Συνταγές

Ενίσχυση του μεταβολισμού με βρώμη – Εύκολες συνταγές

Ενίσχυση του μεταβολισμού με βρώμη – Εύκολες συνταγές

Φανταστείτε ένα μπολ γεμάτο νιφάδες βρώμης μέσα σε ζεστό γάλα και από πάνω οι αγαπημένοι σας ξηροί καρποί, φρούτα και σπόροι. Αυτή η επιλογή πρωινού ή και δεκατιανού κανέναν δεν αφήνει ασυγκίνητο. Η βρώμη είναι μία από τις δημοφιλείς επιλογές για όσους θέλουν να ξεκινήσουν τη μέρα τους τρώγοντας υγιεινά.

Η βρώμη είναι εξαιρετικά πολυχρηστική, αλλά έχει να μας προσφέρει και πολλά οφέλη. Αν και ο συνταγές που περιλαμβάνουν βρώμη είναι ελαφριές για το στομάχι, περιέχουν γενναίες ποσότητες ενέργειας και απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Η βρώμη επίσης μας βοηθά να διατηρήσουμε τα επίπεδα της αρτηριακής πίεσης, ενισχύει την υγεία της καρδιάς, βοηθά στη διατήρηση της υγείας σε περίπτωση διαβήτη και βοηθά στην απώλεια του περιττού βάρους.

4 απλές συνταγές με βρώμη για ενίσχυση του μεταβολισμού

Βρώμη με μήλο και κανέλα

Υλικά

– 1 φλιτζάνι νιφάδες βρώμης

-1,5 φλιτζάνι γάλα αμυγδάλου

-1 κόκκινο μήλο κομμένο σε κύβους

-3 κουταλάκια κανέλα

-2 κουταλιές της σούπας μέλι

Μέθοδος παρασκευής

Σε ένα κατσαρολάκι, ανακατέψτε το γάλα, το μέλι, τη βρώμη και την κανέλα. Ζεστάνετε το μίγμα ανακατεύοντας συνεχώς για να μη κολλήσει. Συνεχίστε μέχρι το γάλα αμυγδάλου να απορροφηθεί κατά ένα μεγάλο μέρος. Βγάλτε από τη φωτιά και προσθέστε το μήλο σε κύβους. Αφήστε το να κρυώσει και ύστερα πασπαλίστε με κανέλα.

Γιαούρτι με βρώμη και κόκκινα φρούτα

Χρησιμοποιήστε γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά. Στη συνέχεια, προσθέστε μισό φλιτζάνι νιφάδες βρώμης, λίγη κανέλα, κομμένα κόκκινα φρούτα και μια γεμάτη κουταλιά μέλι.

Μπισκότα βρώμης με καρύδια και κόκκινα φρούτα

Υλικά

– 2/4 φλιτζανιού σταρένιο αλεύρι

– 2 φλιτζάνια βρώμη

– Μισή κουταλιά σόδα

– 1 κουταλάκι τσαγιού αλάτι

– 2 κουταλιές βούτυρο

– 1 φλιτζάνι μέλι

– 1 κουταλιά της σούπας εκχύλισμα βανίλιας

– 1 φλιτζάνι καρύδια και κόκκινα φρούτα

– 1 κουταλιά κανέλα

– Λίγο λάδι

– 1 αυγό

Μέθοδος παρασκευής

Σε ένα μπολ ανακατεύουμε το αλεύρι, τη σόδα, την κανέλα και το αλάτι. Σε ένα άλλο χτυπάμε το βούτυρο, τη ζάχαρη, το αυγό και τη βανίλια. Όταν το μίγμα γίνει σαν κρέμα, προσθέτουμε νερό. Ανακατεύουμε καλά, καλύπτουμε το μπολ και το βάζουμε στο ψυγείο για 2 ώρες. Ύστερα, προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 300 βαθμούς και ψήνουμε το μίγμα για περίπου 15 λεπτά.

Smoothie με βρώμη τζίντζερ και μπανάνα

Αν δεν θέλετε να μαγειρέψετε, υπάρχει η πολύ απλή λύση του smoothie. Το μόνο που χρειάζεστε είναι μισό φλιτζάνι γάλα αμυγδάλου, λίγο φρεσκοτριμμένο τζίντζερ, 1/3 φλιτζάνι βρώμης, 2 παγάκια, γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και 1 μικρή μπανάνα. Ανακατέψτε τα όλα μαζί σε ένα μπλέντερ και σερβίρετε.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Ποιος μπορεί να αντισταθεί σε μια τυροκροκέτα

Μυστικά που απογειώνουν τη γεύση και του καφέ και του σοκολατένιου κέικ

Γαρίδες σαγανάκι -Νόστιμο και εύκολο πιάτο

Ρίχνετε τμηματικά (για να μην πέσει η θερμοκρασία του λαδιού) τις γαρίδες με τα κεφάλια τους, μαζί με τις σκελίδες του σκόρδου, κομμένες στη μέση και τις σοτάρετε σε δυνατή φωτιά, μέχρι να αλλάξουν χρώμα και να γίνουν ροζ (υπολογίστε 1'-2' από κάθε πλευρά).

Ζυμαρικά με άσπρη σάλτσα και μπλε τυρί

Ρίξτε τη σάλτα τυριών στην κατσαρόλα με τα ζυμαρικά, προσθέστε το μπλε τυρί και τα καρύδια, ανακατέψτε (αν χρειαστεί προσθέστε και το νερό που κρατήσατε) και σερβίρετε με το ψιλοκομμένο σχοινόπρασο (προαιρετικά).

Μακαρόνια: Λάθη που κάνεις συχνά από την αρχή μέχρι το τέλος

Δεν αλατίζουμε συνήθως το νερό όσο πρέπει, αν και το βραστό νερό είναι το μόνο σημείο της διαδικασίας όπου καρυκεύονται ομοιόμορφα τα μακαρόνια. Το νερό πρέπει να είναι πολύ αλμυρό, θυμίζοντας το θαλασσινό νερό που γεύεσαι μετά τη βουτιά. Τα μακαρόνια δεν θα το απορροφήσουν όλο, άνοστα μια φορά δεν θα ξαναβγούν ποτέ...

Χούμους σε τρεις εκδοχές

Τα ρεβίθια είναι μια σπουδαία πηγή φυτικών πρωτεϊνών, σύνθετων υδατανθράκων και φυτικών ινών. Αλλά και το ταχίνι περιέχει υγιεινά λιπαρά και πρωτεΐνη.