Αυτοφροντίδα

Στα πρόθυρα της συνταξιοδότησης: Τι θα γίνει στη ζωή μου;

Στα πρόθυρα της συνταξιοδότησης: Τι θα γίνει στη ζωή μου;

Στα πρόθυρα της συνταξιοδότησης: Τι θα γίνει στη ζωή μου; Η συνταξιοδότηση είναι μία από αυτές τις παράδοξες στιγμές όπου συγκλίνει ένα τεράστιο επίτευγμα και μια μεγάλη απώλεια. Για αυτό ακριβώς δεν είναι ασυνήθιστο πολλοί άνθρωποι να αισθάνονται μπερδεμένοι σε εκείνο το σημείο που τελειώνει ο κύκλος εργασίας και ξεκινά ένα στάδιο σταθερότητας, αλλά και με πολλές ερωτήσεις. 

Με αυστηρή έννοια, η συνταξιοδότηση ορίζεται ως η οριστική παύση της ενεργού εργασιακής ζωής , λόγω των ηλικιών ή των συνθηκών υγείας που εμποδίζουν τη συνέχιση της εργασίας. Ο αντίκτυπος που προκαλεί αυτό σε ένα άτομο εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Ωστόσο, σε όλες τις περιπτώσεις είναι ένας ζωτικός μετασχηματισμός. Η εργασιακή διάσταση είναι ένας από τους άξονες πάνω στους οποίους βασίζεται η ζωή μας. Οργανώνουμε βασικά τις ρουτίνες μας γύρω από την εργασία.

Αυτό καθορίζει τα χρονοδιαγράμματά μας, τον χρόνο μας. Και ο συγχρονισμός είναι το παν. Θέτει επίσης τους στόχους μας, επηρεάζει αποφασιστικά την αυτοέννοια μας και το αίσθημα επιτυχίας ή αποτυχίας στη ζωή μας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η συνταξιοδότηση, ως ζωτικό σημείο καμπής, αξίζει να είναι η αρχή ενός καλού σχεδίου. Κατά τη διαδικασία συνταξιοδότησης υπάρχουν διάφορα στάδια. Κάθε ένα από αυτά αντιπροσωπεύει ένα βήμα προς τα εμπρός στο δρόμο προς την προσαρμογή στις νέες συνθήκες διαβίωσης . Σίγουρα δεν είναι εύκολο μονοπάτι. Τέλος πάντων, γίνεται ευκολότερο όταν υπάρχουν αρκετές πληροφορίες για να αντιμετωπιστεί αυτό που έρχεται.

Οι φάσεις της διαδικασίας συνταξιοδότησης είναι οι εξής:

  • Πρόωρη συνταξιοδότηση. Αντιστοιχεί στο στάδιο στο οποίο το άτομο αρχίζει να συνηθίζει στην ιδέα ότι η επαγγελματική του ζωή θα τελειώσει. Ασαφείς ιδέες εμφανίζονται για το τι θα είναι πίσω από αυτό το σημείο.
  • Καινοτομία. Μόλις το άτομο εγκαταλείψει τη δουλειά του, το συνηθισμένο είναι ότι ένας ενθουσιασμός εμφανίζεται για να απολαμβάνει πολύ περισσότερο χρόνο για να το απολαύσει.
  • Απογοήτευση. Εμφανίζεται συνήθως μετά από ένα ή δύο μήνες μετά τη συνταξιοδότηση. Η κατάθλιψη, η υπερκινητικότητα και το άγχος εναλλάσσονται.
  • Επαναπροσανατολισμός. Είναι μια φάση στην οποία οι προσδοκίες που ήταν μπροστά σε αυτό το νέο στάδιο της ζωής αναπροσαρμόζονται. Επανεξετάστε την κατάσταση και θέστε στόχους και σκοπούς με πιο ρεαλιστικό τρόπο.
  • Προσαρμογή . Περιλαμβάνει το στάδιο στο οποίο οργανώνονται νέες ρουτίνες και ένα νέο σχέδιο ζωής σχεδιάζεται βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα με βάση τις νέες συνθήκες στις οποίες ζει κανείς.

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Παγκόσμιος κίνδυνος η γήρανση σύμφωνα με τους G20

Τέσσερις μύθοι γύρω από τη διγλωσσία

Ο ρόλος της ψυχολογικής & κοινωνικής υποστήριξης για τους καρκινοπαθείς

Πως θα βάλετε όρια στο παιδί σας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ανακουφίστε τα συμπτώματα του άγχους σε 5'

Ψυχική Υγεία Άγχος: Χαλαρώστε. Το αξίζετε, είναι καλό για εσάς και το περιβάλλον σας, ενώ παίρνει λιγότερο χρόνο από ό,τι νομίζετε. Δεν χρειάζεστε ένα σαββατοκύριακο στο σπα ή βουνίσια πεζοπορία στο καταφύγιο για να περιορίσετε το άγχος στη ζωη σας. Κάθε μία από τις συμβουλές που ακολουθούν για την ανακούφιση του στρες μπορεί να σας μεταφέρει από την αίσθηση "πανικού" σε κατάσταση ommm σε λιγότερο από 15 λεπτά!

Tips αυτοφροντίδας για εργαζόμενες μαμάδες

Αυτοφροντίδα εργαζόμενες μαμάδες: Νιώθετε συχνά πως τρέχετε, αλλά δε φτάνετε, κι όσο κι αν προσπαθείτε να αφιερώσετε λίγο χρόνο στον εαυτό σας, αυτό απλώς δεν είναι εφικτό; Αυτή είναι η πραγματικότητα για πολλές εργαζόμενες μαμάδες, αλλά υπάρχουν ορισμένα πράγματα που μπορεί να σας βοηθήσουν να ξεκλέψετε λίγο χρόνο από το καθημερινό ή εβδομαδιαίο σας πρόγραμμα για να αφιερώσετε σε εσάς. Η αυτο-φροντίδα για τις μητέρες είναι πολύ σημαντική, εξίσου όσο και ο χρόνος μιας καλής ξεκούρασης. Αυτό, κάποιες φορές, σημαίνει ότι θα πρέπει στην πραγματικότητα να μάθετε να λέτε όχι σε κάποια πράγματα, αντί να ανησυχείτε για το πως θα βρείτε χρόνο να προσθέσετε νέες δραστηριότητες ή πρακτικές αυτοφροντίδας στη ζωή σας.

Τα σημαντικά οφέλη των διαλογιστικών περιπάτων

Περίπατος: Πόσο μπορεί να βελτιώσει την ψυχική και σωματική υγεία μας ένας απλός περίπατος; Όταν συνδυάζεται με το είδος της συγκέντρωσης και της συνειδητότητας που μας προσφέρει ο διαλογισμός, η απάντηση είναι περισσότερο από όσο φαντάζεστε.

Ασκήστε φαντασία και σώμα παίζοντας με τα παιδιά στο σπίτι

Άθλητισμός lockdown παιδιά: Μετατρέψτε το καθιστικό ή το σαλόνι του σπιτιού σας σε φανταστικό τόπο παραμυθιού. Μπορείτε να δοκιμάστε ασκήσεις εξισορρόπησης, υποδυόμενοι τους ακροβάτες ή ζογκλέρ. Γιατί όχι, βάλτε ακόμη και το κατοικίδιο ζώο σας στη δράση, αν φυσικά απολαμβάνει να πηδά από στεφάνι σε στεφάνι ή να συνοδεύει τους μικρούς σας "μάγους" την ώρα των παραστάσεων. Εάν μάλιστα το πάρετε στα σοβαρά, μπορείτε να το κάνετε μια εβδομαδιαία δραστηριότητα ποιοτικής συνεύρεσης με την οικογένειά σας. Αφήστε τη φαντασία σας να πάρει τα ηνία της δράσης και εξασκηθείτε στα κόλπα σας κάθε φορά που έχετε λίγο χρόνο, προσκαλώντας και τα υπόλοιπα μέλη του οικογενειακού "τσίρκου" να ακονίζουν τα ταλέντα τους τακτικά.

Εναλλακτικοί τρόπου για να αντιμετωπίσετε την κακή ψυχολογία λόγω καραντίνας

Η ανάπτυξη και εγκαθίδρυση ορισμένων πρωινών συνηθειών θα δημιουργήσει σταδιακά αυξημένη ενέργεια που θα διαρκεί περισσότερο. Και είναι σημαντικό να τονιστεί ότι μιλάμε για συνήθεια• αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται αρκετή εξάσκηση και επιμονή για να εγκαθιδρυθεί και χρειάζεται να συνίσταται σε ορισμένες καθημερινές κινήσεις και ακολουθίες δραστηριοτήτων.

Τι είναι ο chakra διαλογισμός

Διαλογισμός: Μπορεί να μην είναι ξεκάθαρο ποιος διαλογίστηκε πρώτος, ωστόσο ο διαλογισμός ως πρακτική χρησιμοποιείται εδώ και τουλάχιστον 3.000 χρόνια. Με δυσκολία ωστόσο θα φανταζόταν εκείνος που τον ανακάλυψε ότι όχι μόνο θα επιβίωνε, αλλά θα γνώριζε νέες δόξες, εν μέσω πανδημίας.

Πέντε πυλώνες αυτοεκτίμησης στην εφηβεία

Αυτοεκτίμηση Εφηβεία: Η υγιής αυτοεκτίμηση παίζει ρόλο σε όλα όσα κάνετε. Οι έφηβοι με υψηλή αυτοεκτίμηση έχουν καλύτερες σχέσεις με συνομηλίκους και ενήλικες, αισθάνονται πιο ευτυχισμένοι για τα επιτεύγματά τους και βρίσκουν ευκολότερο να αντιμετωπίσουν απογοητεύσεις και αποτυχίες στη ζωή.