Fitness

Ποδήλατο: Νους υγιής εν σώματι υγιεί [vid]

Ποδήλατο: Νους υγιής εν σώματι υγιεί [vid]

Ποδήλατο: Μετά τη δεκαετία του ’60 σιγά σιγά έγινε μια στροφή των ανθρώπων σε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής που είχε να κάνει με τη σωματική άσκηση αλλά και το σωστό τρόπο διατροφής. Μέσα σε αυτό τον τρόπο, το ποδήλατο έπαιξε αλλά και εξακολουθεί να παίζει ολοένα και πιο πολύ σημαντικό, ενδεχομένως και πρωτεύοντα ρόλο.

Το ποδήλατο είναι το πρώτο τροχοφόρο μεταφορικό μέσο που χρησιμοποιήθηκε ποτέ μετά το άλογο, το οποίο χρησιμοποιείται ακόμα και στις μέρες μας. Πολλά χρόνια παρέμενε το κυρίως μεταφορικό μέσο των ανθρώπων, μετά τις αρχές του 19ου αιώνα μαζί με το άλογο, αλλά και τα πρώτα μηχανοκίνητα τροχοφόρα σε 2 τροχούς η 4 τροχούς, ήταν αυτά που χρησιμοποιούνταν.

Είναι το μοναδικό μέσο μετακίνησης που δεν απαιτεί κάποια καύσιμο ύλη, που δε ρυπαίνει το περιβάλλον, αλλά παράλληλα κάνει τόσο καλός το σώμα αλλά και στην πνευματική υγεία του αναβάτη του.

Μετά τη δεκαετία του ’60 σιγά σιγά έγινε μια στροφή των ανθρώπων σε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής που είχε να κάνει με τη σωματική άσκηση, αλλά και το σωστό τρόπο διατροφής. Μέσα σε αυτό τον τρόπο, το ποδήλατο έπαιξε αλλά και παίζει ολοένα και πιο πολύ σημαντικό, ενδεχομένως και πρωτεύοντα ρόλο.

Έρευνες εδώ και χρόνια έχουν δείξει ότι το ποδήλατο από άποψη αποτελεσματικότητας, ως αερόβια άσκηση έρχεται δεύτερο, μετά το κολύμπι και πριν το τρέξιμο που έρχεται τρίτο.

Βέβαια για να ασκηθεί κάποιος με το ποδήλατο δε χρειάζεται στίβο. Το μόνο που χρειάζεται είναι ένα ποδήλατο και διάθεση, συνεπώς μπορεί να το κάνει ο οποιοσδήποτε χωρίς να διαθέτει κάποιες ιδιαίτερες γνώσεις ούτε κάποιο επίπεδο φυσικής κατάστασης, σε αντίθεση με το κολύμπι, αρκεί μόνο να έχει διάθεση και να είναι υγιής.

Εκτός από τα οφέλη της αύξησης της φυσικής κατάστασης και της γενικότερης καρδιοκυκλοφοριακής υγείας προάγει και την πνευματική υγεία, γιατί γίνεται σε εξωτερικό περιβάλλον και υπάρχει άμεση επαφή με τη φύση, αλλά είναι πολύ καλό και σημαντικό σε καταστάσεις ενδυναμώσεις μετά από τραυματισμούς.

Ξεκινήστε λοιπόν να κάνετε ποδήλατο για την καλή σας υγεία αλλά πάντα με το σωστό εξοπλισμό για ασφάλεια και χωρίς υπερβολές. Και μην ξεχνάτε, ό, τι κάνετε το κάνετε για να έχετε οφέλη!

Δείτε μερικά hacks για ποδηλάτες στο βίντεο που ακολουθεί:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Μείνε fit και υγιής χωρίς συνδρομή γυμναστηρίου

Τρέξιμο: Ο εύκολος τρόπος αερόβιας άσκησης

Κάντε την άσκηση μια καθημερινή εμπειρία διασκέδασης

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τα Οφέλη του Αθλητισμού στην Παιδική Ηλικία

Αθλητισμός Παιδιά: Η συμμετοχή σε μια αθλητική ομάδα κι εν γένει ο αθλητισμός, βοηθά το παιδί σας να παραμείνει ενεργό, να εξασκείται και να μαθαίνει, να βελτιώνει τις κοινωνικές δεξιότητες και τη συγκέντρωσή του και να αναπτύσσει ένα χόμπι που μπορεί να απολαμβάνει για μια ζωή.

Ο ρόλος των επιπέδων γλυκόζης στην σκελετική αποκατάσταση

Ερευνητές από το Μητροπολιτικό Πανεπιστήμιο του Τόκιο έδειξαν ότι τα δορυφορικά κύτταρα των σκελετικών μυών, που είναι βασικοί παράγοντες στην επιδιόρθωση των μυών, πολλαπλασιάζονται καλύτερα σε περιβάλλον χαμηλής γλυκόζης.

Πώς θα αντισταθμίσετε την αδράνεια της καραντίνας

Μόλις 5' σωματικής κίνησης ανά μία ώρα αρκούν για να αντισταθμίσουν τις συνέπειες της αδράνειας που επιφέρουν οι περιορισμοί της καραντίνας, υποστηρίζουν οι επιστήμονες σε νέα τους μελέτη