Αυτοφροντίδα

Ινομυαλγία αυτοφροντίδα: Αντιμετωπίστε τον χρόνιο πόνο με συμβουλές αυτοφροντίδας που καταπραΰνουν τα συμπτώματα

Ινομυαλγία αυτοφροντίδα: Αντιμετωπίστε τον χρόνιο πόνο με συμβουλές αυτοφροντίδας που καταπραΰνουν τα συμπτώματα

Ινομυαλγία αυτοφροντίδα: Οι ασθενείς με ινομυαλγία συχνά βιώνουν πόνο που απλώνεται σε όλο το σώμα, αλλά εντοπίζεται πιο έντονα στον αυχένα, στους αγκώνες, στους ώμους, στα γόνατα και στους γλουτούς. Άλλα συμπτώματα περιλαμβάνουν το αίσθημα της συνεχούς κόπωσης, της μειωμένης συγκέντρωσης και των πονοκεφάλων.

Η ινομυαλγία είναι μια χρονιά παθηση, η οποία χαρακτηρίζεται από τον πόνο που προκαλεί στους ασθενείς. Ο πόνος προέρχεται όπως λέει και η λέξη από τις ίνες και τους μυες του σώματος. Συχνά την μπερδεύουν με την σπονδυλοαρθρίτιδα, καθώς τα συμπτώματά τους μοιάζουν αρκετά. Οι ασθενείς με ινομυαλγία συχνά βιώνουν πόνο που απλώνεται σε όλο το σώμα, αλλά εντοπίζεται πιο έντονα στον αυχένα, στους αγκώνες, στους ώμους, στα γόνατα και στους γλουτούς. Ένα ακόμα βασικό σύμπτωμα της ινομυαλγίας είναι το αίσθημα της συνεχούς κόπωσης, της μειωμένης συγκέντρωσης και των πονοκεφάλων. Αν έχετε λοιπόν κι εσείς τα παραπάνω συμπτώματα, ή κάποια από αυτά, και δεν έχετε ήδη διαγνωσθεί, καλό θα ήταν να επισκεφθείτε έναν ρευματολόγο ή έναν νευρολόγο, προκειμένου να σας καθοδηγήσει.

Οι άνθρωποι που επηρεάζονται περισσότερο από την συγκεκριμένη ασθένεια είναι οι γυναίκες. Μπορεί να μην είναι μια ασθένεια που απειλεί τη ζωή του ασθενούς. Ωστόσο, μειώνει σε μεγάλο βαθμό την ποιότητα της ζωής του. Γι’αυτό το λόγο, μαζέψαμε παρακάτω, μερικούς τρόπους, που μπορούν να βοηθήσουν
όσους πάσχουν από ινομυαλγία.

  • Λιγότερη καφεΐνη: Η καφεΐνη μπορεί να φέρει και σωματικό, αλλά και ψυχικό στρες, οπότε είναι πολύ σημαντικό να την αποφεύγετε, αφού διεγείρει και την καρδιά, αλλά και το νευρικό μας σύστημα. Αν έχετε ανάγκη να γευθείτε τον καφέ, προτιμήστε την decaf έκδοσή του.
  • Στρες: Το στρες είναι μία κατάσταση, η οποία επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τους ανθρώπους που υποφέρουν από ινομυαλγίες. Συνεπώς, είτε θα πρέπει να αποφύγετε τις στρεσογόνες και αγχώδεις καταστάσεις της ζωής σας, είτε να τις αντιμετωπίσετε και να τις εξομαλύνετε. Γενικώς, θα πρέπει να βρείτε τρόπους να χαλαρώνετε, είτε με δραστηριότητες που προτιμάτε, είτε με γιόγκα, είτε με διαλογισμό.
  • Μπείτε στη μπανιέρα: Όπως είναι γνωστό, ένα ζεστό μπάνιο μπορεί να χαλαρώσει τους μύες και να ηρεμήσει τα νεύρα επιτόπου. Ακόμα το ζεστό νερό είναι δυνατόν να αυξήσει τις ενδορφίνες που εκκρίνονται από τον οργανισμό μας, οι οποίες βοηθούν στην αντιμετώπιση του πόνου.
  • Ύπνος: Ένας καλός ύπνος πάντα χαλαρώνει το σώμα, αλλά και το πνεύμα μας, αφού βάζει τον οργανισμό μας να επιβραδύνει όλες τις λειτουργίες του. Για να κοιμηθείτε καλύτερα, δοκιμάστε να εφαρμόσετε απόλυτο σκοτάδι και παλ χρωματισμούς στους τοίχους της κρεβατοκάμαράς σας.

Συνοψίζοντας, οι άνθρωποι με ινομυαλγίες, υποφέρουν από συνεχείς πόνους, για τους οποίους συνήθως, κανείς δεν γνωρίζει, αλλά ακόμα και αν κάποιοι το γνωρίζουν, δεν μπορούν να το κατανοήσουν πλήρως. Γι’ αυτό το λόγο, καλό είναι να μιλάτε γι’ αυτό, να απαιτείτε χρόνο ξεκούρασης και να ζητάτε βοήθεια, όταν σας είναι απαραίτητο. Δοκιμάστε και τα τιπς μας και είμαστε σίγουροι, ότι θα ανακουφιστείτε κάπως, από την δύσκολη αυτή κατάσταση.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Η ινομυαλγία είναι μια αυτοάνοση διαταραχή, σύμφωνα με νέα έρευνα

Επιστήμονες : Εντοπίζουν την βασική αιτία της Ινομυαλγίας

Ινομυαλγία : Τρόποι να την αντιμετωπίσετε

Η άσκηση μπορεί να μειώσει τον χρόνιο πόνο

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Αναγνωρίστε τα σημάδια του έρπητα και φροντίστε τον εαυτό σας

Έρπης αυτοφροντίδα: Ο έρπης αποτελεί σίγουρα μια ενοχλητική κατάσταση, καθώς ο ιός υπάρχει στον οργανισμό μας εφ' όρου ζωής. Με την αναγνώριση των συμπτωμάτων και την έγκαιρη θεραπεία όμως όλα γίνονται πιο εύκολα.

Βότανα που μειώνουν το άγχος

Άγχος αντιμετώπιση: Επιστημονικές μελέτες δείχνουν ότι ορισμένα βότανα μπορεί να βοηθήσουν στην ανακούφιση των συμπτωμάτων του άγχους.

Πώς βοηθούν τον ύπνο μας οι ζεστές κάλτσες λίγο πριν ξαπλώσουμε;

Tips για καλό ύπνο: Το σώμα σας λειτουργεί φυσικά για να μειώσει τη θερμοκρασία του πυρήνα σας τη νύχτα για να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε. Ζεσταίνοντας τα πόδια σας, ανοίγετε τα αιμοφόρα αγγεία για να βοηθήσετε να δροσιστεί το υπόλοιπο σώμα.

Γιατί η αυτοφροντίδα είναι απαραίτητη κάθε μέρα

Αυτοφροντίδα: Ειδικότερα, μέσα στη σύγχυση και τη συνεχή ροή πληροφοριών λόγω του COVID-19, αλλά και τη ρευστότητα των πραγμάτων εξαιτίας της έκτακτης πανδημικής συνθήκης, ένα σχέδιο αυτοφροντίδας μπορεί να σας βοηθήσει να εστιάσετε καλύτερα, να πάρετε καλύτερες αποφάσεις και να παραμείνετε υγιείς.

Πώς να αντιμετωπίσετε την αϋπνία που σχετίζεται με το άγχος

Άγχος αϋπνία: Μια ανασκόπηση 47 δοκιμών, η οποία περιελάμβανε συνολικά 3.515 συμμετέχοντες, διαπίστωσε ότι ο διαλογισμός Mindfulness οδήγησε σε μικρές έως μέτριες βελτιώσεις στο άγχος, την κατάθλιψη και το στρες. Η εξάσκηση της ενσυνειδητότητας για 10-30 λεπτά πριν πάτε για ύπνο θα μπορούσε να είναι μια αποτελεσματική μέθοδος μείωσης του άγχους και βελτίωσης του ύπνου.