μερικά φρούτα, βότανα και μπαχαρικά σε μια κατσαρόλα με βραστό νερό για να αναζωπυρωθούν τα αρώματα.

Φροντίζοντας το σώμα μας στην ινομυαλγία

Ινομυαλγία αυτοφροντίδα: Οι ασθενείς με ινομυαλγία συχνά βιώνουν πόνο που απλώνεται σε όλο το σώμα, αλλά εντοπίζεται πιο έντονα στον αυχένα, στους αγκώνες, στους ώμους, στα γόνατα και στους γλουτούς. Άλλα συμπτώματα περιλαμβάνουν το αίσθημα της συνεχούς κόπωσης, της μειωμένης συγκέντρωσης και των πονοκεφάλων.

Συμβουλές για να μάθετε να φροντίζετε τον εαυτό σας

Χαμηλή αυτοεκτίμηση αυτοφροντίδα: Κάποιοι αντιμετωπίζουν προβλήματα χαμηλής αυτοπεποίθησης, όλη τους τη ζωή. Η κατάσταση αυτή ρίχνει την ψυχολογία μας, έχει κακό αντίκτυπο στις διαπροσωπικές μας σχέσεις και φυσικά, αναπόφευκτα, επηρεάζει την απόδοση στη δουλειά μας.

Πώς να σταματήσετε να τρώτε συναισθηματικά

Συναισθηματική διατροφή: Το πρώτο βήμα που μπορείτε να κάνετε είναι να αναγνωρίσετε τα ερεθίσματα και τις καταστάσεις που πυροδοτούν την συναισθηματική διατροφή στη ζωή σας. Η τήρηση ημερολογίου διατροφής μπορεί να βοηθήσει στον εντοπισμό καταστάσεων όπου κάποιος είναι πιο πιθανό να φάει λόγω συναισθηματικής παρά σωματικής πείνας. Η παρακολούθηση της συμπεριφοράς σας είναι ένας άλλος τρόπος με τον οποίο μπορείτε να αποκτήσετε εικόνα για τις διατροφικές σας συνήθειες.

"Στιγμές" ευτυχίας με αιθέρια έλαια

Αιθέρια έλαια Ευτυχία: Yπάρχουν αιθέρια έλαια που προάγουν την ευτυχία. Αυτά τα έλαια επηρεάζουν το μεταιχμιακό σύστημα του εγκεφάλου - το μέρος του εγκεφάλου που ελέγχει τα συναισθήματα, τη συμπεριφορά, τα κίνητρα, τη μακροπρόθεσμη μνήμη και την όσφρηση. Αυτά τα αιθέρια έλαια είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για την αντιμετώπιση της κατάθλιψης, του άγχους και της αυτοαμφισβήτησης.