Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα μαγειρική: Λόγοι για να μαγειρεύεις στο σπίτι και όχι να τρως έξω

Αυτοφροντίδα μαγειρική: Λόγοι για να μαγειρεύεις στο σπίτι και όχι να τρως έξω

Αυτοφροντίδα μαγειρική: Εάν θέλουμε να υιοθετήσουμε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, τότε η μαγειρική αποτελεί βασικό πυλώνα στις προσπάθειές μας. Πέρα από την εξοικονόμηση χρημάτων, είναι ένα μέσο έκφρασης αλλά και αυτοφροντίδας.

Είναι γνωστό σε όλους ότι όταν ετοιμάζουμε τα γεύματά μας, έχουμε καλύτερο έλεγχο των συστατικών. Ταυτόχρονα μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι τρώμε φρέσκα και υγιεινά γεύματα. Το να μαγειρεύουμε στο σπίτι μπορεί να μας βοηθήσει να φαινόμαστε και να αισθανόμαστε πιο υγιείς, να αυξήσουμε την ενέργειά μας, να σταθεροποιήσουμε το βάρος και τη διάθεσή μας. Ενδέχεται να μας βοηθήσει επίσης να βελτιώσουμε τον ύπνο και την αντοχή μας στο άγχος και το στρες.

Μην το κάνετε υπερβολικά περίπλοκο

Το μαγείρεμα στο σπίτι δεν είναι απαραίτητο να είναι περίπλοκο. Το καλύτερο για μια υγιεινή διατροφή είναι να τρώμε τρόφιμα που είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στον τρόπο που το έφτιαξε η φύση. Δηλαδή με άλλα λόγια καλό είναι να επιδιώκουμε να είναι όσο το δυνατόν λιγότερο επεξεργασμένα. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αντικαταστήσουμε τα επεξεργασμένα τρόφιμα με φρέσκα τρόφιμα και όποτε αυτό είναι δυνατόν, να τρώμε πολλά λαχανικά και υγιείς πηγές πρωτεΐνης. Δεν σημαίνει ότι πρέπει να περάσουμε ώρες στην κουζίνα, συνδυάζοντας εκατοντάδες διαφορετικά υλικά ή ακολουθώντας περίτεχνες συνταγές που κάποιος σεφ πρότεινε στην τηλεόραση. Στην πραγματικότητα, τα απλά γεύματα και πολλές φορές τα γρήγορα είναι συχνά τα πιο νόστιμα.

Το μαγείρεμα στο σπίτι μπορεί να πάρει πολύ λιγότερο χρόνο για να το φτιάξεις από το να πας για φαγητό κάπου έξω. Υπάρχουν πολλά γρήγορα, απλά και υγιεινά γεύματα που μπορείτε να μαγειρέψετε στο σπίτι σε λιγότερο χρόνο από όσο χρειάζεται για να πάτε σε ένα εστιατόριο ή να περιμένετε μια παράδοση στο σπίτι. Φυσικά και η έξοδος για φαγητό είναι ψυχαγωγία, αλλά με μέτρο. Το μαγείρεμα στο σπίτι είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να περάσετε χρόνο με άλλους με αγαπημένους ανθρώπους χωρίς να χρειάζεται να είστε ένας πολύ γνωστός σεφ. Όποιες και αν είναι οι ικανότητες ή η εμπειρία σας στην μαγειρική, μπορείτε να μάθετε να προετοιμάζετε γρήγορα και υγιεινά γεύματα που μπορούν να έχουν πραγματικά οφέλη για την ψυχική αλλά και για τη σωματική σας υγεία.

Το να μαγειρεύουμε στο σπίτι, δεν σημαίνει ότι μπορούμε να φτιάξουμε μόνο σαλάτες ή μακαρόνια. Άρα το πρώτο που πρέπει να κάνετε είναι μια επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ. Γεμίστε το καρότσι σας με φρούτα και λαχανικά και σερφάρετε στο internet για να βρείτε εύκολες συνταγές που θα κάνουν την ζωή σας πιο εύκολη και πιο υγιεινή. Μην διστάσετε να να δοκιμάσετε να φτιάξετε γεμιστά, μπριάμ, ιμάμ ακόμα φασολάδα. Δεν είναι τόσο δύσκολη η παρασκευή τους όσο ακούγεται. Όλα γίνονται εύκολα αρκεί να το θέλουμε και να το κάνουμε με μεράκι.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς να μειώσουμε τις καρκινογόνες ουσίες κατά τη διάρκεια του μπάρμπεκιου;

Η υψηλή κουζίνα της Δανίας, ανύπαρκτη πριν από 20 χρόνια, καθιστά την Κοπεγχάγη έναν κορυφαίο προορισμό για τους καλοφαγάδες.

Πιάτο με θαλασσινή αύρα το κριθαρότο γαρίδας

Τρώγονται τα λουλούδια; Ναι και είναι πεντανόστιμα!

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η κατάλληλη αυτοφροντίδα μετά τη γέννα

Αυτοφροντίδα μετά τη γέννα: Σίγουρα θα σε απασχολούν πάρα πολλά πράγματα, που είναι ίσως πιο σοβαρά από το πώς θα επανέλθεις μετά τη γέννα. Όμως αν είναι και αυτό κάτι που σε αγχώνει είμαστε εδώ για να σου δώσουμε λίγες συμβουλές.

Μύθοι και αλήθειες για το hangover τώρα τις γιορτές

Hangover γιορτές αυτοφροντίδα: Επειδή οι γιορτές πλησιάζουν και πολλοί από εσάς θα βγείτε, μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να συνέλθετε μετά από ένα πιθανό hangover το επόμενο πρωί.

Όταν η τέχνη είναι το μέσο έκφρασης και φροντίδας του εαυτού

Τέχνη αυτοφροντίδα: Η δημιουργία αλλάζει και διευρύνει το μυαλό μας, μαθαίνοντάς μας να είμαστε σε εγρήγορση στις άπειρες λεπτομέρειες του κόσμου γύρω μας. Όταν αισθανόμαστε άρρωστοι, είναι συχνά δύσκολο να εστιάσουμε σε οτιδήποτε άλλο εκτός από τον πόνο μας. Η δημιουργία τέχνης στρέφει την προσοχή μας προς τα έξω. Οι άνθρωποι που δημιουργούν συχνά περιγράφουν τη διαδικασία σα να βρίσκονται σε μια ευχάριστη «ροή» στην οποία χάνουν την αίσθηση του χρόνου, των ανησυχιών και του σωματικού πόνου. Όταν έχουμε την εμπειρία να αξιοποιήσουμε αυτή τη ροή, αποκτούμε πρόσβαση σε ένα δημιουργικό μέρος του μυαλού μας που συνεχίζει να μας ευχαριστεί ακόμα και όταν δεν κάνουμε τέχνη.

Εξοικονομήστε χρήματα γρήγορα και αποτελεσματικά

Εξοικονόμηση χρημάτων: Η οικονομία του σπιτιού ή του πορτοφολιού μας, μπορεί μοιραία να αποδειχθεί ιδιαίτερα δύσκολη. Οι πειρασμοί γύρω μας άλλωστε, είναι πια πάρα πολλοί και τα χρήματα ολοένα και λιγοστεύουν.

Ενισχύστε την μνήμη σας μέσα από έξυπνες τεχνικές

Μνήμη οργάνωση: Ανάμεσα στους πιο βασικούς λόγους για τους οποίους ξεχνάμε ευκολότερα βρίσκονται η προχωρημένη ηλικία και οι διαταραχές άγχους που μπορεί να αντιμετωπίζουμε την δεδομένη στιγμή στη ζωή μας.

Κερδίστε πολύτιμο χρόνο για τον εαυτό σας

Οργάνωση χρόνου: Πολλοί άνθρωποι ζουν σε μία συνεχή κατάσταση άγχους και έχουν την εντύπωση ότι δεν έχουν καθόλου ελεύθερο χρόνο. Όλοι μπορούμε να ξεκλέψουμε λίγο χρόνο, αρκεί να οργανώσουμε το πρόγραμμά μας καλύτερα.