Δερματολογία

Οι επιστήμονες δοκιμάζουν νέο εμβόλιο κατά του μελανώματος

Ένα πειραματικό εμβόλιο κατά του καρκίνου που ενισχύει την ικανότητα του ανοσοποιητικού συστήματος να καταπολεμά τους καρκίνους θα μπορούσε να λειτουργήσει σε συνδυασμό με άλλες θεραπείες του καρκίνου για την καταπολέμηση επιθετικών όγκων, ανέφεραν πρόσφατα επιστήμονες στα Πρακτικά της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών .

Οι ερευνητές κατέδειξαν ότι η προσθήκη ενός μορίου που ονομάζεται Diprovocim σε ένα εμβόλιο μπορεί να αντλήσει κύτταρα που καταπολεμούν τον καρκίνο σε περιοχές όγκων. Τα πειράματά τους σε ποντίκια με μελάνωμα υποδεικνύουν ότι αυτά τα εμβόλια θα μπορούσαν να αυξήσουν τις πιθανότητες ανάκαμψης σε περιπτώσεις όπου μόνο μια φαρμακευτική θεραπεία δεν λειτουργεί.

“Αυτή η συν-θεραπεία παρήγαγε μια πλήρη απάντηση – μια θεραπευτική απόκριση – στη θεραπεία του μελανώματος”, λέει ο καθηγητής της έρευνας Scripps Dale Boger, Ph.D., ο οποίος συνέδραμε με τη μελέτη με τον βραβευμένο με Νόμπελ Bruce Beutler, MD, του UT Southwestern .

Το εμβόλιο προτρέπει επίσης το ανοσοποιητικό σύστημα να καταπολεμήσει τα καρκινικά κύτταρα σε περίπτωση που επιστρέψουν ποτέ, μια δυνατότητα που θα μπορούσε να αποτρέψει την επανεμφάνιση του καρκίνου. “Όπως ένα εμβόλιο μπορεί να εκπαιδεύσει το σώμα για να καταπολεμήσει εξωτερικά παθογόνα, αυτό το εμβόλιο εκπαιδεύει το ανοσοποιητικό σύστημα για να πάει μετά τον όγκο”, εξηγεί ο Boger.

Αναπτύχθηκε από τους Boger και Beutler, το Diprovocim δουλεύει ως “ανοσοενισχυτικό”, ένα μόριο που προστίθεται σε ένα εμβόλιο για να πυροδοτήσει την ανοσολογική απάντηση του σώματος. Το μόριο είναι εύκολο να συντεθεί στο εργαστήριο και να τροποποιηθεί εύκολα, γεγονός που το καθιστά ελκυστικό για χρήση στην ιατρική.

Η νέα έρευνα δείχνει ότι η προσθήκη Diprovocim σε ένα εμβόλιο που στοχεύει σε καρκινικά κύτταρα μπορεί να έχει δραματικά αποτελέσματα. Οι ερευνητές εξέτασαν το σχεδιασμό του εμβολίου σε ποντίκια με μορφή αξιοσημείωτα επιθετικού μελανώματος. Σε όλους τους ποντικούς στο πείραμα δόθηκε η αντικαρκινική θεραπεία αντι-Ρϋ-ί1. Τα ποντίκια στη συνέχεια χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες: οκτώ έλαβαν το εμβόλιο κατά του καρκίνου , οκτώ έλαβαν το εμβόλιο κατά του καρκίνου και το Diprovocim και οκτώ έλαβαν το εμβόλιο κατά του καρκίνου συν ένα εναλλακτικό ανοσοενισχυτικό που ονομάζεται στυπτηρία.

Οι ερευνητές παρατήρησαν 100% ποσοστό επιβίωσης σε 54 ημέρες στους ποντικούς που έλαβαν το εμβόλιο κατά του καρκίνου και το Diprovocim. Αυτό ήταν σε αντίθεση με μηδενικό ποσοστό επιβίωσης σε ποντίκια που έλαβαν μόνο το εμβόλιο καρκίνου και 25% ποσοστό επιβίωσης σε ποντίκια που έλαβαν το εμβόλιο κατά του καρκίνου με στυπτηρία. “Ήταν συναρπαστικό να βλέπουμε το εμβόλιο να λειτουργεί ταυτόχρονα με ανοσοθεραπεία καρκίνου, όπως το αντι-PD-L1”, λέει ο Boger.

Περαιτέρω πειράματα έδειξαν ότι η χρήση του Diprovocim ως ανοσοενισχυτικού ενισχύει το δυναμικό καταπολέμησης του καρκίνου του εμβολίου, διεγείροντας το ανοσοποιητικό σύστημα ώστε να δημιουργηθούν κύτταρα που ονομάζονται λευκοκύτταρα που διεισδύουν στο νεοπλασία.

Όταν οι επιστήμονες προσπάθησαν να αποκαταστήσουν τον όγκο σε αυτά τα ποντίκια, «δεν θα χρειαζόταν», λέει ο Boger. “Το ζώο είναι ήδη εμβολιασμένο εναντίον του.” Ο Boger λέει ότι είναι ενθαρρυντικό να δούμε ότι το εμβόλιο με το Diprovocim δεν χρειάζεται να εγχέεται απευθείας σε όγκο. Αντ ‘αυτού, οι ερευνητές το έδωσαν ως ενδομυϊκή ένεση μακριά από τον κύριο χώρο του όγκου . Ο εμβολιασμός απαιτούσε δύο δόσεις χορηγούμενες επτά ημέρες.

Πηγαίνοντας προς τα εμπρός, οι ερευνητές σχεδιάζουν να κάνουν περαιτέρω προκλινικές δοκιμές με αυτό το σχεδιασμό εμβολίου και να μελετήσουν πώς λειτουργεί σε συνδυασμό με άλλες θεραπείες καρκίνου . Οι Boger και Beutler αναγνώρισαν ένα οικονομικό ενδιαφέρον για την Tollbridge Therapeutics, LLC, η οποία έχει χορηγήσει άδεια για το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για Diprovocim.

Η μελέτη “Επέκταση του νέου αγωνιστή TLR1 / 2 Diprovocim συνεργάζεται με αντι-PD-L1 για την εξάλειψη του μελανώματος σε ποντίκια”, υποστηρίχθηκε από τα Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας (grant AI25581) και το Lyda Hill Foundation.

Η Ψωρίαση αποτελεί μία χρόνια φλεγμονώδη νόσο με υφέσεις και εξάρσεις

Δερματικά ανησυχητικά συμπτώματα σε ασθενείς με κορωνοϊό

Νέος ρόλος του ανοσοποιητικού συστήματος στην ψωρίαση

Η σύγχρονη επιστημονική έρευνα δείχνει ότι τα Τ-κύτταρα του σώματος, τα μακροφάγα και τα δενδριτικά κύτταρα είναι υπεύθυνα για την επίθεση σε υγιείς δερματικούς ιστούς, προκαλώντας φλεγμονή και πολλαπλασιασμό των κυττάρων του δέρματος

Σπιτικές λύσεις για την αντιμετώπιση της ξηροδερμίας στο τριχωτό του κεφαλιού

Μερικές φορές, κάτι τόσο απλό όσο το να μην πίνετε αρκετό νερό ή να πλένετε τα μαλλιά σας καθημερινά μπορεί να είναι η αιτία, αν και ιατρικές καταστάσεις όπως το έκζεμα ή η ψωρίαση θα μπορούσαν επίσης να σας προκαλούν ξηροδερμία.

Δέρμα αναγέννηση ιστός: Ανακαλύφθηκε γενετικός παράγοντας – κλειδί