Διατροφή

Ινομυαλγία Διατροφή: Πώς μπορεί να σας βοηθήσει μια θρεπτική δίαιτα

Ινομυαλγία Διατροφή: Πώς μπορεί να σας βοηθήσει μια θρεπτική δίαιτα

Ινομυαλγία Διατροφή: Ο Δρ Ron Hounninghake, Διευθυντής της Κλινικής Riordan στο Κάνσας, αναφέρει πως σχεδόν όλοι οι ασθενείς του με ινομυαλγία είναι ελλιπής σε επίπεδα βιταμίνης D. Αυτό είναι σημαντικό επειδή οποιοδήποτε μυοσκελετικός πόνος σημαίνει χαμηλά επίπεδα βιταμίνη D και πολλοί τύποι πόνου θα ανταποκριθούν σε τέτοιου είδους συμπληρώματα.

Αν ο πόνος σας είναι ανυπόφορος, πονάτε σε όλο το σώμα και γίνεται ακόμα χειρότερος με την αφή θα μπορούσε να έχετε ινομυαλγία. Πολλά άλλα συμπτώματα μπορούν να σχετίζονται με την ινομυαλγία όπως:

  • κόπωση
  • αδυναμία
  • πονοκέφαλοι
  • διάρροια
  • σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου
  • μη επαρκής ύπνος

Πολλοί έχουν και διαταραχές του νευρικού συστήματος, όπως άγχος ή κατάθλιψη.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι γιατροί κάνουν διάγνωση ινομυαλγίας μπερδεύοντάς την ως άλλη ασθένεια, όπως η χρόνια κόπωση ή οι αγχώδης διαταραχές, επειδή τα συμπτώματα είναι συχνά τόσο παρόμοια.

Υπάρχει ένα σύστημα σημείων πόνου που χρησιμοποιείται για τη διάγνωσή της, οπότε αν ο πόνος σας ανταποκρίνεται σε ένα ορισμένο αριθμό από αυτά τα σημεία τότε επιβεβαιώνεται ως ινομυαλγία!

Η φλεγμονή είναι συχνά ο ένοχος σε οποιαδήποτε ζήτημα περιλαμβάνει χρόνιο πόνο

Η έρευνα έχει εντοπίσει ορισμένους σημαντικούς παράγοντες που συμβάλλουν σε προβλήματα ινομυαλγίας, όπως οι ελλείψεις βιταμινών ή ανόργανων ουσιών και μεταξύ άλλων τα υψηλά επίπεδα άγχους.

Ο Δρ Ron Hounninghake, Διευθυντής της Κλινικής Riordan στο Κάνσας, αναφέρει πως σχεδόν όλοι οι ασθενείς του με ινομυαλγία είναι ελλιπής σε επίπεδα βιταμίνης D. Αυτό είναι σημαντικό επειδή οποιοδήποτε μυοσκελετικός πόνος σημαίνει χαμηλά επίπεδα βιταμίνη D και πολλοί τύποι πόνου θα ανταποκριθούν σε τέτοιου είδους συμπληρώματα.

Τα χαμηλά επίπεδα γλουταθειόνης

Ένα κύριο αντιοξειδωτικό, το οποίο σχηματίζεται από τον οργανισμό διαδραματίζει έναν πολύ σημαντικό ρόλο στην προστασία του σώματος από την οξειδωτική βλάβη και, εάν αυτό βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα μπορεί να προκαλέσει μυϊκή δυσκαμψία και μυϊκό πόνο. Η γλουταθειόνη είναι πλούσια σε μέταλλα, όπως το θείο, και πολλοί άνθρωποι δεν καταναλώνουν επαρκής ποσότητες τροφίμων με θείο.

Στα λαχανικά με υψηλή περιεκτικότητα σε θείο περιλαμβάνονται:

  • τα λαχανάκια Βρυξελλών
  • το λάχανο
  • το μπρόκολο
  • τα αυγά
  • το σκόρδο

Αυτά τα τρόφιμα περιέχουν το θείο που απαιτείται για το σώμα ώστε να το μετατρέψει σε γλουταθειόνη.

Τα χαμηλά επίπεδα μαγνησίου

Τα χαμηλά επίπεδα μαγνησίου μπορούν να συμβάλουν στο μυϊκό πόνο. Μελέτες έχουν δείξει ότι το 45% των ασθενών είχαν ανεπάρκεια, αυτή η έλλειψη μαγνησίου προκαλεί τους μυς να συμπτύσσονται και να προκαλούνται σπασμοί, ένας από τους πόνους που σχετίζονται με την ινομυαλγία.

Τα επίπεδα βιταμίνης Β

Είναι επίσης ζωτικής σημασίας και απαιτούνται για την παραγωγή ενέργειας στη χρήση των μυών. Το να έχετε περισσότερη μυϊκή δύναμη είναι κρίσιμο για την επούλωση. Ενδυναμώστε τη μυϊκή κατάστασή σας με κάποια αερόβια άσκηση που έχει χαμηλό αντίκτυπο, τόσο για το οξυγόνο όσο και το μυϊκό τόνο.

Θα είναι επώδυνο και δύσκολο να το κάνετε, αλλά μόλις αρχίσετε σιγά-σιγά, προσθέστε λίγο περισσότερο βάρος στις ασκήσεις σας, μετέπειτα θα γίνει ακόμα ευκολότερο.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Συμπτώματα που μαρτυρούν έλλειψη μαγνησίου

Ο αρχαίος εναλλακτικός τρόπος θεραπείας στην εποχή μας

Αποκαλυπτική έρευνα για τη σχέση αρθριτικών και καιρού

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ποια είναι τα οφέλη της διατροφής χωρίς άμυλο

Άμυλο διαίτα: Τα αμυλούχα τρόφιμα διασπώνται σε σάκχαρα κατά τη διάρκεια της πέψης, γι' αυτό ορισμένες δίαιτες συνιστούν τον περιορισμό ή την αποφυγή τους. Όταν πολύ ζάχαρη απελευθερώνεται γρήγορα στην κυκλοφορία του αίματος, μπορεί να προκαλέσει στο σώμα σας να απελευθερώσει μεγάλη ποσότητα ινσουλίνης για να επαναφέρει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Αυτό μπορεί να σας κάνει να αισθανθείτε ξανά πεινασμένοι και να δυσκολευτείτε να χάσετε βάρος. 

Ψωμί χωρίς γλουτένη με λιαστές ντομάτες και παρμεζάνα

Αλείψτε με λίγο λάδι ή βούτυρο ένα μακρόστενο ταψάκι για ψωμί και μεταφέρετε εκεί το μείγμα. Πασπαλίστε την υπόλοιπη παρμεζάνα από πάνω και ψήστε για 50-60 λεπτά, μέχρι το μαχαίρι που θα βυθίζετε μέσα στο μείγμα να βγαίνει καθαρό.

Οι διαφορές μεταξύ αμυλούχων και μη αμυλούχων λαχανικών

Άμυλο Διατροφή: Και οι δύο τύποι λαχανικών έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά. Θα πρέπει να συμπεριλάβετε μια ποικιλία λαχανικών στη διατροφή σας και το χρώμα των λαχανικών είναι σημάδι των θρεπτικών συστατικών και των αντιοξειδωτικών που περιέχουν. Να θυμάστε πως μια διατροφή πλούσια σε αντιοξειδωτικά μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και καρκίνου. Όσα περισσότερα χρώματα περιέχει το πιάτο σας, τόσο πιο υγιεινό είναι.