Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα Άγχος: Όταν η αυτοφροντίδα, γίνεται μέσο για την διαχείριση του άγχους [vid]

Αυτοφροντίδα Άγχος: Όταν η αυτοφροντίδα, γίνεται μέσο για την διαχείριση του άγχους [vid]

Αυτοφροντίδα Άγχος: Η σημασία ενός καλού ύπνου στην ψυχική υγεία είναι καθοριστική. Και ολοένα και περισσότερες μελέτες δεικνύουν ότι μία καλή ρουτίνα πριν τον ύπνο μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε καλύτερα και περισσότερο.

Όταν βιώνετε άγχος, κάθε μέρα μπορεί να είναι μια πρόκληση. Για τον λόγο αυτό η φροντίδα του εαυτού σας είναι μία απαραίτητη πρακτική που θα σας βοηθήσει αφενός να μειώσετε τα συμπτώματα άγχους μέσα στη μέρα και αφετέρου να προλάβετε την επιδείνωσή τους. Παρακάτω θα βρείτε τρεις τρόπους που μπορούν να σας βοηθήσουν να διαχειριστείτε το άγχος σας. Η συνέπεια – όπως εξάλλου και στα περισσότερα πράγματα στη ζωή – είναι κι εδώ σημαντική, ειδικά εφόσον σας ενδιαφέρουν τα μακροπρόθεσμα αποτελέσματα.

  • Άσκηση

Όλοι γνωρίζουν ότι η άσκηση βοηθά να αποκτήσετε και να διατηρήσετε μία καλή φυσική κατάσταση, αλλά μπορεί επίσης να βοηθήσει με το άγχος σας. Τα στοιχεία δείχνουν ότι η ανάπτυξη μιας σταθερής ρουτίνας άσκησης για 20 λεπτά ή περισσότερο την φορά παρέχει τα ισχυρότερα οφέλη στην πορεία για την διαχείριση του άγχους. Μάλιστα, σε ορισμένες περιπτώσεις, η αποτελεσματικότητά της είναι τέτοια, που συχνά συνίσταται ως απαραίτητο συμπλήρωμα στην θεραπεία των ψυχικών παθήσεων.

  • Διαλογισμός Mindfulness

Μια σημαντική ομάδα ερευνών επισημαίνει ότι οι τεχνικές που βασίζονται στην επίγνωση, συμπεριλαμβανομένου του διαλογισμού, φαίνεται να μειώνουν το άγχος, συμπεριλαμβανομένης της γενικευμένης διαταραχής άγχους (ΓΑΔ) και διαταραχής πανικού. Αυτό που κάνει το mindfulness ιδιαίτερα επωφελές στη θεραπεία του άγχους είναι ότι οι τεχνικές είναι εύκολα προσβάσιμες κάθε ώρα και στιγμή χωρίς την ανάγκη της καθοδήγησης του θεραπευτή. Στο διαδίκτυο μπορείτε να βρείτε πληθώρα υλικού και βίντεο με καθοδηγούμενους διαλογισμούς, ειδικά για την ανακούφιση ή διαχείριση του άγχους.

  • Ύπνος

Είναι γνωστό ότι το άγχος και ειδικότερα οι αγχώδεις διαταραχές μπορούν να προκαλέσουν δυσκολίες στον ύπνο, είτε αυτό σημαίνει ότι σας κρατούν ξύπνιους της νύκτες είτε ότι διαταράσσουν την ποιότητα του ύπνου σας. Ωστόσο, η σημασία ενός καλού ύπνου στην ψυχική υγεία είναι καθοριστική. Και ολοένα και περισσότερες μελέτες δεικνύουν ότι μία καλή ρουτίνα πριν τον ύπνο μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε καλύτερα και περισσότερο. Μια καλή υγιεινή ύπνου περιλαμβάνει τη διατήρηση ενός σταθερού κύκλου ύπνου/αφύπνισης (δηλαδή, να κοιμάστε και να ξυπνάτε σταθερές ώρες), επιμέλεια του χώρου του υπνοδωματίου σας, ώστε να σας χαλαρώνει, αποφυγή της κατανάλωσης καφέ μετά το μεσημέρι κα. Είναι επίσης πολύ σημαντικό να μειώσετε την έκθεση σε ηλεκτρονικές οθόνες πρo του ύπνου.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τεχνικές αυτοβοήθειας για την διαχείριση του άγχους

Πώς η αυτοφροντίδα μπορεί να σε βοηθήσει να διαχειριστείς το άγχος σου

Αυτοφροντίδα: 4 Συμβουλές για να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά το άγχος

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η κατάλληλη αυτοφροντίδα μετά τη γέννα

Αυτοφροντίδα μετά τη γέννα: Σίγουρα θα σε απασχολούν πάρα πολλά πράγματα, που είναι ίσως πιο σοβαρά από το πώς θα επανέλθεις μετά τη γέννα. Όμως αν είναι και αυτό κάτι που σε αγχώνει είμαστε εδώ για να σου δώσουμε λίγες συμβουλές.

Μύθοι και αλήθειες για το hangover τώρα τις γιορτές

Hangover γιορτές αυτοφροντίδα: Επειδή οι γιορτές πλησιάζουν και πολλοί από εσάς θα βγείτε, μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να συνέλθετε μετά από ένα πιθανό hangover το επόμενο πρωί.

Όταν η τέχνη είναι το μέσο έκφρασης και φροντίδας του εαυτού

Τέχνη αυτοφροντίδα: Η δημιουργία αλλάζει και διευρύνει το μυαλό μας, μαθαίνοντάς μας να είμαστε σε εγρήγορση στις άπειρες λεπτομέρειες του κόσμου γύρω μας. Όταν αισθανόμαστε άρρωστοι, είναι συχνά δύσκολο να εστιάσουμε σε οτιδήποτε άλλο εκτός από τον πόνο μας. Η δημιουργία τέχνης στρέφει την προσοχή μας προς τα έξω. Οι άνθρωποι που δημιουργούν συχνά περιγράφουν τη διαδικασία σα να βρίσκονται σε μια ευχάριστη «ροή» στην οποία χάνουν την αίσθηση του χρόνου, των ανησυχιών και του σωματικού πόνου. Όταν έχουμε την εμπειρία να αξιοποιήσουμε αυτή τη ροή, αποκτούμε πρόσβαση σε ένα δημιουργικό μέρος του μυαλού μας που συνεχίζει να μας ευχαριστεί ακόμα και όταν δεν κάνουμε τέχνη.

Εξοικονομήστε χρήματα γρήγορα και αποτελεσματικά

Εξοικονόμηση χρημάτων: Η οικονομία του σπιτιού ή του πορτοφολιού μας, μπορεί μοιραία να αποδειχθεί ιδιαίτερα δύσκολη. Οι πειρασμοί γύρω μας άλλωστε, είναι πια πάρα πολλοί και τα χρήματα ολοένα και λιγοστεύουν.

Ενισχύστε την μνήμη σας μέσα από έξυπνες τεχνικές

Μνήμη οργάνωση: Ανάμεσα στους πιο βασικούς λόγους για τους οποίους ξεχνάμε ευκολότερα βρίσκονται η προχωρημένη ηλικία και οι διαταραχές άγχους που μπορεί να αντιμετωπίζουμε την δεδομένη στιγμή στη ζωή μας.

Κερδίστε πολύτιμο χρόνο για τον εαυτό σας

Οργάνωση χρόνου: Πολλοί άνθρωποι ζουν σε μία συνεχή κατάσταση άγχους και έχουν την εντύπωση ότι δεν έχουν καθόλου ελεύθερο χρόνο. Όλοι μπορούμε να ξεκλέψουμε λίγο χρόνο, αρκεί να οργανώσουμε το πρόγραμμά μας καλύτερα.