ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Αθλητισμός Ινομυαλγία: Η καθημερινή άσκηση μειώνει τα συμπτώματα της ινομυαλγίας – Πώς να ξεκινήσετε [vid]

Αθλητισμός Ινομυαλγία: Η καθημερινή άσκηση μειώνει τα συμπτώματα της ινομυαλγίας – Πώς να ξεκινήσετε [vid]

Αθλητισμός Ινομυαλγία: Εάν έχετε ινομυαλγία και βιώνετε πόνο, η άσκηση είναι ίσως το τελευταίο πράγμα που αισθάνεστε την ανάγκη να κάνετε. Αλλά οι ειδικοί λένε ότι η άθληση είναι στην πραγματικότητα μια από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές για την διαχείριση αυτής της χρόνιας κατάστασης πόνου.

Ωστόσο, πολλοί άνθρωποι με ινομυαλγία δυσκολεύονται ήδη να ανταπεξέλθουν στις καθημερινές τους δραστηριότητες. Συνεπώς, ο πόνος και η εξάντληση μπορεί να δυσκολέψουν ακόμη περισσότερο την έναρξη και την διατήρηση ενός τακτικού προγράμματος προπόνησης.

Πώς να ξεκινήσετε;

Είναι φυσικό να ανησυχείτε ότι οποιαδήποτε άσκηση θα επιδεινώσει τον πόνο σας. Ωστόσο, σύμφωνα με τους ειδικούς η προσθήκη περισσότερης σωματικής δραστηριότητας μέσα στη μέρα σας μπορεί στην πραγματικότητα να μειώσει τον πόνο σας, να βελτιώσει τον ύπνο σας και να σας δώσει περισσότερη ενέργεια.

Ίσως για αρχή θελήσετε να μιλήσετε με το γιατρό σας αναφορικά με την τρέχουσα φαρμακευτική σας θεραπεία πριν ξεκινήσετε το πρόγραμμα άσκησης. Ερωτήσεις που πρέπει να λάβετε υπόψη: Πρέπει να παίρνω τα φάρμακά μου σε διαφορετικές ώρες της ημέρας; Τι μπορώ να κάνω πριν ασκηθώ ή αμέσως μετά προκειμένου να ελαχιστοποιήσω τα συμπτώματα και τον πόνο;

Όταν είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα άσκησης, ξεκινήστε αργά. Η υιοθέτηση μιας προσέγγισης μικρών βημάτων για την έναρξη ενός προγράμματος άσκησης μπορεί να σας βοηθήσει. Προσθέστε σωματική δραστηριότητα σε μικρές δόσεις, κάθε μέρα, αν μπορείτε. Στη συνέχεια, αυξήστε την ένταση ή τη διάρκεια των ασκήσεών σας αργά και με την πάροδο του χρόνου.

Για παράδειγμα, αν περπατήσατε για 10 λεπτά σήμερα, δοκιμάστε 11 λεπτά – αύξηση 10% – μια εβδομάδα αργότερα. Αυτή η προσέγγιση είναι ιδιαίτερα σημαντική για την αποφυγή της εξάντλησης. Πολλά άτομα με ινομυαλγία όταν αισθάνονται λιγότερο πόνο ή περισσότερη ενέργεια, μπορεί να προσπαθήσουν να κάνουν πράγματα που δεν μπορούσαν να κάνουν προηγουμένως λόγω συμπτωμάτων. Αυτό έχει κάποιες φορές ως αποτέλεσμα να μην συνειδητοποιούν πότε κάνουν πάρα πολλά ταυτόχρονα και μπορεί τελικά να καταλήξουν να αισθάνονται τόσο εξαντλημένοι που χρειάζονται μέρες προκειμένου να ανακάμψουν. Μια σταδιακή προσέγγιση όσον αφορά την άσκηση μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της εξάντλησης.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ομορφιά : Tips για να βελτιώσετε πρόσωπο, σώμα και μαλλιά

Metropolitan General : Άριστη η αντιμετώπιση των παθήσεων του παραθυρεοειδή

Νέα δεδομένα για την ερωτική συμπεριφορά των δύο φύλων - Όλα εξηγούνται

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

3 λόγοι που η κολύμβηση είναι εξαιρετική για την υγεία της καρδιάς

Αθλητισμός Κολύμβηση: Οποιοδήποτε είδος καρδιαγγειακής άσκησης μπορεί να σας βοηθήσει να χτίσετε τον καρδιακό σας μυ και να αυξήσετε τη δύναμή σας. Αλλά το κολύμπι, ειδικότερα, είναι ένας πολύ καλός τρόπος άσκησης για την υγεία της καρδιάς. 

Γνωρίστε το θαυματουργό σκουαλένιο

Σκουαλένιο: Πρόκειται για μια φυσική ένωση με αντικαρκινικές, αντιγηραντικές και αντιοξειδωτικές ιδιότητες, η οποία βρίσκεται στις ελιές, το ελαιόλαδο και το λάδι αμάρανθου.