Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα άγχος: Συμβουλές αυτοφροντίδας για τη διαχείριση του άγχους [vid]

Αυτοφροντίδα άγχος: Συμβουλές αυτοφροντίδας για τη διαχείριση του άγχους [vid]

Αυτοφροντίδα άγχος: Η αναπνοή είναι το κλειδί στη διαχείριση του άγχους. Για να ανακτήσετε τον έλεγχο, όταν τα πράγματα πιέζουν, ξαπλώστε κάπου ήσυχα και τοποθετήστε το ένα χέρι στην καρδιά σας και το ένα χέρι πάνω από το στομάχι σας. Πάρτε μια βαθιά εισπνοή από τη μύτη μετρώντας ως το 7 και εκπνεύστε για 7. Συνεχίστε να κάνετε αυτήν την άσκηση μέχρι να αισθανθείτε ήρεμοι ξανά.

Μια ζωή με άγχος είναι σίγουρα μία πρόκληση, κι αν αισθάνεστε μόνοι ή μόνες σας αυτή τη στιγμή, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι κι αυτό θα περάσει. Πολλοί άλλοι άνθρωποι υποφέρουν από το άγχος, οπότε δεν είστε μόνοι. Η κύρια προτεραιότητά σας είναι να αναζητήσετε βοήθεια για να είστε και πάλι καλά και να βρείτε αυτό που σας ταιριάζει. Παρακάτω θα βρείτε μία μίνι εργαλειοθήκη με ιδέες που μπορεί να σας φανούν χρήσιμες στην πορεία διαχείρισης του άγχους στη ζωή σας.

  • Για αρχή, περιβάλλετε τον εαυτό σας με ένα θετικό δίκτυο υποστήριξης από μέλη της οικογένειας και φίλους και ζητήστε βοήθεια από τον γιατρό σας και άλλες πηγές για περαιτέρω βοήθεια.
  • Η αναπνοή είναι το κλειδί στη διαχείριση του άγχους. Για να ανακτήσετε τον έλεγχο, όταν τα πράγματα πιέζουν, ξαπλώστε κάπου ήσυχα και τοποθετήστε το ένα χέρι στην καρδιά σας και το ένα χέρι πάνω από το στομάχι σας. Πάρτε μια βαθιά εισπνοή από τη μύτη μετρώντας ως το 7 και εκπνεύστε για 7. Συνεχίστε να κάνετε αυτήν την άσκηση μέχρι να αισθανθείτε ήρεμοι ξανά.
  • Η τακτική συγγραφή ενός ημερολογίου είναι ένας καλός τρόπος για να εκφράσετε όσα τριγυρίζουν στο μυαλό σας και ενδεχομένως να προσδιορίσετε μοτίβα και αιτίες που προκαλούν το άγχος σας.
  • Επιλέξατε ένα μάντρα που σας αρέσει και σας κάνει να αισθάνεστε ασφάλεια και απαγγείλετέ το κάθε πρωί για να προετοιμαστείτε για την ημέρα. Επιπλέον, οι θετικές δηλώσεις που μπορείτε να τοποθετήσετε σε χαρτιά σε εμφανή σημεία στο σπίτι σας, όπως για παράδειγμα στο ψυγείο ή σε έναν καθρέφτη μπορεί να σας δώσουν δύναμη και κουράγιο όταν το έχετε ανάγκη.

  • Να θυμάστε πως το πιο σημαντικό από όλα είναι να είστε ευγενικοί/ες με τον εαυτό σας. Προσέξτε πως μιλάτε σε σας, κι όταν εντοπίζεται τυχόν αρνητικά πρότυπα σκέψης, δoκιμάστε να τα αντικαταστήσετε με θετικές δηλώσεις αυτοσυμπόνιας.
  • Δημιουργήστε μια καθημερινή ρουτίνα για τη μέρα σας, έτσι ώστε να έχετε μια αίσθηση σκοπού και δομής.
  • Κάντε κάτι για τον εαυτό σας που σας αρέσει είτε πρόκειται για μια βόλτα στο πάρκο, ή την ανάγνωση ενός καλού βιβλίου. Ένα ζεστό μπάνιο με τα αγαπημένα σας αιθέρια έλαια μπορεί επίσης να σας φέρει σε αυτό το mode της ηρεμίας και χαλάρωσης.
  • Επιπλέον, το να βρίσκεστε σε εξωτερικούς χώρους για τουλάχιστον 20 λεπτά κάθε μέρα είναι ευεργετικό για την ευημερία σας, καθώς αυξάνει τα επίπεδα βιταμίνης D και παίρνετε καθαρό αέρα. Η παραμονή στη φύση είναι επίσης πολύ θεραπευτική.

 

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς η αυτοφροντίδα μπορεί να σε βοηθήσει να διαχειριστείς το άγχος σου

Αυτοφροντίδα: 4 Συμβουλές για να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά το άγχος

Συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να ανακουφιστείτε από το στρες

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η αυτοφροντίδα ως βασικό κλειδί στη διαχείριση του άγχους

Άγχος αυτοφροντίδα: Να θυμάστε ότι το να αφιερώνετε χρόνο για μικρές πράξεις αυτο-φροντίδας κατά τη διάρκεια της ημέρας θα κρατήσει τη διάθεσή σας πιο ισορροπημένη και θα αναπληρώσει τα αποθέματα της ενέργειάς σας.

Αντιμετωπίστε το σύμπλεγμα ανωτερότητας

Σύμπλεγμα ανωτερότητας: Πολλοί άνθρωποι χωρίς να το κατανοούν πλήρως συμπεριφέρονται ναρκισσιστικά, εκφράζοντας αυτό που ονομάζεται σύμπλεγμα (ή σύνδρομο) ανωτερότητας.

Όταν η αυτοφροντίδα, γίνεται μέσο για την διαχείριση του άγχους

Αυτοφροντίδα Άγχος: Η σημασία ενός καλού ύπνου στην ψυχική υγεία είναι καθοριστική. Και ολοένα και περισσότερες μελέτες δεικνύουν ότι μία καλή ρουτίνα πριν τον ύπνο μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε καλύτερα και περισσότερο.