Παιδιά

ΗΠΑ Εκπαίδευση: Πώς συγκρίνονται οι βαθμολογίες μαθημάτων το 2021 με τις βαθμολογίες πριν από την πανδημία

ΗΠΑ Εκπαίδευση: Πώς συγκρίνονται οι βαθμολογίες μαθημάτων το 2021 με τις βαθμολογίες πριν από την πανδημία

Το EDsmart διερεύνησε πώς οι βαθμολογίες μαθημάτων προηγμένης τοποθέτησης AP το 2021 συγκρίθηκαν με τις βαθμολογίες το 2019, πριν από την πανδημία COVID-19, για τις 10 πιο δημοφιλείς εξετάσεις χρησιμοποιώντας δεδομένα από το Συμβούλιο του Κολεγίου.

ΗΠΑ Εκπαίδευση: Η πανδημία του κορωνοϊού έφερε αναστάτωση στα σχολεία της χώρας – και στις τυποποιημένες εξετάσεις της. Το EDsmart διερεύνησε πώς οι βαθμολογίες των εξετάσεων Προηγμένης Κατάταξης το 2021 συγκρίθηκαν με τις βαθμολογίες του 2019, πριν από την πανδημία COVID-19, για τις 10 πιο δημοφιλείς εξετάσεις, χρησιμοποιώντας στοιχεία από το Συμβούλιο του Κολεγίου. Η πανδημία του κορωνοϊού έφερε αναταραχή στα σχολεία της χώρας – και στις τυποποιημένες εξετάσεις της.

Το EDsmart διερεύνησε πώς οι βαθμολογίες των εξετάσεων Προηγμένης Κατάταξης το 2021 συγκρίθηκαν με τις βαθμολογίες το 2019, πριν από την πανδημία COVID-19, για τις 10 πιο δημοφιλείς εξετάσεις χρησιμοποιώντας δεδομένα από το Συμβούλιο Κολεγίου .

Η αναστάτωση στην εκπαίδευση κατά την έναρξη της πανδημίας COVID-19 ήταν εκτεταμένη, επηρεάζοντας τον τρόπο και τον τόπο μάθησης των μαθητών.

Το μόνιμο αποτέλεσμα άφησε σοβαρές επιπτώσεις και στο τι μαθαίνουν, σύμφωνα με τις τυποποιημένες εξετάσεις.

Οι βαθμολογίες των μαθητών του δημοτικού στα μαθηματικά και την ανάγνωση έπεσαν κατακόρυφα μεταξύ 2020 και 2022.

Για τους μεγαλύτερους μαθητές, επηρεάστηκαν τόσο οι εξετάσεις Προηγμένης Κατάταξης όσο και τα τυποποιημένα τεστ για την εισαγωγή σε κολέγια SATs

Χιλιάδες μαθητές αντιμετώπισαν τεχνικά προβλήματα όταν έδωσαν μια ηλεκτρονική, κατ’ οίκον έκδοση των εξετάσεων μαθημάτων προηγμένης τοποθέτησης AP τον Μάιο και τον Ιούνιο του 2020.

Το Συμβούλιο του Κολλεγίου εγκατέλειψε επίσης τα σχέδια για μια επιλογή στο σπίτι για τα τυποποιημένα τεστ για την εισαγωγή σε κολέγια SATs το 2020.

Το πρόγραμμα μαθημάτων προηγμένης τοποθέτησης AP χρονολογείται από το 1955, το οποίο καθιερώθηκε για να διασφαλίσει ότι οι μαθητές της Αμερικής δεν θα έμεναν πίσω από εκείνους της Σοβιετικής Ένωσης. Το πρόγραμμα προσφέρει μαθήματα κολεγιακού επιπέδου σε μαθητές λυκείου, τα οποία συνήθως ολοκληρώνονται με εξετάσεις.

(Ένας μικρός αριθμός μαθημάτων μετρά την πρόοδο των μαθητών με διαφορετικό τρόπο- για παράδειγμα, οι μαθητές που σπουδάζουν τέχνη και σχέδιο υποβάλλουν ένα χαρτοφυλάκιο).

Συνολικά, παρέχονται 38 μαθήματα στις τέχνες, τα αγγλικά, την ιστορία, τα μαθηματικά και την πληροφορική, τις θετικές επιστήμες, τις κοινωνικές επιστήμες, τις παγκόσμιες γλώσσες και τους παγκόσμιους πολιτισμούς.

Οι εξετάσεις που διοργανώνονται από το Συμβούλιο του Κολλεγίου έχουν σχεδιαστεί για να μετρήσουν την κατάκτηση της ύλης από τον μαθητή και βαθμολογούνται σε κλίμακα από το 1 έως το 5.

Τα περισσότερα σχολεία απαιτούν βαθμολογία 3 ή υψηλότερη για να δικαιούται ένας μαθητής πιστωτικές μονάδες για το κολέγιο ή για να τοποθετηθεί σε τάξη υψηλότερου επιπέδου.

Το EDsmart διερεύνησε πώς οι βαθμολογίες μαθημάτων προηγμένης τοποθέτησης AP το 2021 συγκρίθηκαν με τις βαθμολογίες το 2019, πριν από την πανδημία COVID-19, για τις 10 πιο δημοφιλείς εξετάσεις χρησιμοποιώντας δεδομένα από το Συμβούλιο του Κολεγίου.

Όπως συμβαίνει γενικά με σχεδόν όλες τις εξετάσεις μαθημάτων προηγμένης τοποθέτησης AP, ο αριθμός των μαθητών που έλαβαν μέρος στις εξετάσεις αυτής της λίστας μειώθηκε μετά το 2019, καθώς η πανδημία έκλεισε τα σχολεία και επέβαλε την εικονική μάθηση σε ευρύτερη κλίμακα.

Η μέση βαθμολογία για τις περισσότερες εξετάσεις μαθημάτων προηγμένης τοποθέτησης AP σε αυτόν τον κατάλογο μειώθηκε επίσης λίγο κάτω από το 3. Η πιο απότομη πτώση ήταν στην ψυχολογία, με πτώση άνω του 12% στο 2,7.

Δύο εξαιρέσεις ήταν οι μέσες βαθμολογίες στην ανθρώπινη γεωγραφία και την αγγλική γλώσσα, οι οποίες αυξήθηκαν. Το ποσοστό των μαθητών που σημείωσαν βαθμολογία 3 ή υψηλότερη μειώθηκε επίσης, και πάλι με τις ίδιες δύο εξαιρέσεις.

Και εδώ, η ψυχολογία κατέγραψε επίσης τη μεγαλύτερη πτώση, πάνω από 11%.

Όσον αφορά τα SATs, το Συμβούλιο του Κολλεγίου διέκοψε τις εξετάσεις για το 2020 τον Μάρτιο, τον Μάιο και τον Ιούνιο.

Ακόμη και όταν οι εξετάσεις του Σαββατοκύριακου συνεχίστηκαν τον Αύγουστο του ίδιου έτους, πολλά κέντρα παρέμειναν κλειστά ή περιόρισαν τη χωρητικότητά τους για λόγους ασφαλείας.

#10. Στατιστική

– Συνολικός αριθμός εισακτέων, 2021: 184.111 (μείωση 16,1% από το 2019)

– Μέση βαθμολογία: 2,9 (μείωση 0,7% από το 2019)

– Φοιτητές με βαθμολογία 3 ή υψηλότερη: 57,9% (μείωση κατά 1,8% μονάδες από το 2019)

#9. Ανθρωπογεωγραφία

– Συνολικός αριθμός εισακτέων, 2021: 211.735 (μείωση 6,0% από το 2019)

– Μέση βαθμολογία: 2,7 (5,5% αύξηση από το 2019)

– Φοιτητές με βαθμολογία 3 ή υψηλότερη: 52,5% (αύξηση 3,4% μονάδες από το 2019)

#8. Βιολογία

– Συνολικός αριθμός εισακτέων, 2021: 230.527 (μείωση 11,6% από το 2019)

– Μέση βαθμολογία: 2,8 (μείωση 3,1% από το 2019)

– Μαθητές που σημείωσαν βαθμολογία 3 ή υψηλότερη: 59,2% (μείωση 5,5% μονάδες από το 2019)

#7. Υπολογισμός AB

– Συνολικός αριθμός εισακτέων, 2021: 251.639 (μείωση 16,3% από το 2019)

– Μέση βαθμολογία: 2,8 (μείωση 6,7% από το 2019)

– Μαθητές που σημείωσαν βαθμολογία 3 ή υψηλότερη: 51,0% (μείωση 7,4% μονάδες από το 2019)

#6. Κυβέρνηση και πολιτική των Ηνωμένων Πολιτειών

– Συνολικός αριθμός εισακτέων, 2021: 283.353 (μείωση 10,0% από το 2019)

– Μέση βαθμολογία: 2,6 (μείωση 4,0% από το 2019)

– Φοιτητές με βαθμολογία 3 ή υψηλότερη: 50,4% (μείωση 4,7% μονάδες από το 2019)

#5. Ψυχολογία

– Συνολικός αριθμός εισακτέων, 2021: 288.511 (μείωση 7,3% από το 2019)

– Μέση βαθμολογία: 2,7 (μείωση 12,3% από το 2019)

– Φοιτητές με βαθμολογία 3 ή υψηλότερη: 53,3% (μείωση 11,2% μονάδες από το 2019)

#4. Παγκόσμια ιστορία

– Συνολικός αριθμός εισακτέων, 2021: 302.232 (μείωση 3,5% από το 2019)

– Μέση βαθμολογία: 2,7 (μείωση 1,5% από το 2019)

– Μαθητές που σημείωσαν βαθμολογία 3 ή υψηλότερη: 52,2% (μείωση 3,1% μονάδες από το 2019)

#3. Αγγλική λογοτεχνία

– Συνολικός αριθμός εισακτέων, 2021: 321.029 (μείωση 15,5% από το 2019)

– Μέση βαθμολογία: 2,5 (μείωση 4,6% από το 2019)

– Φοιτητές με βαθμολογία 3 ή υψηλότερη: 44,0% (μείωση 5,7% μονάδες από το 2019)

#2. Ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών

– Συνολικός αριθμός εισακτέων, 2021: 454.204 (μείωση 8,5% από το 2019)

– Μέση βαθμολογία: 2,5 (μείωση 7,0% από το 2019)

– Μαθητές με βαθμολογία 3 ή υψηλότερη: 47,2% (μείωση 6,5% μονάδες από το 2019)

#1. Αγγλική γλώσσα

– Συνολικός αριθμός εισακτέων, 2021: 518.548 (μείωση 9,5% από το 2019)

– Μέση βαθμολογία: 2,9 (αύξηση 2,9% από το 2019)

– Μαθητές με βαθμολογία 3 ή υψηλότερη: 57,7% (αύξηση 3,4% μονάδες από το 2019)

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ανακοινώθηκαν τα στατιστικά των βαθμολογιών των φετινών Πανελλαδικών

Φυσική Πανελλήνιες 2022: Αυλαία για τους μαθητές ΓΕΛ με Φυσική, Οικονομία & Ιστορία

Μετρήσιμες αλλαγές στην εγκεφαλική δραστηριότητα κατά την εκμάθηση μιας νέας γλώσσας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πέντε συμβουλές για την αγορά παιδικών παιχνιδιών που υποστηρίζουν την υγιή ανάπτυξη

Συνολικά, η έρευνα δείχνει ότι, στις περισσότερες περιπτώσεις, τα παραδοσιακά παιχνίδια παρέχουν καλύτερες αλληλεπιδράσεις και εμπειρίες από τα τεχνολογικά παιχνίδια. Όταν αγοράζετε ένα παιχνίδι, σκεφτείτε τις εμπειρίες που θέλετε να έχει το μωρό της ζωής σας, σκεφτείτε ευρέως τους στόχους ενός συγκεκριμένου παιχνιδιού, προσπαθήστε να παρέχετε ευκαιρίες για αλληλεπιδράσεις υψηλής ποιότητας και θυμηθείτε να διασκεδάζετε.

"Μωροπροστασία" του σπιτιού σας - Οδηγός νέου γονέα

Οι σκάλες αποτελούν απειλή για τα μωρά εξαιτίας της αδυναμίας τους να κατανοήσουν τον κίνδυνο, καθώς και της έλλειψης σταθερότητας και συντονισμού τους. Τα μωρά δεν είναι σε θέση να περιηγηθούν μόνα τους στις σκάλες- ως εκ τούτου, οι σκάλες πρέπει να φράσσονται με μια πύλη στην κορυφή και στο κάτω μέρος, σύμφωνα με το ‘Ασφαλή Παιδιά Παγκοσμίως’ (Safe Kids Worldwid). Υπάρχει μια ποικιλία από μορφές πύλης που είναι είτε προσωρινές είτε ημιμόνιμες.

Σχολικό οδοντιατρικό πρόγραμμα αποτρέπει το 80% των κοιλοτήτων με εφάπαξ, μη επεμβατική θεραπεία

Ενώ η περιορισμένη διαθεσιμότητα εκπαιδευμένων επαγγελματιών οδοντιάτρων μπορεί να δημιουργήσει προκλήσεις για τα προγράμματα στεγανοποίησης στα σχολεία, καθώς τα στεγανοποιητικά εφαρμόζονται από οδοντίατρο ή οδοντικό υγιεινολόγο, το SDF μπορεί να αποτελέσει μια ελκυστική εναλλακτική λύση, καθώς μπορεί επίσης να εφαρμοστεί από νοσηλευτές - ένα εργατικό δυναμικό που υπάρχει ήδη σε πολλά σχολεία.

Οι δομημένες σχολικές ημέρες μπορούν να κρατήσουν τα παιδιά υγιή. Πώς μπορούμε να το διατηρήσουμε κατά τη διάρκεια των σχολικών διακοπών;

Ο προγραμματισμός των διακοπών μπορεί να προέρχεται από διάφορους οργανισμούς, όπως αθλητικούς συλλόγους και συλλόγους δραστηριοτήτων, σχολεία, θρησκευτικές οργανώσεις, μουσεία και γκαλερί τέχνης, ομάδες ατόμων με αναπηρία, καθώς και από τον ιδιωτικό τομέα που προσφέρει επίσης κατασκηνώσεις.

10 κορυφαίες απειλές για την παιδική ηλικία που θέτουν σε κίνδυνο 8 εκατομμύρια παιδιά στον Καναδά.

Για την αποκατάσταση αυτών των ζητημάτων, η Όστιν επιδιώκει τη δημιουργία ενός ανεξάρτητου Επιτρόπου για τα παιδιά και τη νεολαία, ο οποίος θα είναι αφοσιωμένος στην προστασία των δικαιωμάτων των παιδιών, καθώς και τη δημιουργία διαφάνειας και λογοδοσίας για τις ομοσπονδιακές δαπάνες που σχετίζονται με τα παιδιά και τη νεολαία, με τη δημοσίευση ενός προϋπολογισμού για τα παιδιά.

Τα σνακ μεγάλου μεγέθους τροφοδοτούν το κύμα παιδικής παχυσαρκίας στις Η.Π.Α.

«Δεν ξέρουμε πραγματικά ποιες θα είναι οι μακροπρόθεσμες επιπτώσεις, αν και σίγουρα υπάρχει ανησυχία ότι σε 20 χρόνια θα δούμε αυτό το τεράστιο μπαλόνι χρόνιας ασθένειας το οποίο θα κοστίσει δισεκατομμύρια δολάρια στα προγράμματα υγειονομικής περίθαλψης».

Περισσότερα παιδιά προσπαθούν να χάσουν βάρος από ό,τι πριν από μια δεκαετία

Ωστόσο, δεν γνωρίζουμε πολλά για τους αριθμούς ή τα χαρακτηριστικά αυτών των παιδιών που μπορεί να προσπαθούν να χάσουν βάρος». Και προσθέτει: «Για αυτή τη μελέτη, θέλαμε να δούμε αν υπήρχαν τάσεις ή αλλαγές στον επιπολασμό των προσπαθειών απώλειας βάρους μεταξύ των παιδιών ηλικίας 8 έως 17 ετών».