Διατροφή

Βατόμουρα Ιδιότητες: Επιτρέπονται στην Κέτο;

Βατόμουρα Ιδιότητες: Επιτρέπονται στην Κέτο;

Βατόμουρα Ιδιότητες: Όταν συμπεριλαμβάνετε τα βατόμουρα σε μια υγιεινή διατροφή Κέτο, λάβετε υπόψη το μέγεθος της μερίδας σας και στην περίπτωση προϊόντων που περιέχουν βατόμουρα τον συνολικό και καθαρό αριθμό υδατανθράκων.

Τα βατόμουρα έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και θερμίδες, είναι γεμάτα θρεπτικά συστατικά και γευστικά, καθιστώντας τα μια εξαιρετική επιλογή φρούτων για να τα απολαύσετε μόνα τους, ως γαρνιτούρα ή σε smoothies ή επιδόρπια.

Ωστόσο, μπορεί να είστε περίεργοι για το αν είναι κατάλληλα για τη δίαιτα με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και ειδικά Κέτο με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά. Στην Κέτο, οι περισσότεροι άνθρωποι στοχεύουν να τρώνε 50 ή λιγότερα γραμμάρια συνολικών υδατανθράκων ανά ημέρα, ή 25 γραμμάρια καθαρών υδατανθράκων, το οποίο αναφέρεται στη συνολική περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες μείον τις περιεκτικότητες σε φυτικές ίνες και ζάχαρη.

Αυτό βάζει το σώμα σας σε κατάσταση κέτωσης, στην οποία καίει το λίπος ως κύρια πηγή καυσίμου αντί για υδατάνθρακες. Η κέτωση παρέχει ορισμένα πλεονεκτήματα για την απώλεια βάρους, τον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα και τη διαχείριση της επιληψίας.

Είναι τα βατόμουρα φιλικά προς την Κέτο;

Τα βατόμουρα μπορούν σίγουρα να είναι μέρος μιας δίαιτα Κέτο, ειδικά αν είναι ωμά. Ωστόσο, πρέπει να προσέχετε το μέγεθος της μερίδας σας. Ενώ 1/2 φλιτζάνι (74 γραμμάρια) ωμά βατόμουρα μπορούν εύκολα να χρησιμοποιηθούν στη μέρα σας, εάν μετράτε συνολικούς υδατάνθρακες, μπορεί ωστόσο να είναι πρόβλημα αν εστιάζετε σε καθαρούς υδατάνθρακες.

Από την άλλη πλευρά, τα αποξηραμένα βατόμουρα με γλυκαντικά συσκευάζονται με ζάχαρη και υδατάνθρακες. Ως εκ τούτου, δεν ταιριάζουν καλά με την Κέτο, ακόμη και σε μικρές μερίδες. Θα πρέπει επίσης να γνωρίζετε ότι προϊόντα όπως κονσερβοποιημένο βατόμουρο, χυμός βατόμουρου ή μαρμελάδες βατόμουρου και ζελέ συνήθως εμπλουτίζονται με ζάχαρη, εκτός εάν η ετικέτα αναφέρει ρητά ότι δεν περιέχουν ζάχαρη. Ακόμα και τότε, το προϊόν μπορεί να έχει υπερβολικά υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες για να λειτουργήσει στη διατροφή Κέτο.

Όταν συμπεριλαμβάνετε τα βατόμουρα σε μια υγιεινή διατροφή Κέτο, λάβετε υπόψη το μέγεθος της μερίδας σας και – στην περίπτωση προϊόντων που περιέχουν βατόμουρα, συμπεριλαμβανομένων των αποξηραμένων βατόμουρων – τον συνολικό και καθαρό αριθμό υδατανθράκων.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Τρεις σημαντικοί κανόνες για τη σωστή περιποίηση των νυχιών

Χάστε βάρος με αυτά τα 6 λαχταριστά σνακ τυριού

Διαλύοντας τους μύθους για τη διατροφή μετά από επέμβαση καρδιάς

Η υψηλότερη πρόσληψη κρέατος συνδέεται με συμπτώματα παιδικού άσθματος

Εναλλακτικοί τρόποι βελτίωσης της στυτικής δυσλειτουργίας

Οι χρυσοί διατροφικοί κανόνες για να ρίξετε τη χοληστερίνη

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τα τρόφιμα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη βοηθούν στο αδυνάτισμα

Γλυκαιμικός Δείκτης: Πολλοί άνθρωποι αναζητούν τροφές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη προκειμένου να περιορίσουν την πείνα τους, να αποφύγουν την υπερκατανάλωση φαγητού και κατ’ επέκταση να αδυνατίσουν. Πράγματι, ερευνητικές μελέτες δείχνουν ότι ένα πρόγραμμα διατροφής με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος.

Η σημασία της βέλτιστης διατροφής για την αθλητική επιτυχία

Στη συµπλήρωση των κοµµατιών του παζλ για τη µεγιστοποίησης της αθλητικής απόδοσης, η σωστή διατροφή είναι ένα απαραίτητο κοµµάτι. Ένα κοµµάτι που σε συνδυασµό µε το κατάλληλο προπονητικό πρόγραµµα και την απαραίτητη αγωνιστική τακτική µπορεί να αποτελέσει το «κλειδί» της επιτυχίας.

Ανοιξιάτικα φρούτα για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού όλης της οικογένειας

Άνοιξη Δίαιτα: Η ισορροπημένη διατροφή είναι πολύ σημαντική για την υγεία μικρών και μεγάλων. Από αυτήν φυσικά δεν πρέπει να λείπουν τα φρούτα, τα οποία είναι πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα και άλλα θρεπτικά συστατικά. Την άνοιξη οι επιλογές μας αυξάνονται καθώς κάποια φρούτα έχουν την τιμητική τους αυτήν την εποχή και αξίζουν να έχουν μία […]

Pancakes γλυκά: O απόλυτος σοκολατένιος πειρασμός

Pancakes γλυκά: Σε αυτό το άρθρο θα βρεις μία πεντανόστιμη συνταγή για να φτιάξεις και να απολαύσεις υπέροχα σοκολατένια pancakes.Είναι γρήγορο και άκρως οικονομικά για οποιαδήποτε στιγμή μέσα στην ημέρα σου θες να τα απολαύσεις.

Γιατί είναι προτιμότερο να επιλέξεις πρωτεΐνη από φάβα και όχι από σόγια σε μια vegan δίαιτα

Vegan διατροφή: Επιστήμονες στο UCPH (Πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης) βρήκαν έναν τρόπο δημιουργίας πρωτεϊνικής σκόνης χρησιμοποιώντας φάβα- μια πιο «φιλική» στο περιβάλλον εναλλακτική, που φαίνεται ικανή να κονταροχτυπηθεί με τη σόγια ως φυτική πηγή πρωτεΐνης.

Οι καλύτερες τροφές για την πρόληψη ανάπτυξης φλεγμονών όταν συνδυάζονται

Τα πρώτα δύο υλικά μας χαρίζουν κακοσμία του στόματος, αλλά η αλήθεια είναι πως αποτελούν ιδανική προσθήκη σε δημητριακά ολικής αλέσεως, όπως το καστανό ρύζι και τα ζυμαρικά από σιτάρι: Μαζί, μπορούν να τριπλασιάσουν την απορρόφηση ψευδάργυρου. Ο ψευδάργυρος μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης χρόνιων φλεγμονωδών παθήσεων (αθηροσκλήρωση, καρκδίνο, νευροεκφυλιστικές νόσοι και αυτοάνοσα) κατά 66%.