Ψυχική Υγεία

Χειμώνας διάθεση: Γιατί οι εναλλαγές της διάθεσης είναι πιο συχνές τον χειμώνα;

Χειμώνας διάθεση: Γιατί οι εναλλαγές της διάθεσης είναι πιο συχνές τον χειμώνα;

Χειμώνας διάθεση: Μερικοί άνθρωποι έχουν σοβαρές εναλλαγές διάθεσης το χειμώνα. Ο κύριος λόγος για αυτό είναι η αλλαγή του καιρού. 

Μερικοί άνθρωποι έχουν σοβαρές εναλλαγές διάθεσης το χειμώνα. Ο κύριος λόγος για αυτό είναι η αλλαγή του καιρού. Σε μια τέτοια κατάσταση, η σωματική μας δραστηριότητα μειώνεται σημαντικά, λόγω της οποίας νιώθουμε πιο λήθαργοι και κουρασμένοι τον χειμώνα. Αλλά λόγω της αλλαγής του καιρού, έχουμε περισσότερες εναλλαγές της διάθεσης. Σε μια τέτοια κατάσταση άλλοτε χαιρόμαστε και άλλοτε στεναχωριόμαστε χωρίς λόγο. Αλλά αν ακολουθήσετε ορισμένες συμβουλές, μπορεί να σας βοηθήσει να ελέγξετε αυτό το πρόβλημα. Για να μάθουμε σχετικά, μιλήσαμε με τον Δρ Aarti Anand, Ανώτερο Κλινικό Ψυχολόγο του Νοσοκομείου Sir Gangaram.

Μείνετε μακριά από αρνητικές σκέψεις

Λόγω των εναλλαγών της διάθεσηςπερισσότερες αρνητικές σκέψεις αρχίζουν να έρχονται στο μυαλό μας . Σε μια τέτοια κατάσταση, αισθανόμαστε ανήσυχοι και στεναχωρημένοι χωρίς λόγο, ενώ είναι επίσης δύσκολο να επικεντρωθούμε σε οτιδήποτε. Σε μια τέτοια κατάσταση, αν εστιάσετε σε θετικά πράγματα, μπορεί να σας βοηθήσει να αποσπάσετε την προσοχή σας από την αρνητική σκέψη. Επομένως, μην σκέφτεστε τίποτα αρνητικό και επίσης αποφύγετε να παρακολουθείτε αρνητικές ειδήσεις και περιεχόμενο βίντεο.

Άσκηση ή περπάτημα

Το χειμώνα το σώμα μας γίνεται πολύ ληθαργικό, σε μια τέτοια κατάσταση νιώθουμε νευρικοί και ανήσυχοι χωρίς κανένα λόγο. Όποτε νιώθεις έτσι, κάνε ένα διάλειμμα από τη δουλειά και πήγαινε μια βόλτα. Κάντε επίσης άσκηση και περπάτημα μία φορά την ημέρα. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να ελέγξετε τα συναισθήματά σας.

Σχεδιάστε ένα ταξίδι κάπου

Για να χαλαρώσετε το μυαλό σας, μπορείτε επίσης να προγραμματίσετε να ταξιδέψετε κάπου. Αυτό θα σας δώσει χρόνο να κάνετε ένα διάλειμμα από την πολυάσχολη ζωή σας. Αυτό το υγιεινό διάλειμμα μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να χαλαρώσετε ψυχικά. 

Είναι επίσης σημαντικό να κοιμάστε αρκετά

Μερικές φορές μπορεί να αισθάνεστε ευερέθιστοι λόγω ατελούς ύπνου . Σε μια τέτοια κατάσταση, το σώμα και ο εγκέφαλός μας δεν είναι ενεργοί, λόγω του οποίου η διάθεσή μας αλλάζει συνεχώς. 

Επικεντρωθείτε στις αγαπημένες σας δραστηριότητες

Οι μέρες είναι μικρές τον χειμώνα, έτσι πολλές φορές δεν έχουμε χρόνο ούτε για τον εαυτό μας. Εξαιτίας αυτού, το μυαλό σας δεν έχει χρόνο να χαλαρώσει και αρχίζετε να εκνευρίζεστε χωρίς κανένα λόγο. Για να ελέγξετε αυτές τις συχνές εναλλαγές της διάθεσης, μπορείτε να συγκεντρωθείτε στις αγαπημένες σας εργασίες. Με αυτό θα μπορέσετε να νιώσετε ψυχικά δραστήριοι και χαλαροί.

Με αυτές τις μεθόδους μπορείτε να ελέγξετε τις εναλλαγές της διάθεσης που συμβαίνουν τον χειμώνα. Αν όμως δυσκολεύεστε να ελέγξετε τα συναισθήματά σας, τότε μιλήστε με κάποιο κοντινό σας πρόσωπο ή έναν ειδικό. 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ποιος ο ρόλος της άσκησης στην αντιμετώπιση της επιλόχειας κατάθλιψης;

Γιατί βιώνουμε ορμονικές διαταραχές;

Στρατηγικές διαχείρισης εκνευρισμού κατά την έμμηνο ρύση σας

Πώς να υποστηρίξετε ένα αγαπημένο άτομο με επιλόχεια κατάθλιψη;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τι είναι το οξειδωτικό στρες και πώς επηρεάζει την υγεία μας

Παράγοντες που μπορούν να αυξήσουν το οξειδωτικό στρες περιλαμβάνουν την κακή διατροφή με υψηλή περιεκτικότητα σε επεξεργασμένα τρόφιμα και έλλειψη φρούτων και λαχανικών, το κάπνισμα, την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ και το χρόνιο στρες.

Μπορεί μια εξέταση αίματος να διαγνώσει κατάθλιψη και διπολική διαταραχή

Προορίζεται για ασθενείς ηλικίας 18 ετών και άνω που λαμβάνουν θεραπεία για ένα μέτριο ή σοβαρό καταθλιπτικό επεισόδιο. Τα αποτελέσματα των εξετάσεων διαβιβάζονται εντός 4 εβδομάδων στον συνταγογραφούντα ψυχίατρο, ο οποίος θα επιβεβαιώσει τη διάγνωση στον ασθενή κατά τη διάρκεια μιας διαβούλευσης.

Πώς να θωρακίσετε συναισθηματικά το παιδί για να αντιμετωπίσει τον σχολικό εκφοβισμό 

Βοηθήστε το παιδί σας να αποκτήσει αυτοπεποίθηση, αναδεικνύοντας τα δυνατά του σημεία, τα ταλέντα και τις θετικές του ιδιότητες. Ενθαρρύνετέ τα να συμμετέχουν σε δραστηριότητες και χόμπι που τους αρέσουν και στα οποία διαπρέπουν.

Πώς μπορεί να σας βοηθήσει να μεταμορφώσετε την ψυχική σας υγεία;

Οπτικοποίηση Διαλογισμού: Ο διαλογισμός οπτικοποίησης είναι μια ισχυρή τεχνική που αξιοποιεί την ικανότητα του νου να δημιουργεί νοητικές εικόνες για να προάγει τη χαλάρωση, να μειώσει το άγχος και να βελτιώσει τη συνολική ευεξία.