Ψυχική Υγεία

Θάλασσα: Πώς θα μάθετε το παιδί σας να μη φοβάται το θαλασσινό νερό

Θάλασσα: Πώς θα μάθετε το παιδί σας να μη φοβάται το θαλασσινό νερό

Θάλασσα: Ενώ κανείς θα περίμενε ότι μετά από 9 μήνες στο υδάτινο περιβάλλον της μήτρας το μικρό σας θα έχει μια έμφυτη αγάπη για το νερό, αυτό φαίνεται ότι δεν ισχύει στην πραγματικότητα. Τι μπορείτε να κάνετε, λοιπόν, ώστε να βοηθήσετε το μικρό σας να ξεπεράσει το φόβο του για το νερό;

Ενώ κανείς θα περίμενε ότι μετά από 9 μήνες στο υδάτινο περιβάλλον της μήτρας το μικρό σας θα έχει μια έμφυτη αγάπη για το νερό, αυτό φαίνεται ότι δεν ισχύει στην πραγματικότητα. Τι μπορείτε να κάνετε, λοιπόν, ώστε να βοηθήσετε το μικρό σας να ξεπεράσει το φόβο του για το νερό;

Προσομοίωση

Αν το μωρό σας δείχνει να φοβάται τη θάλασσα ή απλά θέλετε να το προετοιμάσετε κατάλληλα, μια καλή ιδέα είναι να κάνετε πρόβα στην μπανιέρα. Γεμίστε, λοιπόν, την μπανιέρα και βοηθήστε το μικρό σας να εξοικειωθεί με το νερό. Φυσικά, ενώ εκείνο παίζει στην μπανιέρα, θα πρέπει να είστε συνεχώς δίπλα του και να μην το αφήνετε χωρίς την επίβλεψή σας ούτε στιγμή.

Παιχνίδια στην άμμο

Ξεκινήστε παίζοντας στην άμμο, σε απόσταση ασφαλείας από τη θάλασσα, έτσι ώστε το μικρό σας να μην τρομάξει από το κύμα ή τον ήχο της θάλασσας. Όση ώρα παίζετε με το μωρό, φροντίστε να το βρέχετε πού και πού με θαλασσινό νερό, ώστε να εξοικειωθεί με την αίσθησή του. Μην ξεχνάτε να προστατεύετε το μικρό σας από την ηλιακή ακτινοβολία, ανανεώνοντας συχνά το αντηλιακό του και φορώντας του καπελάκι.

Αγκαλιά

Μιλώντας ήρεμα και χαμογελώντας στο μωρό σας, πάρτε το αγκαλιά για να μπει σιγά – σιγά στη θάλασσα. Μπορείτε, μάλιστα, να βάλετε στο νερό μερικά παιχνίδια που επιπλέουν, ώστε το παιδί να εστιάσει σε αυτά και όχι στο φόβο του.

Ελκυστική παραλία

Μια παραλία γεμάτη βότσαλα και βράχια τις περισσότερες φορές δεν είναι ελκυστική ούτε για εμάς, πόσο μάλλον για το μικρό σας που δεν είναι εξοικειωμένο με τη θάλασσα. Για τα πρώτα μπανάκια του μωρού σας, λοιπόν, καλό θα είναι να κάνετε μια έξυπνη επιλογή και να επισκεφθείτε μια ελκυστική παραλία με άμμο. Ένα βασικό στοιχείο που θα πρέπει επίσης να προσέξετε είναι το βάθος της θάλασσας. Προτιμήστε μια θάλασσα που βαθαίνει σταδιακά και που -ιδανικά- τα νερά της δεν είναι ιδιαίτερα παγωμένα.

Ποτέ με το ζόρι

Σε καμία περίπτωση μη βουτήξετε το μωρό σας στη θάλασσα με το ζόρι, αφού αυτή μπορεί να είναι μια τραυματική εμπειρία γι’ αυτό και κάπως έτσι να αντιπαθήσει ακόμη περισσότερο τη θάλασσα. Ξεκινήστε, λοιπόν, βρέχοντας σιγά – σιγά τα χέρια, τα πόδια και τον κορμό του και θα σας δείξει το ίδιο με τον τρόπο του πότε είναι έτοιμο να βουτήξει.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Πόση ώρα πρέπει να περπατάμε στην άμμο

Που οφείλει η θάλασσα τις καταπραϋντικές της δράσεις

Τα σημαντικότερα οφέλη που αποκομίζετε κολυμπώντας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Παράγοντες κινδύνου για την ανάπτυξη άνοιας

Άνοια: Οι επιστήμονες έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι τροποποιώντας τους παράγοντες κινδύνου - που μπορούμε να αλλάξουμε - ο κίνδυνος άνοιας θα μπορούσε να μειωθεί περίπου στο ένα τρίτο. Είναι επίσης σημαντικό να αναφερθεί ότι σύμφωνα με τους ειδικούς, αυτό που κάνει καλό στην καρδιά σας κάνει επίσης καλό στον εγκέφαλό μας.

Jade Stone : Τα ενεργειακά οφέλη της στην ψυχική υγεία

Jade Stone :  Ορισμένοι πιστεύουν ότι κρύσταλλοι και πέτρες μεταφέρουν ισχυρές ενέργειες που βοηθούν στη σωματική και συναισθηματική θεραπεία. Χρησιμοποιούνται για αυτούς τους σκοπούς για αιώνες. Διαφορετικοί κρύσταλλοι και πέτρες πιστεύεται ότι αξιοποιούν τις δικές τους ενέργειες και παρέχουν μοναδικά οφέλη.

Υπάρχει κάτι θεραπευτικό στη θάλασσα

Κολύμπι: Υπάρχει κάτι θεραπευτικό στη θάλασσα, λένε οι άνθρωποι που κολυμπούν συχνά, κι η επιστήμη έχει δώσει τις δικές της εκτιμήσεις γι' αυτό το γεγονός.

Νευρικά ύπο διεγερμένη δραστηριότητα : Αίτια που την προκαλούν

Νευρικά ΥΠΟ διεγερμένη δραστηριότητα : Το τετάνιο μπορεί να είναι αποτέλεσμα ανισορροπίας ηλεκτρολυτών . Τις περισσότερες φορές, είναι ένα δραματικά χαμηλό επίπεδο ασβεστίου , επίσης γνωστό ως υποκαλιαιμία

Τι είναι και πώς επηρεάζει τη ζωή μας η τοξική θετικότητα

Την επομένη φορά που κάποιος μοιραστεί μαζί μου μια δική του δύσκολη στιγμή, αντί να πω: «Mην το σκέφτεσαι, μείνε θετικός-ή», μπορώ να πω: «Πες μου πώς νιώθεις. Σε ακούω» ή αντί για «Όλα θα πάνε καλά στο τέλος», μπορώ να πω: «Είναι πολύ δύσκολο. Σε καταλαβαίνω».

Γιατί διαπράττουν το έγκλημα οι δράστες

Όταν λοιπόν ο δράστης ακούσει φράσεις όπως «έχω βρει άλλον/η σύντροφο», «θα σε χωρίσω» και άλλα, χάνει τον έλεγχο και πραγματοποιεί το έγκλημα με το ελάχιστο έναυσμα που μπορεί να του δοθεί.

Σχιζοφρένεια : Συμπτώματα να τα αναγνωρίσετε

Σχιζοφρένεια : Ένα άτομο με σχιζοφρένεια μπορεί να βιώσει παραληρητική σκέψη, συμπεριλαμβανομένων παρανοϊκών σκέψεων. Μπορεί να μην είναι δυνατό για το άτομο να κάνει διάκριση μεταξύ αυτής και της τακτικής σκέψης.

Όσο περισσότερο ασκείστε, τόσο καλύτερα θυμάστε

Αθλητισμός Εγκέφαλος: Η τακτική άσκηση είναι από καιρό γνωστό ότι βελτιώνει και διατηρεί βασικές πτυχές της γνωστικής λειτουργίας, όπως η δυνατότητα προσοχής και συγκέντρωσης, η μάθηση και η μνήμη. Μειώνει επίσης τον κίνδυνο νόσου του Αλτσχάιμερ σε ηλικιωμένους ενήλικες.