ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Θάλασσα Κολύμβηση Οφέλη: Τα 5 κορυφαία οφέλη της κολύμβησης [vid]

Θάλασσα Κολύμβηση Οφέλη: Τα 5 κορυφαία οφέλη της κολύμβησης [vid]

Θάλασσα Κολύμβηση Οφέλη: Η κολύμβηση είναι μια διασκεδαστική και σημαντικά επωφελής για την υγεία μας δραστηριότητα. Διαβάστε παρακάτω πώς μόλις 30 λεπτά κολύμβησης την ημέρα μπορούν να ενισχύσουν την υγεία της καρδιάς, του νου και της ψυχής σας, ανακουφίζοντας τυχόν υπάρχοντα συμπτώματα και προλαμβάνοντας παθήσεις.

Ανεξάρτητα από το επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης, μπορείτε να επωφεληθείτε σημαντικά από την κολύμβηση. Αρκεί να ξεκινήσετε και να δείτε πώς αυτό το απλό θαλασσινό σπορ που δεν χρειάζεται στην πραγματικότητα κανέναν εξοπλισμό και παρέχετε δωρεάν στην φύση μπορεί να αλλάξει την υγεία σας, σωματική και ψυχική.

Είναι γνωστό ότι η κολύμβηση έχει τη δύναμη να δώσει στους μυες σας την ώθηση που χρειάζονται για να γίνουν πιο δραστήριοι και δυνατοί, μπορεί να ¨δουλέψει” την καρδιά σας και να ενισχύσει την λειτουργία της και την γενική της υγεία. Επιπλέον, μέσα στο θαλασσινό νερό, ο χρόνος διαστέλλεται και ο νους σας ηρεμεί.

Ποια είναι τα σημαντικότερα οφέλη που αποκομίζετε κολυμπώντας;

  • Ολόσωμη προπόνηση

Το κολύμπι χρησιμοποιεί όλους τους μυες του σώματος, οπότε όποια τεχνική κολύμβησης κι αν απολαμβάνετε να ασκείτε, θα έχετε μια πλήρη σωματική προπόνηση. Επιπλέον, η άσκηση στο νερό κάνει το σώμα σας να εργάζεται πιο σκληρά. 30 λεπτά άσκησης στη θάλασσα ισοδυναμούν με 45 λεπτά της ίδιας δραστηριότητας στην ξηρά.

  • Ιδανικό για τη γενική ευεξία

Μόλις 30 λεπτά κολύμβησης τρεις φορές την εβδομάδα μαζί με μια ισορροπημένη, υγιεινή διατροφή είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να παραμείνετε σε φόρμα και υγιείς και ακόμη να διατηρήσετε μια θετική προοπτική και καλή διάθεση. Δοκιμάστε να πάτε για κολύμπι με ένα φιλικό σας πρόσωπο και κάντε την άσκηση ακόμη πιο διασκεδαστική.

  • Απομακρύνει το άγχος και σας χαλαρώνει

Η τακτική κολύμβηση μπορεί να μειώσει τα επίπεδα άγχους, να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε τα συμπτώματα της κατάθλιψης και να βελτιώσει τη ρουτίνα του ύπνου σας.

  • Καίει αυτές τις περίσσειες θερμίδες

Το κολύμπι είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για την απώλεια βάρους και την καύση του περίσσειου λίπους, αφού μια μέτριας έντασης κολύμβηση μπορεί να κάψει πάνω από 200 θερμίδες σε μόλις μισή ώρα – περισσότερο από το διπλάσιο από το περπάτημα.

  • Μειώνει τον κίνδυνο ασθενειών

Εκτός από καλή μορφή καρδιαγγειακής άσκησης, το κολύμπι μόλις 30 λεπτών την εβδομάδα μπορεί να βοηθήσει στην προστασία από καρδιακές παθήσεις, εγκεφαλικά επεισόδια και διαβήτη τύπου 2.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Συμβουλές για να ξεκινήσετε να αθλείστε

Διατροφή: Τι να τρώτε για υγιή οργανισμό

Αυτοφροντίδα : Συμβουλές για να γίνεται πιο ανθεκτικοί

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Κορωνοϊός ΗΠΑ: Η πλειονότητα των ηλικιωμένων που πέθαναν από Covid-19 δε ζούσαν σε γηροκομεία

Κορωνοϊός ΗΠΑ: Αν και οι θάνατοι σε οίκους ευγηρίας έλαβαν πέρυσι τεράστια προσοχή, από μελέτες προκύπτει ότι η πλειονότητα των ηλικιωμένων που πέθαναν από την covid δεν ζούσαν σε ιδρύματα.

Οι αλλαγές του καιρού μπορεί να ευθύνονται για την ημικρανία

Ημικρανία: Για ορισμένους, οι καιρικές αλλαγές μπορεί να προκαλέσουν ανισορροπίες στις χημικές ουσίες του εγκεφάλου, συμπεριλαμβανομένης της σεροτονίνης, οι οποίες με τη σειρά τους μπορεί να προκαλέσουν ημικρανία. Οι καρικοί παράγοντες μπορούν επίσης να επιδεινώσουν έναν πονοκέφαλο που ενδεχόμενα προκαλείται από άλλους παράγοντες.

Αθλητισμός: Γιόγκα για ψυχική ενδυνάμωση

Αθλητισμός: Με την πάροδο του χρόνου, μια τακτική πρακτική γιόγκα καλλιεργεί την «απόκριση χαλάρωσης», επιτρέποντάς σας να είστε λιγότερο αντιδραστικοί στο άγχος και τα έντονα συναισθήματα. Σύμφωνα με μια μελέτη, μια συνεδρία γιόγκα διάρκειας 90 λεπτών μπορεί να μειώσει τα επίπεδα της κορτιζόλης – της ορμόνης του στρες.

ΕΚΠΑ: Ο χρόνος αποβολής του SARS-CoV-2 σε ασθενείς με COVID-19

ΕΚΠΑ: Οι Ιατροί της Θεραπευτικής Κλινικής της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Θεοδώρα Ψαλτοπούλου, Γιάννης Ντάνασης, Πάνος Μαλανδράκης και Θάνος Δημόπουλος (Πρύτανης ΕΚΠΑ) συνοψίζουν τα νεότερα δεδομένα από τη σχετική μετα-ανάλυση των D. Yan και συνεργατών (Front Public Health. 2021 Mar 19;9:652842.).

Κορωνοϊός: Τα χαμηλά ποσοστά εμβολιασμού θέτουν τα παιδιά σε κίνδυνο λένε ειδικοί στις ΗΠΑ

Κορωνοϊός ΗΠΑ: Τα χαμηλά ποσοστά εμβολιασμού κατά της Covid-19 στις ΗΠΑ θέτουν τα παιδιά-πολλά από τα οποία δεν μπορούν να εμβολιαστούν-σε κίνδυνο, όπως δήλωσε την Τετάρτη ο Δρ Πολ Όφιτ, σύμβουλος εμβολιασμού στην Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ.

Ειδικοί στις ΗΠΑ προειδοποιούν για νέα μετάλλαξη, εάν δεν αυξηθεί η εμβολιαστική κάλυψη

Κορωνοϊός: Ως τώρα, μόνο περίπου το 49,8% του πληθυσμού είναι πλήρως εμβολιασμένο κατά της Covid-19, σύμφωνα με τα στοιχεία των Κέντρων Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων των ΗΠΑ - CDC. Και με τόσους πολλούς να στερούνται επαρκούς προστασίας, τα κρούσματα θα αυξάνονται συνεχώς.

Οι έφηβες αναφέρουν μεγαλύτερη ψυχική δυσφορία εξαιτίας της πανδημίας από τους εφήβους

Κορωνοϊός: Σύμφωνα με τους ερευνητές, τα αποτελέσματα της μελέτης που δεικνύουν ότι οι έφηβες βιώνουν μεγαλύτερο αντίκτυπο στην ψυχική τους υγεία εξαιτίας των αλλαγών που έχει επιφέρει η Covid πανδημία παγκόσμια, θα πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψη από τους γονείς, φροντιστές, αλλά και τους επαγγελματίες υγείας.