Διατροφή

Χυμοί Λαχανικών: Οι πιο θρεπτικές επιλογές

Χυμοί Λαχανικών: Οι πιο θρεπτικές επιλογές

Χυμοί Λαχανικών: Μπορείτε να στύψετε μια μεγάλη ποικιλία λαχανικών, το καθένα από τα οποία παρέχει ένα μοναδικό σύνολο θρεπτικών συστατικών και οφέλη για την υγεία. Δοκιμάστε να αναμίξετε και να ταιριάξετε λαχανικά μεταξύ τους για να συνδυάσετε διαφορετικές βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά στη διατροφή σας.

Τα τελευταία χρόνια, ο χυμός έχει αποκτήσει ευρεία δημοτικότητα μεταξύ ατόμων που έχουν επίγνωση της υγείας και αναζητούν έναν γρήγορο και βολικό τρόπο για να ενισχύσουν την πρόσληψη θρεπτικών συστατικών. Ωστόσο, εάν είστε νέοι στο χυμό, μπορεί να δυσκολευτείτε να προσδιορίσετε ποια λαχανικά να επιλέξετε.

1. Κale

Το Kale είναι ένα φυλλώδες πράσινο λαχανικό με ήπια γεύση που συνδυάζεται καλά με άλλα φρούτα και λαχανικά σε χυμούς. Αυτό το πλούσιο τρόφιμο είναι μια εξαιρετική πηγή πολλών βασικών θρεπτικών συστατικών, συμπεριλαμβανομένων των βιταμινών A, C και Κ. Το ωμό λάχανο έχει επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά, συμπεριλαμβανομένης της β-καροτίνης.

2. Καρότα

Λόγω της ελαφρώς γλυκιάς γεύσης και του εντυπωσιακού θρεπτικού προφίλ, τα καρότα είναι η τέλεια επιλογή για χυμό. Είναι χαμηλά σε θερμίδες και πλούσια σε βιταμίνη Α, βιοτίνη και κάλιο. Επιπλέον, είναι γεμάτα με καροτενοειδή, τα οποία είναι φυτικές χρωστικές που λειτουργούν ως ισχυρά αντιοξειδωτικά στο σώμα σας. Αυτά περιλαμβάνουν το β-καροτένιο, το λυκοπένιο, το άλφα-καροτένιο και τη λουτεΐνη.

3. Παντζάρια

Εκτός από το έντονο χρώμα και τη γήινη γεύση τους, τα παντζάρια προσθέτουν μια σειρά από οφέλη για την υγεία στον καθημερινό χυμό σας. Όσον αφορά τη διατροφή, τα παντζάρια είναι γεμάτα με μαγγάνιο, κάλιο και φυλλικό οξύ. Έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε νιτρικά άλατα, έναν τύπο φυσικής ένωσης φυτών με ισχυρά αποτελέσματα στην υγεία. Στην πραγματικότητα, μελέτες δείχνουν ότι ο χυμός παντζαριού πλούσιος σε νιτρικά μπορεί να βελτιώσει την αρτηριακή πίεση, καθώς και την αθλητική και ψυχική απόδοση.

4. Λάχανο

Το λάχανο μπορεί να μην φαίνεται προφανής επιλογή για χυμό, αλλά είναι ένα θρεπτικό και νόστιμο συστατικό που λειτουργεί καλά στους χυμούς. Κάθε μερίδα λάχανου είναι γεμάτη από βιταμίνες Κ και C, μαζί με άλλα μικροθρεπτικά συστατικά όπως φολικό οξύ, μαγγάνιο και βιταμίνη Β6. Σχετίζεται στενά με άλλα λαχανικά όπως το μπρόκολο, το λάχανο, το κουνουπίδι και τα λαχανάκια των Βρυξελλών.

5. Μπρόκολο

Το μπρόκολο είναι ένα σταυραντό λαχανικό που συνδέεται με διάφορα εντυπωσιακά οφέλη για την υγεία. Συγκεκριμένα, είναι μια εξαιρετική πηγή βασικών μικροθρεπτικών συστατικών, όπως το κάλιο και οι βιταμίνες A, B6 και C. Περιέχει επίσης καμπεφερόλη, μια ισχυρή ένωση που έχει αποδειχθεί ότι εξουδετερώνει τις ελεύθερες ρίζες που προκαλούν ασθένειες, μειώνει τη φλεγμονή και μειώνει την ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων σε μελέτες δοκιμαστικών σωλήνων.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Τα πολλά οφέλη των εσπεριδοειδών στη διατροφή μας

10 λόγοι να εντάξεις το ρόδι στη διατροφή σου

Είναι τα βατόμουρα φιλικά προς την Κέτο διατροφή;

Η κατανάλωση αναψυκτικών τύπου light ενέχει κινδύνους για την υγεία

Αναψυκτικά: Πολλοί άνθρωποι επιλέγουν αναψυκτικά light, ώστε να μπορούν να απολαύσουν ένα γλυκό και ανθρακούχο ποτό χωρίς να καταναλώνουν εκατοντάδες θερμίδες ή να φορτώνονται με μεγάλες δόσεις ζάχαρης.

Η plant based διατροφή ενισχύει το μεταβολισμό

Χορτοφαγία: Για άτομα που μπορεί να επιθυμούν να χάσουν βάρος, οι φυτικές δίαιτες θα μπορούσαν να είναι η καλύτερη λύση χάρη στον τρόπο με τον οποίο επηρεάζουν το μεταβολισμό.

Εντυπωσιακά οφέλη των κρεμμυδιών για την υγεία

Κρεμμύδι Ιδιότητες: Στην πραγματικότητα, οι φαρμακευτικές ιδιότητες των κρεμμυδιών έχουν αναγνωριστεί από την αρχαιότητα, όταν χρησιμοποιήθηκαν για τη θεραπεία παθήσεων όπως πονοκεφάλους, καρδιακές παθήσεις και πληγές στο στόμα

Tips μαγειρικής

Το αλάτι είναι στην πραγματικότητα καλύτερο στην εξουδετέρωση της πικράδας από τη ζάχαρη

4+1 εκπληκτικά οφέλη των σπόρων καρπουζιού

Σπόροι Καρπουζιού: Οι σπόροι καρπουζιού έχουν χαμηλές θερμίδες και είναι πυκνοί σε θρεπτικά συστατικά. Όταν ψήνονται, είναι τραγανοί και μπορούν εύκολα να αντικαταστήσουν άλλες ανθυγιεινές επιλογές σνακ.

Να φας μακαρόνια ή να μη φας; Ιδού η απορία!

Μακαρόνια Υγεία: Τα ζυμαρικά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, κάτι που μπορεί να είναι κακό αν καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες, ενώ επίσης περιέχουν γλουτένη, έναν τύπο πρωτεΐνης που προκαλεί προβλήματα σε όσους έχουν ευαισθησία.